LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Medion laptop

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
[email protected]
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2009 10:17

Medion laptop

Ongelezen bericht door [email protected] »

In 2001 kocht ik mijn eerste Medion laptop, eind 2003 ontdekte ik het begin van een scheur in het scharnier van het deksel, kontakt opgenomen met helpdesk en daarna met de Aldi winkel ter plaatse. Het heeft enkele maanden geduurt maar in mei 2004 kreeg ik bericht van de Aldi dat ik de nieuwe laptop MD41300 van 1499,00 met 500 euro kon kopen als ik de oude laptop inleverde.
Dat heb ik toen gedaan en ik heb er beslist geen spijt van gehad de laptop is een beetje traag geworden maar doet het nog steeds. Ik ga nu a.s. zaterdag 22 januari 2011 de nieuwste Medion laptop de MD 98550 kopen.
Ik heb met mijn eerste laptop een paar keer de helpdesk van Medion nodig gehad en dat ging (voor zover ik mij dat nog kan herinneren) op een normale korrekte manier. Voor mijn 2e laptop heb ik volgens mij nooit meer de helpdesk nodig gehad. Dit alles en de 3 jaar garantie is voor mij voldoende aanleiding om weer een Medion laptop te betsellen.

rockmerock
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 sep 2009 15:19

Re: Medion laptop

Ongelezen bericht door rockmerock »

heeey leuk een positieve reactie... die zie je niet veel tegenwoordig! '
als pc monteur/reperateur moet ik zeggen dat ik nog maar 2 medion laptops ben tegengekomen. allebei hetzelfde type en zelfde probleem.. dus dat zal een fabrieksfout zijn geweest! verder in principe prima laptops inderdaad.. zowieso in vergelijking met Acer. deze komen met bergen in de winkel

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Medion laptop

Ongelezen bericht door wiseger »

Ik heb ook jarenlang plezier gehad van mijn medion laptop. Werd destijds zeer compleet geleverd en had ook een redelijke videokaart aan boord. Verder zat er heel veel software bij. Moest toen wel langs drie winkels want hij was bijna overal meteen uitverkocht. Mensen stonden destijds nog 's ochtends vroeg in de rij te wachten tot de winkel openging.

Helaas werd de laptop gestolen (terwijl ie notebene aan een Kenston lock vastzat).

Gesloten