tjonge tjonge wat een bijdrage .Pindakaaspotje schreef:J
Ik neemt mensen die "ik vindt" met dt schrijven al niet serieus.
Dan neem jij jezelf waarschinlijk ook al lang niet meer seriues want ik heb even een aantal van jouw berichten nagelezen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
tjonge tjonge wat een bijdrage .Pindakaaspotje schreef:J
Ik neemt mensen die "ik vindt" met dt schrijven al niet serieus.
Ik denk dat de meesten gewoon doorhebben dat dit soort zaken de economie draaiende houdt, en dus goed is voor de werkgelegenheid. Ik weet niet hoe jij je geld verdient, maar jij zal toch ook afhankelijk zijn van spullen of diensten die gekocht worden door klanten.bright007 schreef:
Ik vindt het gewoon eng om te zien hoeveel begrip hier is voor de fabrikanten.
Lezen aub. Wat ik zeg is dat de meesten begripnhebben voor de fabrikant om de reden die ik noem. Jij begint met mensen te beschuldigen alsof het vriendjes van de fabrikanten zijn, terwijl de meesten gewoon hungezond verstand gebruiken. Maar als jij liever leest dat we met zijn allen canon een vreselijke oplichter vinden omdat jouw prehistorische spullen niet tot in lengte vandagen worden onderhouden door hun vind ik het ook best.bright007 schreef:Ok dus daar gaat deze site over. Hoe houden we de economie in stand.
Sorry dan heb ik het per ongeluk op een verkeerde site gezet.
Ik begrijp je punt en kan daar ook wel in meegaan. Maar sommige fabrikanten denken er een commercieel voordeel uit halen om voor nieuwe besturingssystemen geen drivers meer te maken. Ze verkopen dan meer apparaten, denken / verwachten ze. Canon is een voorbeeld van een dergelijke fabrikant.bright007 schreef:Daarom denk ik dat het simpel moet zijn om bijvoorbeeld scanners zo te maken dat ze gewoon mee gaan tot ze stuk zijn.
Wij leerden altijd: iets wat nog goed werkt gooi je niet weg. Alleen omdat de fabriekanten geen support meer geven zou je dus een nieuwe moeten kopen?Vogels : Ach, als jij nog met antieke zooi wil werken, mag dat van mij hoor!