LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Chear!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

Problemen met Chear!

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Begin december kocht ik een desktop pc bij de internetwinkel Chear! Na 5 crashes in de 1e week stuurde ik op 15/12 de pc conform de Chear-voorwaarden retour naar hun bedrijf in Den Bosch. Ook volgens Chear!-voorwaarden zou vervolgens uiterlijk na 10 werkdagen het retour bedrag (ca 900 Euro) op mijn bankrekening teruggestort worden. Echter: eerst was de teruggestuurde pc ruim een week bij Chear! zoek. BIj hun excuses daarover op 28/12 tevens hun belofte dat het retour-bedrag nu "met spoed" aan mij overgemaakt zou worden. Echter, vandaag 13 januari, ruim 2 weken en vele telefoontjes en mails later heb ik nog steeds mijn geld niet terug en men blijft me aan het lijntje houden. Thuiswinkel.org ondersteunt mijn verzoek maar ook dat schiet allerminst op.
Welke stappen zou ik nu kunnen ondernemen?

MAXIEM

Re: Problemen met Chear!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Tom2009

Als het goed is, heeft dit bedrijfje een fysiek bezoekadres. Een optie kan dan zijn, om daar even langs te gaan.

Maxiem.

Gesloten