Hallo,
Ik ben Dianne en ik ben nu 23 jaar, afgelopen jaar (2003) is mijn contract winstverdriedubbelaar afgelopen. Nu heb ik een schuld staan van 11.000 euro, ik betaal nu niks, maar ik sta natuurlijk wel ingeschreven bij het BKR in Tiel.
Nu wil ik graag per 1 maart mijn eigen bedrijf beginnen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Want een lening aan gaan is volgens mij geen optie, omdat ik er nooit een kan afsluiten!
Ook niet via mijn partner, want hij is ook net voor zichzelf begonnen! Wie kan hier antwoord op geven?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe nu verder!!!!!!!!
Re: hoe nu verder!!!!!!!!
een advocaat inschakelen en een rechtszaak aanspannen tegen dexia
een een lening om een bedrijf te beginnen is een slechte start
een een lening om een bedrijf te beginnen is een slechte start
Re: hoe nu verder!!!!!!!!
Beste Dianne,
Je wilt per 01-03-04 voor je zelf gaan beginnen dus ben je misschien al bij de Kamer van Koophandel geweest. Of althans zul je daar binnenkort terechtkomen. Praat eens met een accountant en bespreek deze kwestie eens.
Ik weet niet waarin je wilt beginnen maar misschien heb je naast een bedrijfs- ook een financieringsplan nodig. Misschien moet je de startdatum een paar maanden opschuiven.
Kijk eens voor informatie op http://www.rvr.org, infobalie of je misschien een toevoeging voor een advocaat kunt krijgen en of het verstandig is Dexia zelf te dagvaarden.
Succes met de start als zelfstandig ondernemer.
Groeten,
Albert.
Je wilt per 01-03-04 voor je zelf gaan beginnen dus ben je misschien al bij de Kamer van Koophandel geweest. Of althans zul je daar binnenkort terechtkomen. Praat eens met een accountant en bespreek deze kwestie eens.
Ik weet niet waarin je wilt beginnen maar misschien heb je naast een bedrijfs- ook een financieringsplan nodig. Misschien moet je de startdatum een paar maanden opschuiven.
Kijk eens voor informatie op http://www.rvr.org, infobalie of je misschien een toevoeging voor een advocaat kunt krijgen en of het verstandig is Dexia zelf te dagvaarden.
Succes met de start als zelfstandig ondernemer.
Groeten,
Albert.