LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] naamswijziging sportschool

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
ilonkazumba

naamswijziging sportschool

Ongelezen bericht door ilonkazumba »

Ik heb een abonnement bij Life style fit in ijsselmonde, nu was ik te laat met opzeggen en was mijn abonnement automatisch verlengd, dit is mijn eiegen schuld want ik ben gewoon vergeten om de voorwaarden te lezen voordat ik op ging zeggen, maar goed ik betaal gewoon verder en ben ondertussen lid van een andere sportshool zonder opzegtermijn.Nu kreeg ik een kaart binnen met een nieuwjaarsactie met de naam Lifetime Fitness en wat schertst mijn verbazing, het is hetzelfde adres, zelfde telefoonnr, maar wel een ander logo en naam.Kunnen ze dit zomaar doen zonder iets te zeggen, want ik heb een contract met Life style fit en niet met Lifetime Fitness,dus vraag ik mij af of ik dan gewoon dit moet blijven betalen.Heeft iemand hier ervaring mee?

bedankt
Ilonka

MAXIEM

Re: naamswijziging sportschool

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ilonkazumba

Je moet even de oude voorwaarden naast de nieuwe voorwaarden (als die er zijn) leggen. Als er ook maar één letter verschil zit in de voorwaarden zelf, dan kun je op basis van die wijziging (die jij uitlegt als een verslechtering) het kontrakt tussentijds opzeggen.

Maxiem.

ilonkazumba

Ongelezen bericht door ilonkazumba »

MAXIEM schreef:ilonkazumba

Je moet even de oude voorwaarden naast de nieuwe voorwaarden (als die er zijn) leggen. Als er ook maar één letter verschil zit in de voorwaarden zelf, dan kun je op basis van die wijziging (die jij uitlegt als een verslechtering) het kontrakt tussentijds opzeggen.

Maxiem.
Bedankt voor de reactie.Ik zal eens kijken of ik de voorwaarden ergens vandaan kan halen want ik sport er niet meer.

sosband71

Ongelezen bericht door sosband71 »

Beste

De voorwaarden kan je gewoon per mail opvragen. Dat zijn ze verplicht om te doen.

GR

Gesloten