LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

en weer niks gehoord :x

[email protected]
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2010 15:01

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door [email protected] »

wij hebben ook een bank en 2 relax fauteuils gekocht bij MM Montfoort.
het was 14 november, dus 2 dagen voor de inval van de FIOD.
ik vind het allemaal maar een raar zaakje en vraag me af of we nu ook ons geld kwijt zijn wat we hebben aanbetaald.
ik vraag me af wanneer de nieuwe eigenaar is gekomen en of we anders niet op een andere manier deze levering toch kunnen krijgen.
kunt U ons van RADAR daar misschien raad in geven?
wij vonden de levering wel erg lang (14 weken), maar in andere meubelzaken is de levertijd eigenlijk niet veel beter, dus dat deed bij ons niet de ogen openen.
nu vraag ik me af of ze bij onze (en aan de reakties te zien, wij niet alleen)
verkoop al niet wisten dat er van alles aan de hand was en hebben gedacht, al het geld wat aan aanbetalingen binnen is, is maar binnen!!!!!!!!!!!!!!

al met al een walgelijke zaak, voor mensen die keihard moeten werken voor het hetgeen ze kopen.

hopend een reaktie van U.
bij voorbaat bedankt

Service Medewerker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 dec 2010 11:52

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Service Medewerker »

Beste Klanten,

Helaas is het voor ons vandaag niet mogelijk contact met u op te nemen.
Wij zullen morgen weer aanwezig zijn, en proberen uw vragen te beantwoorden.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

@[email protected]

We vallen in herhaling.............
Als je de moeite neemt dit topic door te lezen, worden heel wat vragen beantwoord.

Service Medewerker
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 dec 2010 11:52

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Service Medewerker »

Beste Klanten,

De medewerker die de klachten op dit forum in behandeling heeft kan vandaag niet aanwezig zijn.
Hierdoor worden uw vragen vanaf morgen weer beantwoord.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

hallo service medewerker van mm wij zouden vandaag nog gebeld worden hoe de planning voor morgen is zodat we weten of onze bank s, morgends of s,middags bezorgd gaat worden of worden we daar ook pas vrijdag morgen over gebeld mvg manon

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

zo net keurig terug gebeld door een andere medewerkster van mm vanaf morgen is s weer aanwezig die normaal dit forum onderhoud ,ik kan niet anders zeggen dat ik steeds keurig en naar tevredenheid terug gebeld word en ik laat morgen even weten of onze bank echt in de woonkamer staat , succes allemaal en nogmaals mm bedankt voor de snelle reactie en ik verheug me op morgen groetjes manon

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@manondoris:
Weet je hoelaat ze komen?

Samantha meubelmarkten, kon mijn nik zeggen ivm het weer...

@iedereen:
Zou raar zijn als er morgen niet geleverd word vanwege het weer.
TNT-innight (die snachts pakketjes rond brengt) levert ook gewoon en dat nogwel rond 3 uur snachts;) dus ik hoop niet dat ze met smoezen aankomen over slecht weer etc. Moet er wel bij vertellen dat de velsetunnel heen en weer dicht is (hoorde ik net op de radio) :lol:
Laatst gewijzigd door squareware op 17 feb 2011 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

dennyelfring
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dennyelfring »

Geachte MM,

Ik heb al eerder gevraagd wat de status is van ons ordenummer, via dit forum en via jullie service mail adres. Op beide heb ik nog steeds geen reactie gehad
en anderen die na ons vragen wat de status is krijgen wél een reactie!

Nogmaals; Kunt u ons vertellen wanneer de levering van ons gepland staat?
Ons ordernummer is: 002756

Alvast bedankt!
mvg
M. Elfring

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

@ squareware nee kon ze nog niet zeggen omdat een externbedrijf komt bezorgen en ze geen planning hadden ze kon wel zien dat we ingepland stonden en we worden een half uur van te voren gebeld dat ze eraan komen en naar verwachting zullen ze het niet al te laat maken ivm met kerst avond, wij wonen trouwens in de buurt van arnhem . en @ iedereen die op bericht zitten te wachten lees topics hier boven morgen nieuwe kansen nieuwe rondes.

baidah81
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2010 20:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door baidah81 »

Op 8 oktober heb ik een electrisch verstelbare boxspring besteld bij MM Zevenaar. Ik heb al een paar keer geïnformeerd of er enig idee is wanneer ik mijn bed kan verwachten, maar ik wordt naar mijn idee steeds "afgescheept".
Ik vind het nu toch vrij lang duren voordat ik een antwoord krijg en krijg het idee dat ik aan het lijntje word gehouden omdat ik toch al een aanbetaling heb gedaan. Beetje jammer dat ik geen informatie krijg... :(

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

Vandaag zijn we weer niet gebeld waarom worden anderen ?te lezen hier op het forum wel gebeld en alternatieven aangeboden.
MM gaarne reactie

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@manondoris:
bij mijn ook idd een half uur, wij wonen in omgeving haarlem (andere kant van het land :mrgreen: )

@gekkedwerg,
ik denk dat er een aantal mm personeel vrij hebben of ziek zijn... kan het ook mis hebben natuurlijk... Maar goed, de reden dat ze vandaag niet kunnen beantwoorden maakt ook niet veel uit, het is een normale doordeweekse dag en menig bedrijf hoort gewoon bereikbaar te zijn (zo ver dat mogelijk is).

@Meubelmarkten:
Waarom zetten jullie niet zelf een forum op?
communiceerd wel makkelijk toch? hoeven jullie ook niet zoveel telefoonkosten te maken, zeikerige, negatieve, zinloze berichten verwijder je dan gewoon :mrgreen: (al is dat niet helemaal eerlijk natuurlijk...)

@Slot_R over bericht van [email protected]
Misschien goed om alles weer eens op een rijtje te zetten?

Meubelen besteld bij de meubelwinkel.
Deze is toen failiet verklaard.
De oude eigenaar is er met het geld van door,
maar zit als het goed is samen met nog een aantal ander tuig vast (of inmiddels al niet meer? i dunno)...
anyway, bedrijf is overgenomen door (uiteraard) de nieuwe eigenaar.
De nieuwe Eigenaar die denkt WTF? allerlei orders nog open, mensen met aanbetalingen, w000t!!? wat dus uiteraard resulteerd in minimaal 5.000 boze klanten (als je de factuur nummers ziet)? waarvan er een hoop op fora's lopen te muiten over deze zaak.
De nieuwe eigenaar die denkt, tjah, kheb het nu over gekocht.. dus moet er maar het beste van maken... en die probeerd nu samen met het personeel dat voor een deel is overgenomen alles uit te leveren, de tent te zuiveren van al deze boze berichten... teminste dat denk ik hoor.

Misschien kan Een MM medewerker namens de nieuwe grote baas reageren wat zijn gedachte / mening hier over is en nog belangrijker wat hij er aan gaat doen om alles weer recht te krijgen en natuurlijk wat hij al gedaan heeft om te zorgen dat de tent weer recht gaat staan... want tjah, allerlei losse verhalen word een sprookjes boek, waar niemand meer iets van aanneemt.

greetz en fijne kerst
squareware

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dat de nieuwe eigenaar van niets wist gaat er bij mij niet in. In deze tijden worden er geen zaken gedaan zonder alles van voor tot achter en van onder tot boven door te lichten. Het bedrijf had al een hele slechte naam.

Een meubelverkoopbedrijf is qua bedrijfsstructuur heel erg simpel en met een eenvoudig boekenonderzoek te doorgronden. Kul dat ze niets wisten van het bedrijf dat ze overnamen.

(de medewerkers van MM zullen me nu wel weer niet serieus te nemen noemen :mrgreen: )

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Iedereen,

Wij zullen vandaag uiteraard gewoon de meubels afleveren. Maar wij hopen wel dat u begrijpt dat het kan uitlopen ivm file en het weer.

@ Squareware
U kunt de bezorgers in de middag verwachten. Zij bellen een half uur van te voren. Net ook nog even telefonisch contact gehad.

@ Manondoris
Zij komen in de ochtend. Ook telefonisch contact gehad.

Als u vragen heeft hoe het e.e.a. in elkaar zit, dan kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] en dan zullen wij eerlijk uitleggen hoe het e.e.a. in elkaar zit. En antwoord geven voor zover dat mogelijk is.

@ Sjoegel
Sorry, ik ga verder niet in op uw topic. Wij krijgen iedere dag heel veel e-mail binnen. Verder proberen wij ook via dit forum alles zsm op te lossen. Ik besteedt mijn tijd liever om klanten te helpen dan op uw topics te reageren waarin u alles zo goed weet! U begrijpt denk ik niet hoe hard wij bezig zijn om alles op de rails te krijgen. Het is alleen niet binnen een dag opgelost. Voor ons is deze situatie ook nieuw.... en wij zullen hier een weg in moeten vinden. Dit kost ons tijd.

met vriendelijke groet,
mm medewerker s

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef: (de medewerkers van MM zullen me nu wel weer niet serieus te nemen noemen :mrgreen: )
Idd :mrgreen:

(de waarheid kom soms hard aan)

jessy
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 08:03

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jessy »

@ s van mm
ik heb gister al een email naar je gestuurd ivm met de garda bank die wij afgelopen dinsdag hebben bekeken en woensdag opgehaald is, zou je ons alstjeblieft vandaag hierover even over willen bellen??
nze telefoonnummers zijn bekend bij jou we zijn op allebei de 06 nummers bereikbaar vandaag!

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

vanmorgen gebeld door mm nog 6 weken voor dat de bank komt ben niet van plan zo lang nog te wachten we hebben de bank besteld in augustus
verwacht echt een alternatief of geld terug.
we zouden vandaag terug gebeld worden kijken hoe lang dat weer duurt.

dennyelfring
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dennyelfring »

Beste MM,

Nu wordt er weer gereageert op reacties van iedereen, maar niet op die van mij!!! Heeft dit soms een betekenis?? Weet u niet wat de status is? Is het een van de ordes die gewoon niet verwerkt gaan worden en waar wel een mooie aanbetaling voor ontvangen is??!!

Nogmaals; Kunt u ons vertellen wanneer de levering van ons gepland staat?
Ons ordernummer is: 002756


Groeten,
M. Elfring

Robert T C
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 nov 2010 18:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Robert T C »

LET OP LET OP Misschien toch nog licht aan het eind van de tunnel. :|
Wat denken jullie, nadat ik op 10 november een berichtje plaatste en zo niet wetend dat mijn sneeuwballetje een complete lawine is geworden en alle onheilspellende berichten over het wel failliet of niet failliet en de talloze telefoontjes naar Meubelmarkt en naar Mammoet wonen kan ik jullie mededelen dat ik op 30 november na een half jaar wachten ineens werd gebeld door een ene Kitty :shock: met de mededeling dat mijn bank woensdag bezorgd zou worden en ik kan jullie zeggen hij kwam inderdaad woensdag, :o ik moest voor dat hij de auto uitkwam eest betalen en wel met de afgesproken korting wegens ongemak van € 200,00 dus kon ik hem niet eerst controleren maar goed bank deel voor deel uitgepakt en precies het laatste deel dat ik uitpakte hoorde niet bij mijn bank ik had een grijs gemêleerde bank en ik kreeg er een donkerbruin soort suéde deel bij :shock: ik heb gelijk gebeld met Mammoet wonen in Woerden en werd binnen een half uur terug gebeld dat ze moesten uitzoeken waar dat andere deel was mijn bank was verkeerd gestickerd
ik werd s'maandags weer teruggebeld en woensdags werd het deel omgeruild.
volgens de chauffeur waren er nog containers die werden leeggereden dus ik erg blij natuurlijk. :D :D :D
Dus ik kan alleen concluderen dat er inderdaad door de nieuwe eigenaar alles aan gedaan word om de spullen toch bij de klant te krijgen, al heeft het dan ook de nodige tijd nodig.
dus mensen geef de moed niet op want volgens mijn rechtsbijstand is het bijna onmogelijk om het geld terug te eisen want de bv is opgesplitst in talloze kleine bv die zowel in Nederland als in Engeland zitten.
ik wens iedereen een gelukkig kerstfeest en een voorspoedig 2011 en ik hoop dat jullie allemaal hetgene krijgen wat je besteld hebt, ook de nieuwe opzet van de Meubelmarkt wens ik veel sterkte toe en veel wijsheid om deze ongelooflijke
erfenis c/q puinhoop tot een goed einde te brengen.
met vriendelijke groet Robert T C

Gesloten