LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief aan GGN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
dejongh1

Brief aan GGN

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Sommige delen kunnen jou misschien ook op een idee brengen.

Rotterdam,12 december 2003
Betreft:De GGN haar asociale houding in deze zaak.
Geachte heer/mevrouw,
Wanneer heeft u de tijd en het fatsoen om mijn brief van 3 november
j.l. te beantwoorden?Wanneer worden mij nu de afschriften van de
Amsterdam Exchanges toegestuurd?U zegt iedere keer dat het zo snel mogelijk zal gebeuren.Moet ik er net zolang op wachten,totdat de
zaak verjaard is?
U denkt natuurlijk even vlug miljoenen euros te verdienen aan deze aandelenlease zaken zonder al te veel inspanning.Maar zoals ze bij
u in Brabant zeggen:"Ik ben niet van de pot gerukt". U weet donders
goed dat de verleasde aandelen niet op de beurs gekocht en verkocht
zijn en dat er sprake is van frauduleus handelen door Dexia maar
toch gaat u bij gedupeerden restschulden innen.Is er geen werk voor
uw incassobureau in Brabant?I mean, you must be desperate.
Ik eis van uw opdrachtgever,Dexia, de terugbetaling van de lease-
termijnen plus dertigduizend euro immateriele schadevergoeding
en van de GGN eis ik een immateriele schadevergoeding van zes-en-
zestig honderd euro(evenredig aan het bedrag van de vordering).
Hoogachtend,

N.B.Wanneer er geen afschriften(beurs) zijn dan is er sprake van
frauduleus handelen en valsheid in geschrifte door Dexia Bank en
bent u een verlenging van dit frauduleuze handelen!
Einde.

Ik wacht nu bijna al 6 maanden op deze beursafschriften.Dexia noch
de GGN kan ze laten zien.Ik hoop in ieder geval dat de rechter er ook
om zal vragen op mijn dagvaarding.

aert0001

Re: Brief aan GGN

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste dejong1,

Je wacht nu al 6 maanden op de beursafschriften.
Ik heb ook je andere postings gelezen en moet zeggen, je hebt zonder meer een heel goede kijk op de zaken en een gezonde strijdgeest, deze punten in je topic geven te denken, het feit dat je geen antwoord krijgt zegt genoeg, je zit boven op de waarheid, natuurlijk is er sprake van frauduleuze handelingen, Dexia en haar wapenbroeders zijn druk bezig alles te bedekken en/of dood te zwijgen, schandalig genoeg worden ze hierin gesteund door anderen, ook broeders die nog steeds aanzien genieten en verwachtten dat ze wel anoniem kunnen blijven,mede dankzij jouw bijdrages wordt dit steeds onder de aandacht gebracht.

We zijn maar vlooien in de dikke jas van het bedrog, maar wel verdomd lastige, je bijdrages worden in ieder geval door mij erg gewaardeerd, ga zo door.

Prettig weekend, Ton

bader020

Re: Brief aan GGN

Ongelezen bericht door bader020 »

GGN
Postbus 111
5250 AC Vlijmen

Betreft: Uw schrijven 10-12-2003

Inzake: Dexia Bank Nederland N.V

Dexia wil in Nederland door Oplichterij en Bedrog slapend rijk worden !!

Nederlands grootste Oplichtersbende LEGIO – DEXIA gaf jullie de opdracht om
11.045,32 € te incasseren. Terwijl Mevr. …….echtgenote van dhr. ……het contract heeft vernietigd bij DEXIA, volgens gezinsbeschermingswet zie art. 1:88.d van het Burgerlijk Wetboek. Dexia moet eerst tegendeel bewijs leveren!
De rechtszaak ligt bij Rechtsbank Amsterdam onder rolnr. 2003-218.

Wij wensen verder niet meer lastig te worden gevallen door U. Dexia moet het tegendeel
bewijzen en daarvan zijn wij in afwachting en in onderhandeling van een rechtszaak.

Misschien heeft u al inmiddels vernomen ook in de media, dat er al 600.000 mensen gedupeerd en opgelicht bedrogen zijn door LEGIO – DEXIA. Door hun 286 oplichters constructie contracten, zoals winstverdriedubbelaar, winstver10dubbelaar, tripple effect enz. enz. Over verlies is nergens over geschreven. Wat door AFM is onderzocht.
Dat u nog zo’n zaak aanneemt!
Zelf heb ik géén inkomen, géén bijstand, géén uitkering, ben half invalide en uw bureau
wilt nu ook nog geld stelen, aftroggelen van ons.

Verder was er géén goedkeuring van de Nederlandse regering over de WinstVer10dubbelaar,
De oplichtersbende van Legio hadden geen vergunning om aan effectenverkeer deel te nemen. Minister Zalm en Hoogervorst is hiervan op de hoogte gesteld.
Verder is er in het verleden een brief gestuurd aan de Koningin der Nederlanden, en zij mag ook weten wat voor oplichters hier in Nederland te werk gaan. Ook is er aangifte gedaan bij de politie voor deze oplichtersbende.
Men lacht er nog om als je het zgn. “product” uitspreekt.
Zo’n bende moet in de gevangenis worden opgesloten.

Jullie zijn zeker blij, dat jullie zo’n zaak hebben aangenomen en werken voor nederlands grootste oplichtersbende.
Zoek het zelf maar verder uit bij DEXIA.

Hoogachtend,

Gesloten