LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dailycom failliet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tedom
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2011 16:29

Dailycom failliet

Ongelezen bericht door tedom »

Deze website is veel van de laatste drie weken kwijtgeraakt.
Het failliet van Dailycom staat er dus niet meer in. Ik meen vanaf 16 november 2010 is deze telecomprovider failliet. Ik zal de gegevens weer bij elkaar zoeken en mijn bericht opnieuw plaatsen.
PS
Toe ik 'vroeger' nog systeembeheerder was maakten we af en toe een backup

tedom
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 jan 2011 16:29

Re: Dailycom failliet

Ongelezen bericht door tedom »

In mei 2010 heb ik een dossier geopend bij de geschillencommissie. Telecombedrijf Dailycom had mij zoveel keren onterecht geld van mijn rekening afgeschreven dat ik naar een echte provider ben overgestapt (in februari 2010)
Van de vele duizenden euro die onrechtmatig waren afgeschreven kon ik een gedrag van bijna 630 Euro niet meer storneren. Te laat opgemerkt. Die 630 Euro kwam dus niet in mijn beltegoed maar was gewoon ‘weg’. Ik vraag me af hoe ze dat in de BTW boekhouding verantwoordden. Na beëindiging had ik ook nog een beltegoed van 415 Euro. In totaal ben ik nu dus meer dan 1000 Euro kwijt.
Ik vraag me af hoe dit zo kon escaleren. Het eerlijke gezicht en de mooie praatjes van Raymond Schrama ten spijt, ik ben meer dan 1000 euro kwijt.
Het duurde lang voor de geschillencommissie in actie kwam. Dailycom betaalde haar deel van de procedure niet en reageerde niet op de oproep van de geschillencommissie. Dat kwam mij bekend voor.
Na vele telefoongesprekken is mij beloofd dat ondanks de tegenwerking van Dailycom er nu toch behandeld ging worden. Dus ik hoorde weer weken helemaal niets.
Toen zag ik dat de OPTA een ‘preventieve last onder dwangsom’ had opgelegd aan Dailycom. Honderdduizend geloof ik,
Ik dacht ‘dat overleven ze niet’ en belde weer naar de geschillencommissie.
Na enige tijd vertelde de commissie dat ze het ‘onder voorbehoud’ op de rol zouden zetten half januari 2011. De volgende dag leerde ik dat Dailycom toen al weken failliet was.
Ik moest dus net zo hard vechten tegen de procedure bij de geschillencommissie als tegen Dailycom. Inmiddels heb ik een brief gehad dat de procedure niet meer door zal gaan en heb ik de 50 Euro teruggekregen.
Na bijna 8 maanden geschillencommissie sta ik dus met lege handen Ik kreeg nog de tip om mij te wenden tot de curator. Veel hoop heb ik niet.
Ik heb zelfs geen uitspraak van de geschillencommissie die ik aan de curator zou kunnen sturen
De website http://www.dailycom.nl is overigens nog gewoon in de lucht. Willen ze nieuwe klanten?
Zit ik eigenlijk wel op het juiste forum? Moet ik niet bij Opgelicht?! zijn?
Curator:
Mevrouw mr. T.L.P. Nguyen, Okkerse & Schop Advocaten, Postbus 10058, 1301 AB
Almere, telnr: 0365346220

Gesloten