LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Mensen, mensen,
Waar is de tijd gebleven dat je gezellig met de kinderen op pad ging om een boompje uit te zoeken, die de kids natuurlijk mochten kiezen.
Een boom via postorder, alleen maar omdat je een boom moet hebben met de kerst, neuh.
Waar is de tijd gebleven dat je gezellig met de kinderen op pad ging om een boompje uit te zoeken, die de kids natuurlijk mochten kiezen.
Een boom via postorder, alleen maar omdat je een boom moet hebben met de kerst, neuh.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Datum van levering 11 december, tot op heden niets mogen ontvangen, diverse mailtjes gezonden, geen ontvangstbevestiging alleen een algemeen mailtje met excuses. Getracht iets op hun site te zetten lukt niet, willen waarschijnlijk geen negatieve reclame. Telefonisch gevraagd of ik het kon annuleren met restitutie, moeten ze over nadenken! Zij komen hun verplichtingen niet na, andere leveranciers zoeken ook een andere weg dan TNT om hun spullen naar de klant te krijgen. Zou hun sieren als ze alle klanten aan zouden bieden om alles terug te storten. Ik geef niet voor niets een datum van bezorging aan.
Wat andere mensen zeggen over wel of niet bestellen op internet, ik heb op dit bedrijf na nog nooit problemen gehad met leveringen, en als ik hem zelf had willen halen had ik dat wel eerder besloten.
Wat andere mensen zeggen over wel of niet bestellen op internet, ik heb op dit bedrijf na nog nooit problemen gehad met leveringen, en als ik hem zelf had willen halen had ik dat wel eerder besloten.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Kerstboom 4 dagen te laat ontvangen, kerstballen een dag later.
Boom zeker geen €80 waard, had dit voormaat kunnen kopen bij gamma voor €17. Boom heeft niet de beloofde lengte van 175 is 10 cm korter en dit is dan nog de peik. Tot de hoogste kruim 135. Klacht brief gestuurd met vraag voor een met spoed nieuwe boom of geld terug, daarop geen reactie gekregen. Ik voel me bedonderd.
Boom zeker geen €80 waard, had dit voormaat kunnen kopen bij gamma voor €17. Boom heeft niet de beloofde lengte van 175 is 10 cm korter en dit is dan nog de peik. Tot de hoogste kruim 135. Klacht brief gestuurd met vraag voor een met spoed nieuwe boom of geld terug, daarop geen reactie gekregen. Ik voel me bedonderd.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Wat een vreselijk slecht bedrijf!!!
Ook ik zou 8 december mn boom krijgen..thuisgebleven, geen boom.. Ik gebeld,aardige meneer vertelde mij dat hij 6 december aangeboden was bij verdeelcentrum en dat hij donderdag of vrijdag écht zou komen...u raadt het al...geen boom..inmiddels bericht gekregen over track-en-trace-code..dat men die zou sturen...maar ook die niet ontvangen..ik weer gebeld...men kon in computer geen nummer vinden, alleen dat hij afgeleverd was bij TNT..ik moest TNT bellen.dat heb ik gedaan..TNT boos: als zij geen nummer hadden, dan had TNT dus geen boom,simpel...
Weer naar kerstboombezorgen gebeld..men geeft toe fouten te hebben gemaakt..men is te laat met invoeren van codes, maar men heeft afspraak met TNT dat alle bestelde bomen voor zondag bezorgd zullen worden..
Zaterdag...geen boom..
Wederom het dure 0900 nummer gebeld..
Er stond in dat dinsdag de boom aangeboden was..dát wist ik al..ze snapte er niks van en kon niks voor me doen..ik moest maar mail sturen..dat heb ik gedaan..
maandag geen antwoord...ik voor 5e keer gebeld...mail stond nog niet in behandelingssysteem...krijg ik dinsdag een algemeen excuusmailtje, met een ander emailadres voor als er nog steeds problemen zijn...je moest dan je track-en-trace code wel vermelden...MAAR DIE HEB IK DUS NIET... maar goed, toch mail gestuurd...ondertussen maandag een standaardmail gekregen dat boom die dag aangeboden was bij verdeelcentrum...de tweede boom dus blijkbaar..zou woensdag bezorgd worden...TNT is net langsgeweest...geen boom... ik voor 6e keer gebeld..
Staat geen nummer in systeem..er zijn nu dus twee bomen onderweg naar mij zonder nummer...vreemd...
Ik lees net hier op de site een vast telefoonnummer: 088-5377800..Ik dacht: laatste poging...wat denkt u? krijg ik dezelfde vrouw aan de telefoon als een half uur tevoren via het 0900 nummer.. dat is toch raar? ze nam overigens op met kerstboomleveren.nl of iets dergelijks...das iets anders dan kerstboombezorgen.com... ze vertelde mij dat elke keer bellen echt geen zin heeft..dat ze al gezegd hebben (al meer dan een week) dat ze hun best doen..
Maar al met al: geld weg en geen boom...
Vanmiddag ga ik aangifte doen..dit is pure internetoplichting!!! En daarna maar kijken of er nog ergens een boom te koop is...zucht..
Ook ik zou 8 december mn boom krijgen..thuisgebleven, geen boom.. Ik gebeld,aardige meneer vertelde mij dat hij 6 december aangeboden was bij verdeelcentrum en dat hij donderdag of vrijdag écht zou komen...u raadt het al...geen boom..inmiddels bericht gekregen over track-en-trace-code..dat men die zou sturen...maar ook die niet ontvangen..ik weer gebeld...men kon in computer geen nummer vinden, alleen dat hij afgeleverd was bij TNT..ik moest TNT bellen.dat heb ik gedaan..TNT boos: als zij geen nummer hadden, dan had TNT dus geen boom,simpel...
Weer naar kerstboombezorgen gebeld..men geeft toe fouten te hebben gemaakt..men is te laat met invoeren van codes, maar men heeft afspraak met TNT dat alle bestelde bomen voor zondag bezorgd zullen worden..
Zaterdag...geen boom..
Wederom het dure 0900 nummer gebeld..
Er stond in dat dinsdag de boom aangeboden was..dát wist ik al..ze snapte er niks van en kon niks voor me doen..ik moest maar mail sturen..dat heb ik gedaan..
maandag geen antwoord...ik voor 5e keer gebeld...mail stond nog niet in behandelingssysteem...krijg ik dinsdag een algemeen excuusmailtje, met een ander emailadres voor als er nog steeds problemen zijn...je moest dan je track-en-trace code wel vermelden...MAAR DIE HEB IK DUS NIET... maar goed, toch mail gestuurd...ondertussen maandag een standaardmail gekregen dat boom die dag aangeboden was bij verdeelcentrum...de tweede boom dus blijkbaar..zou woensdag bezorgd worden...TNT is net langsgeweest...geen boom... ik voor 6e keer gebeld..
Staat geen nummer in systeem..er zijn nu dus twee bomen onderweg naar mij zonder nummer...vreemd...
Ik lees net hier op de site een vast telefoonnummer: 088-5377800..Ik dacht: laatste poging...wat denkt u? krijg ik dezelfde vrouw aan de telefoon als een half uur tevoren via het 0900 nummer.. dat is toch raar? ze nam overigens op met kerstboomleveren.nl of iets dergelijks...das iets anders dan kerstboombezorgen.com... ze vertelde mij dat elke keer bellen echt geen zin heeft..dat ze al gezegd hebben (al meer dan een week) dat ze hun best doen..
Maar al met al: geld weg en geen boom...
Vanmiddag ga ik aangifte doen..dit is pure internetoplichting!!! En daarna maar kijken of er nog ergens een boom te koop is...zucht..
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ik ben het ermee eens dat je een bedrijf de kans moet geven met oplossingen te komen, maar na 10 dagen, 7 telefoontjes, 3 mails en nog steeds niks meer dan: sorry, we kunnen er niks mee...denk ik dat ik genoeg kans gegeven heb.
Men kan wel degelijk aangifte doen bij de politie, internetoplichting wordt tegenwoordig streng bestraft.
Onder inernetoplichting valt:spullen betalen die niet geleverd worden..
Precies wat hier aan de hand is en de politie kan hier zeker wel iets mee!
Men kan wel degelijk aangifte doen bij de politie, internetoplichting wordt tegenwoordig streng bestraft.
Onder inernetoplichting valt:spullen betalen die niet geleverd worden..
Precies wat hier aan de hand is en de politie kan hier zeker wel iets mee!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Eind november kocht ik bij Kerstboombezorgen.nl een kerstboom van 1,75, een standaard, verlichting en lampjes. Een mooie aanbieding via een aanbiedingsite incl thuisbezorgen. Op de site kon je een gewenste leverdatum aangeven en die was voor mij 10december 2010. Via een excuus mailtje kreeg ik te horen dat er diverse redenen van vertraging waren en dat niet zeker was dat mijn boom op de juiste datum geleverd kon worden. En inderdaad.. geen boom. Uiteindelijk 5 dagen later kwamen er twee dozen . De kinderen blij want eindelijk konden we de boom gaan versieren. 's avonds haalden we hem uit de doos en vervolgens lag mn hele woonkamer vol naalden. Het leek wel 10 januari. De boom was dood. De naalden vielen er al uit, hij was uitgedroogd, kaal en had een lengte van nog geen 1,50m. De teleurstelling was groot. Direct contact opgenomen met Kerstboombezorgen.nl. Zij zouden de klacht in behandeling nemen en wij zouden daar zo snel mogelijk iets van horen. Lijkt me voor de hand liggend want het is niet het hele jaar kerst. Na een dag besloot ik om even te bellen. Met de klacht was nog niets gedaan want ze wilden eerst een foto van het miserabele ding hebben. (niet dat ze mij dat gevraagd hadden dus als ik niet gebeld had konden we nog lang wachten) Aangezien ik niet van plan was om weer een uur te stofzuigen heb ik een foto gemaakt van de kale onderkant van de boom terwijl deze uit de doos steekt. Wat men hiermee moet is me een raadsel, maar dat was het 'bewijs' dat de boom inderdaad dood was. Weer niets gehoord. S avonds weer gebeld en toen konden zij mij weer niet helpen.
Ze wisten niet hoelang het zou duren, maar streven ernaar om me binnen 72 uur iets te laten weten. Ik ga het afwachten, maar heb gezien mijn lotgenoten, er weinig vertrouwen in.
Ze wisten niet hoelang het zou duren, maar streven ernaar om me binnen 72 uur iets te laten weten. Ik ga het afwachten, maar heb gezien mijn lotgenoten, er weinig vertrouwen in.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Wat een rare mensen heb je toch een boompje bestellen via internet.
Zijn jullie nou helemaal betoeterd die leverancier lacht zich wild en maar zijn zakken vullen.
Stelletje luie dombo's
Zijn jullie nou helemaal betoeterd die leverancier lacht zich wild en maar zijn zakken vullen.
Stelletje luie dombo's
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Als je het allemaal zo erg vindt moet je gewoon je order annuleren en via de kortingssite je geld terug vragen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 dec 2010 11:27
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
als je niet in het bezit van een auto bent en afgelegen woont is dit een ideale manier om een kerstboom thuis te laten bezorgen zeker met kinderen,en dat dit bedrijfje er een slaatje uit slaat en allerlei kortingen bied op citydeal enz,wat ze helemaal niet aankunnen,en vervolgens tnt de schuld geven en de klanten zelfs niet fatsoenlijk te woord staan en aan het lijntje houden door iedere dag te melden dat ie eraan komt zodat je eigenlijk geen andere boom durft te kopen,vind ik echt schandalig ,ben nu al ruim een week aan het wachten!!!!
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ik heb een foto van mijn bom gestuurd en kreeg van kersboombezorgen een nieuwe code om een boom te bestellen, zonder kosten. Nu afwachten hoe deze is, maar dit is toch weer even porsitief Duim voor me dat hij groot en mooi is.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Eerlijk is eerlijk, we hebben uiteindelijk toch echt onze kerstboom ontvangen. En alles klopte! Onze boom staat inmiddels mooi opgetuigd, piek kopen we vandaag, en dan is het echt af. We zijn blij dat het goed is afgelopen. We wensen iedereen fijne feestdagen toe!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 dec 2010 10:55
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Hoi,
Ik ben dus ook een gedupeerde. Ik had via Groupon een boom gekocht met kerstballen en lichtjes voor een bedrag van 40 euro. Een Nordmann. Eigenlijk wilde ik dit jaar geen boom daar mijn vader een paar maanden is overleden en mijn moeder eerder. Ik zag het niet zitten, maar heb toch een positieve instelling genomen en ik ben toch voor de boom gegaan. 15 dec zou de boom worden bezorgd, de hele dag thuiszitten, wachten en wachten. Goed, ivm TNT heb ik een beetje geduld gehad en gewacht tot zaterdag. Niets, geen telefoon of mail en ook geen boom.
Ik heb zojuist gebeld met Kerstboombezorgen.com en zij kunnen wij niets laten weten, waar mijn boom is en wanneer de bezorging is al helemaal niet!!! Ik heb aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en ik heb een mailadres gekregen. Men heeft daar 72 uur de tijd om te reageren en mijn geld zal pas in het volgende jaar worden teruggestort!!! Kunnen zij niet telebankieren???????
Ik heb hun een mail gestuurd metmijn gegevens en wat mijn bedoeling is en ik ben benieuwd wat de reactie is...als ik een reactie krijg. Ik kan wel huilen....HIER NOOIT MEER EEN KERSTBOOM BESTELLEN!!!! Gewoon naar de bomenboer gaan!
Merry Christmas everybody...
Ik ben dus ook een gedupeerde. Ik had via Groupon een boom gekocht met kerstballen en lichtjes voor een bedrag van 40 euro. Een Nordmann. Eigenlijk wilde ik dit jaar geen boom daar mijn vader een paar maanden is overleden en mijn moeder eerder. Ik zag het niet zitten, maar heb toch een positieve instelling genomen en ik ben toch voor de boom gegaan. 15 dec zou de boom worden bezorgd, de hele dag thuiszitten, wachten en wachten. Goed, ivm TNT heb ik een beetje geduld gehad en gewacht tot zaterdag. Niets, geen telefoon of mail en ook geen boom.
Ik heb zojuist gebeld met Kerstboombezorgen.com en zij kunnen wij niets laten weten, waar mijn boom is en wanneer de bezorging is al helemaal niet!!! Ik heb aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en ik heb een mailadres gekregen. Men heeft daar 72 uur de tijd om te reageren en mijn geld zal pas in het volgende jaar worden teruggestort!!! Kunnen zij niet telebankieren???????
Ik heb hun een mail gestuurd metmijn gegevens en wat mijn bedoeling is en ik ben benieuwd wat de reactie is...als ik een reactie krijg. Ik kan wel huilen....HIER NOOIT MEER EEN KERSTBOOM BESTELLEN!!!! Gewoon naar de bomenboer gaan!
Merry Christmas everybody...
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 13 dec 2010 11:27
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
heb ze gemailed om m,n geld terug te krijgen krijg ik nu ineens een track en trace code hij is voorgemeld,maar hij zou 8 dec bezorgt worden,het is nu 20 december ,zou ik hem retour afzender kunnen doen????heb nu al een boom
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ook ik heb een kerstboom besteld (reden: slecht ter been)
Helaas, geen boom geleverd tot op heden (22 december ) Telefonisch heb ik al diverse keren de belofte gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar dit gebeurt niet.
Via de mail krijg ik enkel nietszeggende antwoorden, en de opmerking dat ik mijn geld niet terug zal krijgen, omdat het niet aan hen ligt, maar aan de bezorging.
Een uiterst teleurstellend bedrijf.
Helaas, geen boom geleverd tot op heden (22 december ) Telefonisch heb ik al diverse keren de belofte gehad dat mijn geld wordt teruggestort, maar dit gebeurt niet.
Via de mail krijg ik enkel nietszeggende antwoorden, en de opmerking dat ik mijn geld niet terug zal krijgen, omdat het niet aan hen ligt, maar aan de bezorging.
Een uiterst teleurstellend bedrijf.
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Nou...mijn boom is afgelopen maandag ook gearriveerd..
Hij zou 8 december komen...zaterdag 18 december kwam er een grote doos....het waren de ballen en de lampjes..
Maandag 20 december (slechts 12 dagen te laat...) kwam dan eindelijk de boom!! Yeah....jammer was dat hij krap 1 meter hoog was ipv 1.75, dat de vorm meer op de klokkenluider van de Notre Dame lijkt dan op een kerstboom en dat de vloer bezaaid lag met naalden..maar dat komt waarschijnlijk omdat een boom twee weken in een donkere doos niet overleefd.. (hij was nl 6 december al naar de verpakkingsafdeling gestuurd..)
Ik bel niet meer...ben al ruim 20 euro kwijt aan telefoonkosten, heb die -evenals het geld van mijn boom- teruggeeist, maar ben benieuwd..kreeg een standaard mail, zoals velen van u denk ik, dat men na de kerst pas gaat kijken hoe ze ons gedupeerden tegemoet gaan komen, omdat ze het nu te druk hadden..
waarmee is mij een raadsel..
Hij zou 8 december komen...zaterdag 18 december kwam er een grote doos....het waren de ballen en de lampjes..
Maandag 20 december (slechts 12 dagen te laat...) kwam dan eindelijk de boom!! Yeah....jammer was dat hij krap 1 meter hoog was ipv 1.75, dat de vorm meer op de klokkenluider van de Notre Dame lijkt dan op een kerstboom en dat de vloer bezaaid lag met naalden..maar dat komt waarschijnlijk omdat een boom twee weken in een donkere doos niet overleefd.. (hij was nl 6 december al naar de verpakkingsafdeling gestuurd..)
Ik bel niet meer...ben al ruim 20 euro kwijt aan telefoonkosten, heb die -evenals het geld van mijn boom- teruggeeist, maar ben benieuwd..kreeg een standaard mail, zoals velen van u denk ik, dat men na de kerst pas gaat kijken hoe ze ons gedupeerden tegemoet gaan komen, omdat ze het nu te druk hadden..
waarmee is mij een raadsel..
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 22 dec 2010 13:37
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Ook hier geen boom en geen geld.
Om moe van te worden.
Ik wilde eigenlijk het adres achterhalen en toen dook deze post op in google en het is een deugd dat ik niet alleen sta.. haha Nou ja 'leuk is anders'.
Begin deze maand een boom besteld maar u raad het al die kwam niet. Ook ik heb nooit een track and trace code ontvangen waar ze wel elke keer naar vroegen. Ik maak het verhaal niet te lang omdat iedereen kent het traject wel geloof ik maar feit blijft dat ik geen boom heb en ook na 3 weken bellen en mailen en vele beloftes mijn geld nog steeds niet terug heb.
Als iemand het adres heeft dan ontvang ik dat graag want dan ga ik hoogstpersoonlijk mijn geld terughalen.
Om moe van te worden.
Ik wilde eigenlijk het adres achterhalen en toen dook deze post op in google en het is een deugd dat ik niet alleen sta.. haha Nou ja 'leuk is anders'.
Begin deze maand een boom besteld maar u raad het al die kwam niet. Ook ik heb nooit een track and trace code ontvangen waar ze wel elke keer naar vroegen. Ik maak het verhaal niet te lang omdat iedereen kent het traject wel geloof ik maar feit blijft dat ik geen boom heb en ook na 3 weken bellen en mailen en vele beloftes mijn geld nog steeds niet terug heb.
Als iemand het adres heeft dan ontvang ik dat graag want dan ga ik hoogstpersoonlijk mijn geld terughalen.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 22 dec 2010 13:37
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Deze websites maken er ook al melding van.
http://www.leukisanders.com/?p=4652
http://www.stupidnothings.com/2010/12/2 ... ooit-meer/
http://www.leukisanders.com/?p=4652
http://www.stupidnothings.com/2010/12/2 ... ooit-meer/
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 22 dec 2010 13:37
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Het e-mail adres van mevr Beaart bestaat opeens niet meer.
en de site is opeens verdwenen
http://www.sendachristmasstree.com/
en de site is opeens verdwenen
http://www.sendachristmasstree.com/
This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
[email protected]
Message will be retried for 2 more day(s)
Re: kerstboombezorgen.nl ZEER onbetrouwbaar!
Bij familie van mij is van de week de Kerstboom uiteindelijk geleverd, maar zonder de bijbestelde verlichting en ballen. Boom was meer dan 10 dagen te laat en ze hebben al laten weten aan het bedrijf dat ze geen interesse meer hadden in de boom.
Dit nooit meer. Volgend jaar gewoon weer een Nordman boom bij het tuincentrum vandaan. Dan maar zien hoe we die thuis krijgen met de rolstoel.
Deze gegevens heb ik via http://www.leukisanders.com gekregen:
Sendachristmastree.com Kerstboomkopen.com http://www.kerstboomgeven.nl http://www.kerstboombezorgen.nl http://www.kerstboomopkantoor.nl
Zadelstede 1 -10 3431 JZ NIEUWEGEIN, Utrecht Tel: 088-5377800 kerstboombezorgen.com kerstboombezorgen.nl
Kingsfordweg 151 1043GR Amsterdam
Edit: Ik zie dat er mensen zijn die je lui vinden om een kerstboom via internet te kopen. Maar wat is er lui aan om een bijvoorbeeld een boek of een computer via internet te kopen? Is toch het zelfde? Bovendien ik ken zat mensen die geen auto hebben, of wegens een handicap de deur niet uit kunnen. Was dus een ideale oplossing geweest.
Dit nooit meer. Volgend jaar gewoon weer een Nordman boom bij het tuincentrum vandaan. Dan maar zien hoe we die thuis krijgen met de rolstoel.
Deze gegevens heb ik via http://www.leukisanders.com gekregen:
Sendachristmastree.com Kerstboomkopen.com http://www.kerstboomgeven.nl http://www.kerstboombezorgen.nl http://www.kerstboomopkantoor.nl
Zadelstede 1 -10 3431 JZ NIEUWEGEIN, Utrecht Tel: 088-5377800 kerstboombezorgen.com kerstboombezorgen.nl
Kingsfordweg 151 1043GR Amsterdam
Edit: Ik zie dat er mensen zijn die je lui vinden om een kerstboom via internet te kopen. Maar wat is er lui aan om een bijvoorbeeld een boek of een computer via internet te kopen? Is toch het zelfde? Bovendien ik ken zat mensen die geen auto hebben, of wegens een handicap de deur niet uit kunnen. Was dus een ideale oplossing geweest.