LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is Sara gebleven????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Ik bezoek dit forum nog niet zolang sinds medio november Ik zie heel veel bijdrage van Sara Ette tot zo ongeveer oktober en daarna geen enkele bijdrage meer is er een speciale reden dat ze weg blijft na zoveel interressante bijdragen aan dit forum.


Jan

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door pallu »

even moeite doen in je vind het antwoord

Geplaatst op 10 Nov 2003 21:37 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zie geen bijdrage van sara meer op dit forum

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 10 Nov 2003 21:40 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Vind je het gek met zulke bijdragen. En beledigingen naar haar toe.

Naar boven


pallu


Geplaatst op 10 Nov 2003 23:09 door pallu


--------------------------------------------------------------------------------

Waar Sara is weet ik niet maar ze heeft mij laten weten dat ze het nogal druk met belangrijkere zaken heeft dan die van ons
zij is druk met haar studie denk ik, en dat moeten wij denk ik wel respecteren nadat zij voor ons veel heeft gedaan.
Maar zij komt zeker terug..................

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 10 Nov 2003 23:30 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

May be to-morrow may be to-morrow I know etc. van de Everlybrothers.

Sara zou wel gek zijn om zich nog verder te laten schofferen door een stelletje schooiers.

Naar boven


aert0001


Geplaatst op 11 Nov 2003 00:22 door aert0001


--------------------------------------------------------------------------------

Nou ik zal het nog maar eens uitleggen; Sara is student, tussen haar studie door heeft ze heel veel voor de gedupeerden gedaan, denk daarbij aan conceptbrieven, goede juridische adviezen, ook persoonlijk heeft ze meerdere mensen bijgestaan en geholpen, maar de studie is prioriteit, dat mogen duidelijk zijn, Sara wekt vrijwillig mee aan dit forum, gewoon uit interesse met de gedupeerde zonder eigenbelang.
Heel wat uurtjes heeft ze er al ingestoken, laat haar nu even met rust.

De komende tijd moet ze gewoon erg hard blokken i.v.m. haar studie, dus gun haar de tijd, als de tijd het toelaat zal ze heus van zich laten horen.

Groetjes Ton

Naar boven


Ron


Geplaatst op 15 Nov 2003 21:25 door Ron


--------------------------------------------------------------------------------

Waar is Sara Etty toch gebleven.

Naar boven


JOOST1


Geplaatst op 16 Nov 2003 10:57 door JOOST1


--------------------------------------------------------------------------------

Wij missen Sara toch wel op dit Forum.
Zoals het helder uitleggen van het vonnis en het daarop ingestelde hoger beroep in de Amstedamse rechtzaak.


Joost

Naar boven


croosjes


Geplaatst op 16 Nov 2003 17:28 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

sara,normaal gesproken bemoei ik me niet met haar op een paar topic's na.Maar ik vind wel dat sara het niet moet laten afweten,eerst de gedupeerde zoveel mogelijk de wegwijzen,dit op verantwoorde manier natuurlijk.Want in het verleden had ze het ook druk met haar studie's en dit geld ook voor maarten en nog een paar op dit form.Blijf ieder geval de gedupeerde die vertrouwen in jullie hebben de goed bedoelde adviezen ondersteunen en versturen.vrgr.andre de croos.(ARAG/D)

Naar boven


pallu


Geplaatst op 16 Nov 2003 19:31 door pallu


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Zoals ik reeds eerder heb aangegeven heb ik momenteel geen tijd om me bezig te houden met de aandelenlease perikelen. Afgezien daarvan, deze mevrouw heeft een beding getekend waarin zij afstand doet van haar rechten tot procedren etc. tegen Dexia. Ze kan contact opnemen met een advocaat om te kijken of dat beding via een juridische procedure buiten toepassing verklaard kan worden. Verder kan ze natuurlijk wel lid zijn van de stichting leaseverlies, alleen niet van de stichting eegaverlies omdat ook zij de overeenkomst heeft getekend. Zij is zelf partij bij de overeenkomst geworden doordat ze deze ook heeft getekend.

Sara


Zolas jullie zien Sara heeft geen tijd, haar studie is op dit moment waarschijnlijk belangrijker maar zoals je ziet als het echt ergens omgaat dan geeft zij toch nog in het kort reactie.

Maar laat haar nu even met rust..............

en zeur niet langer waar ze blijft.

Naar boven


JH


Geplaatst op 16 Nov 2003 19:56 door JH


--------------------------------------------------------------------------------

Het lijkt mij dat Sara Etty geheel belangeloos meer dan genoeg heeft gedaan om gedupeerden bij te staan. Er staan conceptbrieven genoeg op dit forum. Een ieder moet alleen eens leren zelf actie te ondernemen en te zoeken naar hetgeen voor hem/haar belangrijk kan zijn. Eigen verantwoordelijkheid dragen kan geen kwaad !
Wanneer Sara bovendien de laatste tijd behoorlijk wordt bekritiseerd dan is het logisch dat zij eindelijk eens voor haar eigen werk kiest.

Niet alles hoeft toch tot in de puntjes te worden voorgekauwd !
Doe je voordeel met de belangeloze informatie die Sara verstrekt heeft . Bij deze hartelijk dank Sara Etty voor je belangeloze

JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Pallu,

Met zoeken niets gevonden haar laatste bericht was van 30 oktober daarna niets meer ,waar kan ik het vinden.


Jan

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Nergens omdat dat het laatste bericht was !

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door pallu »

Laatste bericht Sara, nou niet meer zeuren

Geplaatst op 30 Oct 2003 14:44 door Sara Etty


--------------------------------------------------------------------------------

Hi Trees,

De kans bestaat natuurlijk dat je wordt gedagvaard. Dat was altijd het risico. Een buiten rechte ingeroepen vernietiging kan immers binnen rechte betwist worden. Je kunt dan proberen om aanhouding te vragen in afwachting van de procedure die Eegalease voert.

In elk geval lijkt het me het beste om wel te blijven reageren op brieven van GGN en of Dexia. In het ene geval leidt dat tot een (waarschijnlijk tijdelijk) stilzwijgen van GGN (en andere incassobureau's) en Dexia, in het andere geval niet. Het blijft lastig en vervelend natuurlijk, maar veel meer dan dit kun je, behoudens het zoeken van een advocaat op dit ogenblik niet doen. Nou ja, je kunt ook zelf een procedure starten om het onverschuldigd betaalde terug te vorderen van Dexia.

Groet, Sara

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Nou ja, je kunt ook zelf een procedure starten om het onverschuldigd betaalde terug te vorderen van Dexia.

Groet, Sara
Sara is dat wel slim ? Als jij naar de rechter moet door Dexia dan is het toch veel goedkoper.
Laatst gewijzigd door Harry 12 op 12 jan 2004 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door pallu »

trouwens Sara heeft blijkbaar een ander forum gevonden
Laatst gewijzigd door pallu op 12 jan 2004 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Andrea »

Pallu werk jij soms voor een roddelblad ? Sara leest dit forum heus nog weleens! En als zij op een ander forum schrijft, dan is dat toch haar zaak :twisted: :twisted:

Andrea

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Sorry Pallu,

Ik vind dat bovenstaande bericht niet hier geplaatst had mogen worden. Het komt op mij over als een soort van "stalking" door alles na te gaan wat een bepaald persoon doet.
Er wordt trouwens geen datum bij deze berichten genoemd en het zou kunnen zijn dat dit bericht al (veel) eerder is geplaatst voordat de betreffende persoon hier op dit forum verscheen.
Blijkbaar neem je het niet zo nauw door alles hier maar op dit forum te plaatsen. Dat doe je met je eigen site ook, door alles daarheen te copieëren zonder ook maar ergens toestemmig voor te vragen.

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door pallu »

hoi sara

eindelijk laat je weer eens wat van je horen
het zou beter zijn om antwoorden te geven aan al die mensen die zo in de put zitten dan te klagen als er getracht wordt duidelijk te maken dat je geen intresse en geen tijd heb om die vragen te beantwoorden
en dat bericht kwam ik bij toeval tegen en het net is een open podium voor iedereen.

Geplaatst op 12 Jan 2004 20:26 door Hans A


--------------------------------------------------------------------------------

-Partners succesvol in drietal rechtszaken tegen Dexia;
-Rechtszaak Eegalease komt door vonnissen in het nieuwe jaar in een stroomversnelling
-De stichting verwacht in 2004 een eindvonnis van de Kantonrechter; als tot in hoogste instantie (de Hoge Raad) zou worden doorgeprocedeerd, verwacht de stichting in 2006 de definitieve uitspraak.

Wat is het gevolg als de kantonrechter bepaald dat eega moest meetekenen?

Uit Trosradar uitzending van 24-12-2003:
Mr. William Schonewille, advocaat Leaseverlies en Eegalease: "Dat betekent dat de partners van contractanten de contracten kunnen terugdraaien. Zij krijgen betalingen terug en schulden worden kwijtgescholden"
Hij zegt verder: "Oordeel van kantonrechter is op dit moment bindend, en Dexia kan daartegen pas appeleren als eindvonnis beschikbaar is".

Wat houdt dit in?
Wat is eindvonnis? Uitspraak Hoge Raad in of na 2006?
Blijft alles tot die tijd bij het oude (incl. incasso's e.d.) of geldt de uitspraak van de kantonrechter tot aan eindvonnis?
Is het dan ook zo dat Dexia dan de incasso's zou moeten staken en de bedragen terug betalen?
er zijn zoveel vragen die een antwoord behoeven zoals hierboven
jij was voor velen een lichtpuntje in de Dexiaduisternis
en blijkbaar heb je toch nog wat tijd over om hier rond te neuzen
dus waarom zou je ons dan niet wat helderheid verschaffen.

vrgr pallu

N.B. naar aanleiding van onderstaande reactie

Bezoeker, laat dan weten wie je werkelijk bent door mij persoonlijk te mailen of maak je mailadres bekend.
en de opmerkingen van andren en het aantal bezoekers spreken je woorden tegen
Laatst gewijzigd door pallu op 13 jan 2004 10:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Bezoeker
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:11

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Bezoeker »

Pallu,

Je slaat de plank volkomen mis als je verondersteld dat ik Sara ben.
Ik waardeer dat je meeleeft met alle gedupeerden maar vind dat je af en toe wat al te makkelijk dingen op dit forum zet en op je eigen site, waarbij je nogal eens gebruik maakt van berichten die andere al gepubliceerd hebben of hebben uitgezocht en die je dan erg gemakkelijk overneemt. Dit bevorderd de berichtgeving zeker niet. Beter zou het zijn als er samengewerkt zou worden en dat zaken die reeds gepubliceerd zijn niet nogmaals op jouw site te lezen zijn. Anders onstaat er een idee dat er een soort competentie strijd aan de gang is wie het snelst is met de berichtgeving. Het enigste wat hier belangrijk is dat de gedupeerden informatie krijgen die relevant is en niet "gepikt" is van een andere site waar dat al reeds bekend is gemaakt. Daarmee doe je in mijn ogen afbreuk aan de doelstelling en die moet zijn de gedupeerden helpen, althans dat is mijn mening.

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

HALLO LUITJES NET AANGETEKENDE BRIEF OPGEHAALD MET DAARIN DE VERMELDING VAN EVT REGISTRATIE BKR OF BETALINGS REGELING.
WIL GRAAG WETEN WAAR IK EEN BRIEF KAN VINDEN WAAR IK MIJN GEGEVENS KAN OPVRAGEN BIJ DEXIA,EN DAN GAAT DIT OM MIJN CONTRACTEN WEET NIET OF MIJN VRIENDIN OOK HEEFT GETEKEND.

B.V.D. :x

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door pallu »

Dexia Bank Nederland N.V.
Postbus 1065
1000 AV AMSTERDAM

Aangetekend

(naam en adres)

Betreft: overeenkomst ................Relatie nummer: .............
Uw referentie:


Plaats / Datum:
Betreft: verzoek om informatie ex artikel 35 Wbp en artikel 29 lid 1 AR BKR juncto artikel 7 Privacy Reglement BKR
Bijlage: Kopie legitimatiebewijs betrokkene.




Geachte heer / mevrouw,

Op grond van artikel 35 Wbp verzoek ik u mij zo spoedig mogelijk, doch in elk geval binnen de in de Wbp dwingend gestelde termijn van maximaal vier weken, een overzicht te sturen van alle door u over mij verwerkte gegevens, inclusief vermelding van de herkomst van die gegevens en het tijdstip waarop u deze gegevens verkreeg. In dit overzicht dient u ook melding te doen van door u aan derden verstrekte gegevens voor zover die mij betreffen.

Voorts verzoek ik u mij alle door u in mijn dossier verwerkte gegevens in kopie toe te zenden.

Tot slotte verzoek ik u mij een overzicht te doen toekomen van de op basis van uw melding(en) door het BKR over mij geregistreerde gegevens. Op grond van artikel 29 lid 1 Algemeen Reglement BKR juncto artikel 7 Privacy Reglement BKR dient u dit laatste onderdeel van mijn verzoek om informatie onmiddellijk door te zenden aan het BKR.

Vertrouwend u hiermee afdoende te hebben geïnformeerd,


Hoogachtend,

BERENDIEN
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 aug 2003 19:18

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door BERENDIEN »

HALLO PALLU IS DAT DE BRIEF DIE IK MOET OPSTUREN NAAR DEXIA OM MIJN CONTRACTEN ETC TOEGESTUURD TE KRIJGEN. :wink:

lennart
Berichten: 74
Lid geworden op: 20 okt 2003 17:48

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door lennart »

Geplaatst op 12 Jan 2004 19:50 door Harry 12


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Nou ja, je kunt ook zelf een procedure starten om het onverschuldigd betaalde terug te vorderen van Dexia.

Groet, Sara


Sara is dat wel slim ? Als jij naar de rechter moet door Dexia dan is het toch veel goedkoper.

Dat vraag ik me af harry. Advokaatkosten zijn niet misselijk en dit ben je gewoon kwijt. (Raar eigenlijk iemand anders jaagt je ongevraagd op kosten en je kan het gewoon niet terug eisen).
Als je Dexia zelf zou aanklagen, kan je in je eis de kosten van de advokaat meenemen. De rechter bepaald dan of dit toegewezen wordt. (dit heb ik o.a. uit het forum begrepen)
Groeten lennart

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Waar is Sara gebleven????

Ongelezen bericht door Adriaan »

Dan kun je er een schadevergoeding in op laten nemen en bij winst zal de rechter dan een gedeelte van deze kosten meenemen.

Gesloten