LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

1961_Erik schreef:
wimbrocken schreef: I have said that I rest my case.....MAAR er moet mij achteraf nog iets van het hart......NEEN IK KAN NIET BIJ JOU IN DE KLAS GEZETEN hebben om dat mijn geboortedatum ECHT VEEL eerder is dan 1961........(zo niet dan begrijp ik de nickname van 1961_Erik niet)......En ik ben geheel transparant (mooi woord hé) en gebruik dus gewoon mijn eigen naam.....dus zonder nickname !!!! :( :shock: :?
Hallo kampioen transparantie Wim.
Van harte bedankt voor je openhartige ontboezemingen. Ik ben erg blij dat je kennelijk nog jong (?)bent, want dat geeft je nog alle kans en tijd om je wat minder,hoe zeg ik het subtiel, aanmatigend, paranoïde en schreeuwerig (het vetgedrukte hoofdlettergebruik) te gedragen.

Ik heb groot vertrouwen dat dat je uiteindelijk zal gaan lukken.Je hebt gewoon een beetje tijd nodig, snap ik best. Het is een fase waar je inzit en het is je ruim vergeven, je kan er niets aan doen.

Een vaderlijk bedoelde extra tip nog, Wim :
Wanneer je typt "This rest my case" neem ik aan dat je ondanks het zeer gebrekkige Engels ook daadwerkelijk bedoelt dat je stopt.
Zal je jeugdige overmoed wel zijn geweest dat je toch nog meende te moeten reageren ?
Enfin, tel tot 10.Je kan het. Probeer het.

Graag back on topic nu Wim !
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ..10..Ach ik heb voordat ik met pensioen ging, (en DAT IS waar en dus ben ik ruim voor 1961 geboren), 30+ jaren gewerkt voor een Amerikaansbedrijf en daar was de voertaal Engels...vandaar mijn slechte engels.....sorry....verder zal ik geen vette letters (bold characters) meer gebruiken....and indeed I will rest my case :D :D

MelV
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2010 22:45

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door MelV »

Hallo iedereen,

Ik heb geprobeerd aangifte te doen, maar er wordt mij verteld dat dit een civiele zaak is en je geen aangifte van kan doen, daar het een zaak is tussen consument en bedrijf en daarom naar de rechter moet gaan.

Het lijkt me verstandig om met z'n allen Extreme Discount aan te pakken door ze aan te klagen. Niemand lijkt ons hiermee te kunnen helpen; Politie niet en Radar laat dit al ruim een jaar op z'n website staan zonder enige actie. Samen kunnen we een advocaat nemen, er zijn genoeg gedupeerden, dus kans genoeg zou ik zeggen.

Als er al mensen bezig zijn hiermee, dan hoor ik het graag! Zo niet, wie sluit zich dan bij mij aan? :D

Vriendelijk groet,

Mel

wimbrocken
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:00
Locatie: Kudelstaart

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wimbrocken »

MelV schreef:Hallo iedereen,

Ik heb geprobeerd aangifte te doen, maar er wordt mij verteld dat dit een civiele zaak is en je geen aangifte van kan doen, daar het een zaak is tussen consument en bedrijf en daarom naar de rechter moet gaan.

Het lijkt me verstandig om met z'n allen Extreme Discount aan te pakken door ze aan te klagen. Niemand lijkt ons hiermee te kunnen helpen; Politie niet en Radar laat dit al ruim een jaar op z'n website staan zonder enige actie. Samen kunnen we een advocaat nemen, er zijn genoeg gedupeerden, dus kans genoeg zou ik zeggen.

Als er al mensen bezig zijn hiermee, dan hoor ik het graag! Zo niet, wie sluit zich dan bij mij aan? :D

Vriendelijk groet,

Mel
Kijk bv. eens op:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 721308/390

Natuurlijk is dat topic NIET jouw totale oplossing....Maar de site:
http://www.opgelichtopinternet.nl kan wel helpen...

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MelV schreef:Hallo iedereen,

Ik heb geprobeerd aangifte te doen, maar er wordt mij verteld dat dit een civiele zaak is en je geen aangifte van kan doen, daar het een zaak is tussen consument en bedrijf en daarom naar de rechter moet gaan.
@ Mel.
Helaas, oplichting danwel bewuste faillisementsfraude is geen consumenten zaak.
Print dit topic, en die van Opgelicht Op Internet uit (hier staan al aangiftenummers bij) en meld dat je aangifte wilt doen, en deze toegevoegd moet worden aan een van de bestaande nummers.

Als men weigert je aangifte op te nemen (is verplicht) dan kan je een klacht bij de korpsbeheerder neerleggen - of eventueel contact opnemen met het buro wat de (verzamel)aangifte behandeld, om te vragen of je daar telefonisch je 'bijdrage' mag leveren.

Succes.

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

wimbrocken schreef:1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ..10..Ach ik heb voordat ik met pensioen ging, (en DAT IS waar en dus ben ik ruim voor 1961 geboren), 30+ jaren gewerkt voor een Amerikaansbedrijf en daar was de voertaal Engels...vandaar mijn slechte engels.....sorry....verder zal ik geen vette letters (bold characters) meer gebruiken....and indeed I will rest my case :D :D
Respect voor deze reactie, mag gezegd worden. Zand erover. :)

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

MelV schreef:Hallo iedereen,

Ik heb geprobeerd aangifte te doen, maar er wordt mij verteld dat dit een civiele zaak is en je geen aangifte van kan doen, daar het een zaak is tussen consument en bedrijf en daarom naar de rechter moet gaan.

Het lijkt me verstandig om met z'n allen Extreme Discount aan te pakken door ze aan te klagen. Niemand lijkt ons hiermee te kunnen helpen; Politie niet en Radar laat dit al ruim een jaar op z'n website staan zonder enige actie. Samen kunnen we een advocaat nemen, er zijn genoeg gedupeerden, dus kans genoeg zou ik zeggen.

Als er al mensen bezig zijn hiermee, dan hoor ik het graag! Zo niet, wie sluit zich dan bij mij aan? :D

Vriendelijk groet,

Mel
Toen ik aangifte ging doen was dat ook het eerste dat de politie ambtenaar probeerde. En zijn goed recht, in eerste instantie dan.
Toen ik echter -met dank aan dit topic - een aantal andere aangiftenummers van eerdere aangevers kon noemen,én bovendien de betrokken persoon tegen wie ik de aangifte deed ook kon aantonen (uitreksel KvK), en dus simpelweg kon vragen :"waarom zouden diverse andere korpsen in het land wél aangifte accepteren, en u hier niet?", was het alsnog en met goede medewerking mogelijk aangifte te doen.
Zoals hierboven al prima gereageerd door andere mensen ; Laat u niet afschepen.
Wanneer u redelijkerwijs kunt aantonen dat uw 'gedupeerd zijn' niet op zich staat, maar dat u een van de velen bent, zal de ambtenaar in kwestie overstag moeten gaan en gewoon de aangifte moeten opnemen.
De link naar dit forum of naar het eerder genoemde opgelicht op internet zal zeker helpen.
Vergeet niet te vermelden dat ze zonodig contact kunnen opnemen met de Politie Tilburg/Bureau Goirle die de aangiftes verzameld.
Succes !

Maaike68
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2010 11:34

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maaike68 »

Beste mensen,

Mijn vorige bericht is verdwenen uit dit forum! Vreemd!!!! Het stond op pag. 28.... anyway; ik heb weer post gekregen van de heer van Zundert, jullie ook?

“Extremediscount.nl”
Datum: 14 januari 2011
L.S.
In navolging van ons schrijven van 3 december 2010 berichten wij u betreffende de betalingsonmacht van “Extremediscount.nl” als volgt.

Na beëindiging van de onderneming “Extremediscount.nl” is, in overleg met het insolventiebureau, ten behoeve van de afwikkeling van de financiële problematiek een afwikkelplan geschreven. Er heeft, onder andere, een taxatie plaatsgevonden van de aanwezige activa. Aan de hand van deze taxatie is de aanwezige activa (inventaris en voorraad) verkocht waarbij de opbrengst is gereserveerd ten behoeve van het aan te bieden akkoord. Eveneens zijn gedurende de afgelopen weken diverse gesprekken gevoerd met derden om de beschikking te krijgen over een saneringskrediet. Onder voorwaarden is een derde bereid gevonden om een saneringskrediet beschikbaar te stellen.

Zodra de gehele schuldpositie bekend is, derhalve inclusief de vordering van de Belastingdienst tot en met datum bedrijfsbeëindiging, kan op basis van het te verstrekken saneringskrediet een voorstel aan u worden voorgelegd. In verband met het bovenstaande dienen wij u te verzoeken een extra uitstel van betaling te verlenen voor de periode van vier weken. Na ommekomst van deze periode, danwel mogelijk zoveel eerder, zullen wij u nader informeren omtrent de mogelijke afwikkeling van de onderhavige problematiek.

Wij dienen op te merken dat zoveel waar mogelijk kostenbesparend wordt gewerkt om het saneringskrediet zo maximaal mogelijk te kunnen benutten ten behoeve van de schuldeisers. Dit is de reden dat het insolventiebureau adviserend aanwezig is en niet op de voorgrond treedt.
Gezien het grote aantal crediteuren en het feit dat Extremediscount.nl noodgedwongen het loondienstverband met personeelsleden heeft ontbonden is slechts eenzijdige communicatie mogelijk. Dit betreft derhalve geen onwil maar onmacht van ondergetekende.

In het vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd, tekent,
hoogachtend,
namens Extremediscount.nl,

Dhr. T. van Zundert

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Vandaag ontving ik onderstaande e-mail van Extreme Discount :
Betreft: Vervolg informatievoorziening betreffende betalingsonmacht “Extremediscount.nl”

Datum: 14 januari 2011

L.S.

In navolging van ons schrijven van 3 december 2010 berichten wij u betreffende de betalingsonmacht van “Extremediscount.nl” als volgt.

Na beëindiging van de onderneming “Extremediscount.nl” is, in overleg met het insolventiebureau, ten behoeve van de afwikkeling van de financiële problematiek een afwikkelplan geschreven. Er heeft, onder andere, een taxatie plaatsgevonden van de aanwezige activa. Aan de hand van deze taxatie is de aanwezige activa (inventaris en voorraad) verkocht waarbij de opbrengst is gereserveerd ten behoeve van het aan te bieden akkoord. Eveneens zijn gedurende de afgelopen weken diverse gesprekken gevoerd met derden om de beschikking te krijgen over een saneringskrediet. Onder voorwaarden is een derde bereid gevonden om een saneringskrediet beschikbaar te stellen.

Zodra de gehele schuldpositie bekend is, derhalve inclusief de vordering van de Belastingdienst tot en met datum bedrijfsbeëindiging, kan op basis van het te verstrekken saneringskrediet een voorstel aan u worden voorgelegd. In verband met het bovenstaande dienen wij u te verzoeken een extra uitstel van betaling te verlenen voor de periode van vier weken. Na ommekomst van deze periode, danwel mogelijk zoveel eerder, zullen wij u nader informeren omtrent de mogelijke afwikkeling van de onderhavige problematiek.

Wij dienen op te merken dat zoveel waar mogelijk kostenbesparend wordt gewerkt om het saneringskrediet zo maximaal mogelijk te kunnen benutten ten behoeve van de schuldeisers. Dit is de reden dat het insolventiebureau adviserend aanwezig is en niet op de voorgrond treedt.

Gezien het grote aantal crediteuren en het feit dat Extremediscount.nl noodgedwongen het loondienstverband met personeelsleden heeft ontbonden is slechts eenzijdige communicatie mogelijk. Dit betreft derhalve geen onwil maar onmacht van ondergetekende.

In het vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd, tekent,

hoogachtend,
namens Extremediscount.nl,
Dhr. T. van Zundert

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Heb ook deze mail ontvangen op 14 jan.2011 mijn conclusie;

Extreme discount is gewoon failliet.

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Dit is de voorbode van een faillisement, op de site "failissementen.com" staat hij nog niet vermeld, deze is bijgewerkt tot en met vandaag , 14 januari 2011. Zie :
http://www.faillissementen.com/register ... criteria=1

Als de belastingdienst (die altijd vóór alles en iedereen de hand komt en mag ophouden)is geweest, rest ons als eenvoudig kloo.jesvolk slechts : niks, nada, nientie, noppes.

We zijn allemaal ons geld kwijt. :evil:

Is er iemand die al bezig is met of serieus overweegt een civiele zaak tegen Dhr. van Z. te G. te beginnen ?
Ik sluit me daar graag bij aan.
Gaat mij niet eens om geld terug, maar zou het een hele prettige vorm van 'genoegdoening' vinden wanneer de beste man vooral privé (in zijn eigendommen/privé vermogen) financieel pijn wordt gedaan.
Dat heeft hij vele mensen immers ook gedaan.

Helaas is het zo, dat deze meneer rustig binnenkort een ander bedrijfje kan beginnen in dezelfde branche op dezelfde manier, met als enig verschil : andere naam.

Dat bedrijfje zal ik graag met een "beleefdheids"-bezoekje vereren....

Goed weekend allen ondanks deze slechte tijding.

loeky
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2011 22:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door loeky »

Hoi,

Ik ben 13 jaar en heb een paar maanden geleden op extreme discount een krultang/multitang bestelt.(betaalt via Ideal)Op de site stond dat het binnen vijf dagen bezorgd zou worden.Toen kreeg ik na vijf dagen een mailtje dat het langer zou duuren , en na tien dagen kreeg een mailtje dat ik mocht kiezen:
*Of nog langer wachten.
*Of mijn geld terug.
*Of een soort gelijk product uitkiezen.\

Toen heb ik gekozen voor mijn geld terug, maar heb er nooit meer iets van gehoord, toen is het bij mij een beetje verwaterd en heb ik er niet meer zo aangedacht.(Stom natuurlijk)
Totdat ik laatst ineens een mailtje kreeg dat ze dus falliet zijn!En ik zo'n rare taal dat ik er als dertienjarige ofcourse niks van snapt :P.
Er stond in de mailtjes of ik geen maatregelen wilde nemen, tuurlijk wel!Het gaat om 50 euro die ik kwijt ben, tuurlijk neem ik dan maatregelen ik heb er hard genoeg voor moeten sparen!

Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Eef1967 »

We wachten gewoon allemaal 4 weken en dan weten we wellicht of we ons geld kwijt zijn, een deel via de curator terug kunnen vorderen uit verkoop etc of dat de zaak overgenomen wordt.

gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

Wat ik heel vervelend vind is dat ik een flinke vordering uit heb staan bij E.D., ben blijven mailen met ze en helemaal geen mailtjes ontvangen heb. ook niet die die hier op het forum zijn gepost.
*zucht* en die gast zal er wel mee weg komen dat onze centen gestolen zijn. Heeft iemand nog iets van de politie mogen vernemen?

sjoske5
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2011 16:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door sjoske5 »

Hallo andere gedupeerden.

Ook ik ben 688,50 euro kwijt aan extreemdiscount...
Ik heb via internet aangifte gedaan en wacht nu steeds maar af...
Ben heel erg benieuwd of we ons geld nog terug gaan zien... Ik hoop het ontzettend! En ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die verdere stappen hebben ondernomen? (rechtszaak oid?)
Ik hoop dat we samen kunnen spannen en ons geld terug kunnen krijgen!

Groetjes, José

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

sjoske5 schreef:Hallo andere gedupeerden.

Ook ik ben 688,50 euro kwijt aan extreemdiscount...
Ik heb via internet aangifte gedaan en wacht nu steeds maar af...
Ben heel erg benieuwd of we ons geld nog terug gaan zien... Ik hoop het ontzettend! En ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die verdere stappen hebben ondernomen? (rechtszaak oid?)
Ik hoop dat we samen kunnen spannen en ons geld terug kunnen krijgen!

Groetjes, José
Je moet wel persoonlijk bij je plaatselijke politie aangifte doen. Aangifte per internet heeft geen zin (dit is bedoeld voor oplichting op marktplaats e.d.).

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Mijn plaatselijk politiebureau in België, waar ik klacht indiende, doet echt heel veel moeite, waarvoor dank.

Drie weken geleden vroegen ze mij de uittreksels met de drie verschillende bankrekeningnummers die ExtremeDiscount gehanteerd heeft bij mijn bestelling (betaald via overschrijving - geld om onbekende reden geretourneerd - nieuwe overschrijving).

Begin deze week verzochten ze me om de headers van al de e-mails, die ik van ExtremeDiscount ontving, in een Word-document te kopiëren en hen te bezorgen.

Hopelijk halen al hun inspanningen iets uit.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Jeannot schreef:Mijn plaatselijk politiebureau in België, waar ik klacht indiende, doet echt heel veel moeite, waarvoor dank.

Drie weken geleden vroegen ze mij de uittreksels met de drie verschillende bankrekeningnummers die ExtremeDiscount gehanteerd heeft bij mijn bestelling (betaald via overschrijving - geld om onbekende reden geretourneerd - nieuwe overschrijving).

Begin deze week verzochten ze me om de headers van al de e-mails, die ik van ExtremeDiscount ontving, in een Word-document te kopiëren en hen te bezorgen.

Hopelijk halen al hun inspanningen iets uit.
Bedankt voor al je inspanning maar ik denk dat er niet veel meer te halen valt.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

paul10063
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door paul10063 »

Is er iemand die weet hoe ik die oplichter van een T.van Zundert kan benaderen?
Telefoon nummer, adres of op een andere manier.
Ook ik ben mijn geld kwijt maar ben van plan om alle moeite te doen om dat geld op mijn manier terug te krijgen.

Gesloten