LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De ellende van telfort sinds 22-5-2009

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
telfort spuugzat
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 09:51

De ellende van telfort sinds 22-5-2009

Ongelezen bericht door telfort spuugzat »

Op 22 mei 2009 is mijn abonnement via telfort ingegaan, ik had een 12 maanden contract, 200 belminuten voor 6,95 en 20 smsjes voor 1 euro.
Vanaf de eerste factuur juni 2009 tot nu januari 2011 heb ik alleen maar problemen ondervonden met telfort.
Telfort schreef van mijn rekening 12,99 per maand voor de belbundel, 2,50 voor de sms bundel en maakte van de 12 maanden contract een 24 maanden contract. Na 6 maanden klacht e-mails is dit maanden later recht gezet, en werd er een bedrag 30,25 gecredicteerd.
Toen ik bijna een jaar later wilde overstappen naar een ander telfoonaanbieder heb ik mijn contract met telfort opgezegd en toen gebeurde er de gekste dingen.
Ik heb bij vodafone nummerbehoud aangevraagd en telfort zorgde ervoor dat dit niet 1,2,3 makkelijk zou gebeuren want precies die maand zou er van systeem worden veranderd bij telfort zelf, ik heb toen wekenlang zonder telefoon gezeten terwijl ik elk moment toen kon bevallen.
In mei 2010 liep mijn contract af godzijdank en zou ik dus in juni 2010 een eind factuur moeten krijgen, Nou en of ik die kreeg, ik moest van de GGN incassobureau 236,34 betalen.
Zonder dat ik bericht had ontvangen van telfort kreeg ik de incasso achter mij aan.
Ik heb daar bezwaar op gemaakt en een week later bleek dat telfort mijn dossier van GGN incasso teruggevorderd had.
Uit e-mails met telfort word mij steeds gezegd dat ik nooit zo een hoge eind afrekening kan krijgen en excuses voor het ongemak en
vanaf 1 januari 2011 ben ik BKR vrij en dat vondt telfort goed nieuws voor mij ?! :shock:
En voor de eindfactuur moet ik maar geduld hebben al duurt dat inmiddels bijna een jaar, terwijl ik denk, zoiets hebben ze toch in hun systeem of ben ik nou gek?
Tenzij ze toen telfort van systeem veranderde mijn dossier kwijt zijn geraakt ofzo en dan willen ze nu misschien iets inelkaar knutselen, terwijl ik denk dat ik teveel geld heb betaald al die maanden en die krijg ik met de eindfactuur wel terug.
Ik heb in totaal 69 e-mail van en naar telfort met alleen maar klachten en telfort vindt dat ik geduld moet hebben voor de einafrekening????
Wat een slechte service :evil:

delgado0
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jan 2011 00:15

Re: De ellende van telfort sinds 22-5-2009

Ongelezen bericht door delgado0 »

Mijn telfort abonnement is beeindigd op 27-05-2010, maar Telfort heeft tot mijn verbazing een bedrag van 68 euro afgeboekt van mijn rekening voor het periode van 25-05-2010 tot 24-06-2010?? Ik heb deze bedrag dan ook teruggeboekt via incasso terugboeken en de machtiging ingetrokken!! Telfort denkt echt dat ik dom of dergelijks bent? Ik heb bij mijn abonnement nog nooit zoveel betaald en dan heb ik in 2 dagen zeker voor 68 euro gebeld?

Nu zit ik met aanmaningen en gerechtsdeurwaardes, maar ik ga het echt niet betalen. Dan wordt het maar een rechtzaak.

Voor mij wordt het nooit meer telfort abonnement, dat staat vast!!

ome_olaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2011 10:36

Re: De ellende van telfort sinds 22-5-2009

Ongelezen bericht door ome_olaf »

Telfort (hier vallen ook oude Tiscali klanten onder) is bij mij al ongeveer 8 jaar onterecht aan het incasseren. Via mijn bank kreeg ik de tip om langs te komen en een blokkade op de rekening te zetten voor Telfort. Als veel mensen dit doen zal de bank van Telfort zelf uiteindelijk Telfort terecht moeten wijzen. Telfort zelf snapt het toch niet, dus mogelijk werkt dat.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: De ellende van telfort sinds 22-5-2009

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

ome_olaf schreef:bij mij al ongeveer 8 jaar onterecht aan het incasseren
Graag ontvang ik uw postcode en huisnummer in een prive bericht, om de situatie nader te bekijken.

Wouter

Gesloten