LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubelmarkt montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Frits255
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2011 21:28

meubelmarkt montfoort

Ongelezen bericht door Frits255 »

Ook ik heb een bankstel besteld op 15 sept 2010 bij filiaal te Zevenaar waarbij ik een order bevestiging (29-9-2010) heb ontvangen waarin vermeld staat dat de levering tussen week 42 en 51 van 2010 geleverd zal worden cfm order 002733. Ik lees een hoop fustratie in de rubrieken en heb daar helemaal beeld bij, ik zit nog steeds te wachten op mijn bankstel en ben het goed zat. Geen reactie op mail of telefoon.
Nu hebben ze vermeld dat wij binnen 3 weken (vanaf 4 januari) bericht krijgen.
Indien dit niet gebeurt zal ik mij beroepen op mijn rechten en eis middels een aangetekende brief ontbinding van de order met onmiddelijke terugstorting van mijn aanbetaling. Nu las ik ook dat men daar ook niet op reageerd en daarom moet ook in de brief een uiterste datum van een reactie vernoemd worden, hierna kan je naar een ander bedrijf stappen als geen reacie is geweest. Ik accepteer dus absoluut geen ongein van "wij hebben nog 6 maanden de tijd voor levering of annuleringskosten. Zij hebben de plicht te leveren cfm afspraak en wij hebben het recht om indien zij hieraan niet voldoen de order te ontbinden.
Maar ik ben het wel eens met het forum, de regering laat het flink afweten. Wel lopen ouwehoeren over futtiliteiten maar in actie komen daar waar nodig doen onze heren en dames volksvertegenwoordigers niet.
Ik hoop alleen dat meubelmarkt hun verantwoordelijkheid neemt en de zaak oplost, en dat onze volksvertegenwoordigers ook hun verantwoordelijkheid nemen en doen waarvoor zij gekozen zijn, opkomen voor ons.

Gesloten