LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cellentano
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 nov 2003 20:15

Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Cellentano »

Zijn er mensen die ervaring hebben met het gratis bellen zoals bv. op de volgende site aangegeven wordt: http://www.GratisTelefoneren.info
Je schijnt dan onderling met je vrienden gratis te kunnen bellen indien ook deze vrienden aangesloten zijn bij GratisTelefoneren.info.

Graag jullie reacties!

Cellentano

Maarten152

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Maarten152 »

per definitie is deze organisatie verdacht. Want men beweerd dat je zelfs geld kunt verdienen!! MAAR: wanneer je geld wilt verdienen via deze piramide constructie moet je zelf eerst €549,- excl. Btw. inleggen. Pas op zou ik zeggen!

Ad S

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Ad S »

Pas op waarvoor ? Ik ben belklant al 3,5 jaar belklant het bevalt me prima.

Mvgr

Ad S

dojo
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2004 15:39

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door dojo »

Mijn man werd laatst ook geconfronteerd met zoiets. Het heet ACN, ook een bedrijf wat gratis telefoneren heeft als de ander ook bij ACN is aangesloten. Hij werd uitgenodigt voor een gesprek en kwam erachter dat ze op een niet zo nette manier willen dat je klanten binnen haalt. Ik ben hier erg van geschrokken. Gelukkig zagen wij dit optijd in. Ik wil iedereen waarschuwen die zijn of haar c v op internet heeft staan, zo zoeken ze mensen. Want ja mensen die geen werk hebben houden ze gouden bergen voor.

Gijsje

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gijsje »

Niet zo'n nette manier ? Kan je dat uitleggen ....

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat u zo over dit bedrijf denkt, eigenlijk is het heel simpel, we laten de mogelijkheden zijn en dan is het aan de mensen zelf of ze wel of niet starten. Jammer dat daar gelijk zo negatief over gedaan wordt. Er zijn inderdaad mensen die via CV's op internet benaderd worden, omdat die mensen werkloos thuiszitten en voor die mensen is het misschien interessant om kennis te maken met deze zakelijke mogelijkheid. Is het voor die persoon niet interessant dan is er geen probleem, graag ofniet hoor.
ACN zal toch wel bereiken wat ze voor ogen hebben, het is alleen de vraag welke mensen daarvoor gaan zorgen.
Ik heb even naar die site gekeken en de naam van het bedrijf wordt niet genoemd maar ik kan wel opmaken dat het om ACN gaat, maar ik betwijfel of ACN deze site heeft goedgekeurd en zonder toestemming van ACN zelf kunnen deze mensen hun agentschap/licentie kwijtraken.
Jammer dat u gelijk negatief oordeelt zonder de feiten te weten, verder respecteer ik u mening, maar vind het jammer dat u zo reageerd.

met vriendelijke groet,

bas

nee

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door nee »

Is dit niet gewoon een piramidespel.En mijn CV ga ik toch niet openbaar neer zetten.

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb mijn CV op elke site gezet waar het maar kan op het internet. Ik heb maar 1 reactie ontvangen en wat voor 1.

Bedankt Maison de Paulette in Amsterdam.

Gijsje

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gijsje »

Een piramidespel wat al 12 jaar bestaat , geloof je het zelf ?

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

Wil je feiten over ACN Bas, kijk eens op het forum piramidespelen. Daar kan je met eigen ogen zien hoe er met de waarheid wordt gegoocheld, en MLM-types niet op oprechte vragen ingaan. Iedereen met een beetje boerenverstand begrijpt direct waarom met dat soort ondernemingen niet in zee gegaan moet worden. Dus kom niet zeuren over de mensen die de feiten niet kennen als iedereen in 1 oogopslag ziet wat voor vlees ze in de kuip hebben!

Ad S

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Ad S »

Een forum gebruiken als betrouwbare en objectieve informatie voorziening .. laat me niet lachen , jij zult vast erg succesvol zijn met hetgeen je doet !

Een serieus persoon doet gedegen onderzoek via de normale gebruikelijke kanalen en luistert niet naar puberende wizzkids of angsthazen.

Succes

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

meer dan 90% van de directe verkoop in Azie gaat via MLM, zijn die soms ook allemaal illegaal bezig????
Jij bent weer typisch zo'n Nederlandse boerenlul en het spreekwoord luidt: Wat een boer niet kent vreet hij niet.
Dat is ook de reden dat jij tot je 65e voor een baas werkt en als je pech heb beslist het systeem in Nederland dat jij zelf tot je 70e voor een baas moet werken:)

Leuk dat je een mening geeft op dit forum alleen erg jammer dat hij niet ter zake doet.

mvrg,

Arjan

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

leuk getal, 90%, maar totaal onbewezen, en "directe verkoop" kan je natuurlijk ook naar hartelust zelf definieren.
En of het illegaal is weet ik niet, maar azie staat niet bekend om haar moderne wetgeving.

Daarnaast woont het grootste deel van de aziaten in china en india, en daar kopen mensen hun voedsel, een grote uitgave, op de markt, dat is dus echt geen MLM.

Ik weet nog wel een leuke stelling voor je:
90% van de indonesiers kookt met pakjes van honig

Reneetje

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Reneetje »

Leuk he welles / nietes spelletjes.

Beetje zonde om daar je tijd aan te verdoen niet ?

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

rijst is een primaire levensbehoefte en dat is nou niet echt een product dat dmv MLM wordt verkocht. Kijk je marketingboek nog maar een keer na wat er onder Directe verkoop wordt verstaan!

gj

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door gj »

Ik ben ook benaderd door een vertegenwoordiger van ACN over het gratis bellen. Ik maakte al gebruik van hun "normale" telefoondienst. Hier was ik al tevreden mee, maar voor 3 Euro gratis bellen met frienden en bekenden leek mij wel interessant. Ik heb samen met die vertegenwoordiger een aantal mensen met wie ik vaak bel telefonisch benaderd. Ik heb het nu 2 maanden en mijn telefoonrekening is van 27 euro per maand naar 13 euro per maand gegaan incl 3 euro abonnement. Dus je begrijpt dat ik heel tevreden ben. De vertegenwoordiger heeft mij niet gevraagd of ik dit werk ook wil doen. Dus daar ben ik niet mee lastig gevallen. Kortom zeer tevreden. :D

peet.

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door peet. »

luitjes pas op :!:

er is niks voor niks
op een zeker moment betaal je alles terug

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

Normaal wel maar ja dat is het voordeel als een een internationale inkooporganisatie bent en alles tegen groothandelsprijs inkoop. Dit is puur een visitekaartje naar de klant toe. Dit leidt tot omzet vergroting en niet tot verlies, maar ja leg dat de NORMALE nederlander maar eens uit. Op dit forums zitten vaak alleen maar bedweters en sensatie zoekers.


adios

Moraalriddertje

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Moraalriddertje »

Ben diep onder de indruk van het nivo van deze discussie.
Met name de reactie op de op het oog oprechte verhalen van mensen met mindere ervaringen is van een verassend laag nivo.
Als je zo overtuigd bent van je gelijk, waarom dan zo´n emotionele en ongenuanceerde reactie geven? Think.........

Lucindo

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Lucindo »

Het is geweldig al die reacties over de telefonie, vooral over pyramide. Een ding is zeker er zijn veel mensen die bijvoorbaat al oordelen over iets wat zij helemaal niet kennen. Een telefoonbedrijf die al ruim 11 jaar wereldwijd succes heeft af te kraken, en negatieve publiciteit te geven, vind ik heel zielig. Niet voor het bedrijf maar de mensen die negatieve onzin verkopen. Dat zijn mensen, die weigeren gewoon die grijze massa in hun hoofd te gebruiken. Die totaal niet openstaan voor de mogelijkheden, die hun leven totaal kunnen veranderen. Het zijn mensen die liever klagen over hun beroerde leven, dan dat ze er wat aan doen. Als dit bedrijf zo slecht is, waarom heeft de Nederlandse Overheid hun dan een licentie gegeven? Denk daar maar over na. Tenminste als je grijze massa nog in tact is.
Groetjes

Gesloten