LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone zakelijk VIP contract heeft geen waarde

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
zakelijke klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2011 15:30

Vodafone zakelijk VIP contract heeft geen waarde

Ongelezen bericht door zakelijke klant »

Een VIP contract bij Vodafone blijkt geen waarde te hebben. Wij zijn een MKB bedrijf met meerdere aansluitingen en hebben een VIP contract omdat we afhankelijk zijn van onze smartfones (bellen en mailen). De waarde van dit contract blijkt in de praktijk nihil. Eén van de smartfones ging defect binnen de garantie. Reparatie Vodafone is uitbesteed aan Dynafix. Ondanks herhaalde toezeggingen (zowel Vodafone als Dynafix) dat we een vergelijkbaar leentoestel zouden krijgen, kregen we een basistelefoon van 6 jaar oud (alleen bellen). Na vele escalaties naar klantenservice (lang wachten, doorverbinden, opnieuw bellen, faxen, kastje naar de muur) kregen we een week later per post alsnog een vergelijkbaar toestel. Het 'gerepareerde' toestel is nu terug en vertoont nog steeds hetzelfde defect........! De koerier van Dynafix die het toestel omwisselde vertelde dat veel VIP klanten klagen over simpele leentoestelen. Het was dus geen incident. Advies: denk goed na voordat je Vodafone neemt, maar neem zeker geen VIP contract.

Gesloten