LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Grafiq
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2011 17:46

Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Grafiq »

Sinds 12 januari geen telefonie en internet meer mogelijk op ons bedrijf. Tele2 heeft zonder enige vorm van verificatie en communicatie de ISDN nummers en lijnen vergeven aan Online.nl ten behoeve van derden. Lijnen zijn van groot (levens) belang voor de veiligheid i.v.m. werk met paarden en (gehandicapte) kinderen en volwassenen. Herstel kost Tele2 mogelijk weken. Technische helpdesk zegt niets te kunnen doen. HELP!!!!!!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Grafiq,

Ik zie dat je op meerdere fora dit bericht hebt geplaatst. Via een ander forum heb ik je problemen omtrent de overname van je telefoonlijnen reeds in behandeling genomen. Om het overzicht te behouden zal ik je via dat forum ook blijven informeren en niet via dit forum bij TROS radar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

peter_vd
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:34

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door peter_vd »

Een jaar geleden is op mijn bedrijf het zelfde aan de hand geweest.
We hadden internet van Tele2 en Telefoon van KPN.

Dit heeft altijd prima gewerk tot dat we nieuwe buren kregen op nummer 44-A.
(wij zaten op 44) Opeens was onze telefoonlijn + internet weg! we kunen niet meer bellen en internetten.... Maar de buren wel.

Bij navraag blijkt dat de provider van de buren, onze lijn had aangezien, voor de lijn van 44-A. en daar de nieuwe lijn van de buren op had aangesloten.

Kortom, ons bedrijf zat 3 weken zonder internet en telefoon.
Omdat het bedrijf via internet en de telefoon haar bestellingen binnen kreeg, hadden ze een schade van 20.000 euro!

Heel raar dat dit allemaal kan!

Grafiq
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2011 17:46

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Grafiq »

Het is nu 3,5 maand geleden en gisteren is EINDELIJK de situatie weer zoals deze was voordat Tele2 de gehele aansluiting saboteerde. E.e.a. helemaal gerealiseerd door KPN dat wél alle medewerking verleende om alles weer recht te trekken in tegenstelling tot Tele2 waar zelfs geen verontschuldiging van is ontvangen. Sterker nog, je bent geen klant (meer) dus kunnen ze niets voor je doen. Geen compensatie voor de gemaakte kosten, gederfde inkomsten en trammelant waarmee Tele2 ons heeft opgezadeld.

SCHANDALIG VAN TELE2 om op deze wijze een organisatie die zich inzet voor (minder valide) kinderen in de steek te laten. Slechte service, buitengewoon onpersoonlijke en arrogante behandeling. Born to be cheap? Je krijgt er dan ook niets voor terug!!

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Grafiq,

Wat een vervelende situatie! Ik zie dat je je bericht op meerdere fora hebt gepost. Ik pak je bericht op vanaf Klachtenoplossing zodat ik een beter overzicht heb.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Umad »

Tele2 Webcare schreef:Beste Grafiq,

Wat een vervelende situatie! Ik zie dat je je bericht op meerdere fora hebt gepost. Ik pak je bericht op vanaf Klachtenoplossing zodat ik een beter overzicht heb.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Danielle,

Ik raad je aan de cursus "empathie naar de klant toe" even opnieuw te doen. Een bedrijf 3,5 maand (!) lang van zijn communicatie beroven en dat vervolgens afdoen met "wat een vervelende situatie!" is namelijk zeer lachwekkend.
Andere bedrijven weten hun zakelijke klanten wel te waarderen en ondernemen daar dan ook gepaste actie op. tele 2 weigert dit ogenschijnlijk en vind een melding als deze voldoende.

Mvg,

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Tele2 pikt lijn en nummers t.g.v. derden!

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Grafiq,

Ik heb dit voor je nagekeken. Naar aanleiding van een eerdere bericht op KlachtENoplossing heeft mijn collega in januari telefonisch contact met je gehad hierover en excuses aangeboden. Omdat de diensten al ondergebracht werden bij een andere provider was een heractivatie van de diensten bij Tele2 in januari niet meer van toepassing. Er is ook een e-mail gestuurd over de verdere afhandeling en vergoeding.

Het spijt me dat het nog niet naar tevredenheid opgelost is. Mijn collega zal nogmaals contact met je opnemen om dit verder te bespreken!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten