LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.voorjou.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
deejaa
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2011 18:47

www.voorjou.nl

Ongelezen bericht door deejaa »

De geschenkenshop voorjou.nl ( Factor PDP B.V., Hastelweg 264a,5652 CN Eindhoven) slaat wat mij betreft wel alles als het gaat om zorgvuldigheid en nazorg. :(

De grote organisatie waar mijn vriendin werkt had dit bedrijf uitgezocht voor kerstpakketten. Nog nooit een grotere puinhoop gezien. Los van het wat knullige assortiment en de absurde zogenaamde prijzen van producten is het echte probleem toch wel het (niet) leveren en de nazorg hierop.

Een product dat besteld kon worden waren geschenkbonnen. Deze zijn in behoorlijke getale (onder ander bij mijn vriendin) niet aangekomen. In plaats van onderzoek of herzending beslist het bedrijf simpelweg dat ze het probleem bij de klant neerleggen (de organisatie waar vriendin werkt dus) en dat ze er verder niets aan kunnen doen.

Kortom ik kan niemand aanraden zaken te doen met deze zogenaamde giftshop. Gevoel voor humor kan ze niet ontzegd worden. Zie de prachtige kwaliteitszorg pagina. http://www.voorjou.nl/kwaliteitszorg&mvo.php Je zou er bijna van gaan huilen zo prachtig. :lol:

MAXIEM

Re: www.voorjou.nl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

deejaa

Je kunt natuurlijk altijd in gezelschap van enkele stevige "heren" een bezoekje brengen aan:

Factor PDP B.V.
Hastelweg 264a
5652 CN Eindhoven

Sukses, Maxiem

Gesloten