LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] over Vodafone en Mobile levering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tjaka

Re: over Vodafone en Mobile levering

Ongelezen bericht door tjaka »

Oo die manier

Nou mensen we gaan echt hard lachen en let op

Op 06 december een verlenging gedaan ..
Daarna geanuleerd dat kon..

Op 08 december 2010 geweigerd bij TPG en wat zegt Vodafone nu
;
Op 09 aangenomen op een ander huisnummer door GLS ..
Met daarbij een ander handtekening..
1 Die persoon woont hier niet
2 Ik had hem geweigert TPG
Heeft er iemand ook zon probleem gehad!

JPG1962

Ongelezen bericht door JPG1962 »

Op 24 december 2010 heeft mijn dochter een nieuw Vodafone abonnement afgesloten met nummerbehoud. In de aanbieding op dat moment een Blackberry Bold 9780 White met een Bel+SMS+web abonnement voor € 20,00 per maand. Dit wordt netjes bevestigd door Vodafone. De naam van het abonnement geeft aan dat je kunt bellen, SMS-en en internetten.
Helaas is het toestel in december niet op voorraad en wordt dit op 15 januari 2011 geleverd. De nummerportatie staat gepland voor vandaag 20 januari 2011. In de loop van de dag wordt het nummer actief. Helaas blijkt dan dat internet het niet doet.
's Avonds bel ik met de Vodafone helpdesk. Eerst ruim 10 minuten in de wacht en toen een medewerker. Uitgelegd hoe de vork in de steel zat. Dan blijkt dat er een aanvullend Blackberry+ abonnement nodig is van normaal € 10,00 maar dat mag hij nu aanbieden voor € 7,50 per maand.
Ik meld de man dat als ik een abonnement kies waarbij +WEB staat, ik verwacht dat ik ook internet heb. Dat is dus niet zo.
Feitelijk had het natuurlijk zo moeten zijn dat bij het gekozen abonnement nimmer als keuze de Blackberry Bold 9780 mogelijk moest zijn, tenzij meteen het Blackberry+ meteen in beeld zou komen.
De medewerker van Vodafone kan niets voor mij betekenen, maar informeert nog even bij de afdeling Mobiele diensten. Geen ander antwoord.
Nogmaals probeer ik hem duidelijk te maken dat de fout bij Vodafone ligt en dat zij zelf het contract hebben opgesteld en goedgekeurd. Geen verandering.
Dan meld ik hem dat we recht maken van de mogelijkheid om het apparaat terug te sturen wegens niet functioneren. Dat is akkoord... Vreemd genoeg probeert hij niet nog een andere oplossing aan te bieden.
Ik probeer het hem nog één keer duidelijk te maken... en plots is het... tuut...tuut... en de verbinding is verbroken na ruim 37 minuten.

Voor iedereen dus duidelijk opletten met wat je besteld. Wij gaan het opnieuw proberen, maar weten nog even niet hoe....

- Erik -

Ongelezen bericht door - Erik - »

Beste lezers,

Bij mijn bestelling via Vodafone is tot nu toe 12 keer (!) iets fout gegaan. Na een maand heb ik nu de beloofde telefoon nog steeds niet! Het abonnement is natuurlijk gelijk de eerste dag ingegaan. Zo slim zijn ze wel...

Het ergste is eigenlijk dat niemand je ermee helpt. De klantenservice staat zover van het echte bedrijf af dat ze je niet kunnen helpen. Uit wanhoop geven ze verkeerde adviezen. Een echte medewerker met verstand van zaken die iets voor elkaar kan krijgen in het bedrijf krijg je niet te pakken. Er wordt niet gereageerd op berichten die ik via de website heb gestuurd. Vandaag heb ik een klacht per post gestuurd. Ik heb er echter geen vertrouwen in dat ze hierop reageren.

Heeft iemand tips over hoe ze aan te pakken?

Groeten,
Erik

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

@JPG1962

Ik snap je frustratie, maar welke oplossing had je zelf in gedachten dan?
Bij een blackberry kun je nu eenmaal niet van alle functies gebruik maken zonder een blackberry bundel.
Deze stond bij je bestelling ook bij de extra's.
Je hebt ook de web bundel nodig, dus in zoverre is je abonnement goed.
Het blackberry abonnement voor 7,50 is eigenlijk alleen voor je account bij RIM.
Is geen apart data abonnement.
Op sommige blackberry's zul je zonder deze bundel wel kunnen internetten maar niet kunnen mailen en pingen en dergelijke.
Bij sommige blackberry's kun je zonder die bundel dus zelfs niet op internet komen.
Enige oplossing is gewoon die blackberry bundel er op zetten, of het toestel terugsturen en contract ontbinden.

Gesloten