Ik had hier al een keer eerder iets over gepost, maar nu het volgende:
ex-vrouw vorderde achterstallige partneralimentatie op via een exploot van een deurwaarderskantoor. Ik heb inmiddels de vordering voldaan, maar nu komt de deurwaarder per brief met een extra vordering.
Ex-vrouw beweert dat ik nog een maand (400 euro) achterloop, omdat ik niet vooraf (zoals zou moeten), maar achteraf betaal, wat overigens niet klopt! Ik betaal al acht jaar netjes en nu komt ze hiermee. De deurwaarder beroept zich aldoor op het vonnis van de rechter van acht jaar geleden en vindt het maar ingewikkeld

, want nog nooit eerder zoiets aan de hand gehad. Daarom stelt ze voor dat ik de alimentatiebetalingen van de afgelopen 2,5 jaar maar moet overleggen als bewijs (ze wist het anders ook niet

). Dit slaat werkelijk nergens op, ik had 4 maanden achterstand, netjes betaald, maar nu wil ex er dus zomaar een maand tussenproppen. Moet ex niet aantonen welke maand ze nou precies mist? Straks roept ze nog dat ze 1000 euro mist, ik roep maar wat, en dan gaat de deurwaarder daar braaf in mee? Ik heb vanaf januari 2003 t/m heden alle maanden betaald. Wat doe ik als deurwaarder voet bij stuk houdt? (en nee, een advocaat kan ik niet betalen, anders was de alimentatiebetaling allang gestopt)