LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke internetprovider is kwalitatief het beste?
Welke internetprovider is kwalitatief het beste?
Ik ga binnenkort misschien een internetabbonnement afsluiten en nu vraag ik mij af welke internetprovider ik nu het beste kan nemen.
Ik hoor namelijk erg slechte ervaringen met veel van de internetproviders.
Xs4all was vroeger goed, nu niet meer, KPN is een ramp etc. Welke provider is nog wel kwalitatief goed? Daarmee bedoel ik welke internetprovider heeft goede service en snel internet?
De kosten maken niet zoveel uit.
Ik hoor namelijk erg slechte ervaringen met veel van de internetproviders.
Xs4all was vroeger goed, nu niet meer, KPN is een ramp etc. Welke provider is nog wel kwalitatief goed? Daarmee bedoel ik welke internetprovider heeft goede service en snel internet?
De kosten maken niet zoveel uit.
Re: Welke internetprovider is kwalitatief het beste?
als je eerst eens gaat kijken welke producten je zoekt + welke providers er in jou regio zitten.
blijven er waarschijnlijk 2 tot max. 3 providers over waar je heen kan.
check deze op het net en je krijgt van elke van deze 2-3 providers veel **** over je heen hoe slecht ze zijn terwijl het andere deel juist al jaren lang tevreden klant is en andersom .
ga op je eigen gevoel en wensen af en kijk goed naar de voorwaarden
thatzz all
blijven er waarschijnlijk 2 tot max. 3 providers over waar je heen kan.
check deze op het net en je krijgt van elke van deze 2-3 providers veel **** over je heen hoe slecht ze zijn terwijl het andere deel juist al jaren lang tevreden klant is en andersom .
ga op je eigen gevoel en wensen af en kijk goed naar de voorwaarden
thatzz all
Ik ben al jaren tevreden over Caiway maar dat zit niet overal.
Een tijdje heb ik problemen gehad met mijn verbinding toen ze per 10-10-10 helemaal digitaal gingen, maar nu gaat het weer prima.
Een tijdje heb ik problemen gehad met mijn verbinding toen ze per 10-10-10 helemaal digitaal gingen, maar nu gaat het weer prima.
ik sluit me aan bij Wubo , ieder heeft zijn/haar ervaring ga op je gevoel af. succes.
Echo
Xs4all was goed en is nu matig, maar alle andere providers kun je rechtstreeks in de kliko donderen.
Sukses, Maxiem.
Xs4all was goed en is nu matig, maar alle andere providers kun je rechtstreeks in de kliko donderen.
Sukses, Maxiem.
MAXIEM schreef:, maar alle andere providers kun je rechtstreeks in de kliko donderen.
wat een onzin antwoord zo heeft TS er nog niks aan. er zijn ook goede providers wat ik goed vind , vindt een ander weer waardeloos.
-
Ik ben tevreden over Alice met internet en telefonie.
Transport en techniek: netwerk van BBned.
ik ook die heb ik namelijk nuTis weer bijzonder schreef:Ik ben tevreden over Alice met internet en telefonie.
-
het netwerk van BBned is zeker goed te noemen. echter zitten ze niet overal.
dus je zit bij alice tiptoo? eindelijk ben ik er achter
blij dat je er zo tevreden mee bent. ik heb er slechte ervaringen mee.
maar net wat er gezegd wordt.
voor de 1 is een provider wel goed en voor de ander niet.
ik heb ondanks alle verhalen geen noemenswaardige problemen met all in 1 van KPN.
vraag eens in je omgeving rond. kijken welke provider dan in jou buurt komt en aan jou eisen voldoet.
blij dat je er zo tevreden mee bent. ik heb er slechte ervaringen mee.
maar net wat er gezegd wordt.
voor de 1 is een provider wel goed en voor de ander niet.
ik heb ondanks alle verhalen geen noemenswaardige problemen met all in 1 van KPN.
vraag eens in je omgeving rond. kijken welke provider dan in jou buurt komt en aan jou eisen voldoet.
renegade66 schreef:het netwerk van BBned is zeker goed te noemen. echter zitten ze niet overal.
stond er al een poosje RR tot nu toe tevreden
Alice, ken ik niet Tiptoo, maar hopelijk nu een beter keuze, als wat je in het verledentiptoo schreef:
stond er al een poosje RR tot nu toe tevreden
had.
ben al jaren zeer tevreden klant bij Multikabel=>Ziggo
moet je zien hoe anderen hierover praten.
ik kan mij hierin niet vinden, echter ervaren anderen dit wel zo...
ligt eraan hoeveel crap je meemaakt, dat heb ik bij KPN of Pretium bijvoorbeeld weer.
moet je zien hoe anderen hierover praten.
ik kan mij hierin niet vinden, echter ervaren anderen dit wel zo...
ligt eraan hoeveel crap je meemaakt, dat heb ik bij KPN of Pretium bijvoorbeeld weer.
Wubo, ben al jaren zeer tevreden klant bij UPC, voor de rest jouw lijntje van toepassing, mobile zitten we jammer genoeg nog een dik jaar bij Vodafone:)Wubo schreef:ben al jaren zeer tevreden klant bij Multikabel=>Ziggo
moet je zien hoe anderen hierover praten.ik kan mij hierin niet vinden, echter ervaren anderen dit wel zo...
dank je wel tennis hoop het ooktennis schreef:
Alice, ken ik niet Tiptoo, maar hopelijk nu een beter keuze, als wat je in het verleden
had.
ben al jaren zeer tevreden klant bij Multikabel=>Ziggo
moet je zien hoe anderen hierover praten.ik kan mij hierin niet vinden, echter ervaren anderen dit wel zo...
ligt eraan hoeveel crap je meemaakt, dat heb ik bij KPN of Pretium bijvoorbeeld weer
ik snap die anderen wel ziggo heeft een goede vriend van mij ook die baalt er goed van.
Waar vrienden en zeker goede vrienden van balen hoeft niet perse een provider te zijn Tiptoo .
Ik baal af en toe van UPC, maar blijf er toch maar bij zitten, hopelijk leest [email protected] dit
Ik baal af en toe van UPC, maar blijf er toch maar bij zitten, hopelijk leest [email protected] dit
deze vriend baalt wel van ziggo als alice goed is stapt die ook over, enne hoezo moet upc webcare het lezen? krijg je opslagHenri42 schreef:Waar vrienden en zeker goede vrienden van balen hoeft niet perse een provider te zijn Tiptoo .
Neen, dan is zeker iets mis, want anders hoef je geen webcare!tiptoo schreef:deze vriend baalt wel van ziggo als alice goed is stapt die ook over, enne hoezo moet upc webcare het lezen? krijg je opslagHenri42 schreef:Waar vrienden en zeker goede vrienden van balen hoeft niet perse een provider te zijn Tiptoo .
Kijk eens naar online.nl.
Ook voor de prijs kwaliteit.
Online heeft een beroerde klantenservice en zegt rustig maar 8 mb te kunnen leveren (omdat je zogenaamd op een 4-8 mb lijn zit) terwijl een andere ADSL-provider (Tele2) op dezelfde lijn meer dan het dubbele levert.rmwentink schreef:Kijk eens naar online.nl.
Voor iets meer geld als dat je bij Online betaald kun je bijvoorbeeld bij Tele2 terecht, daar heb je een compleet pakket (tot 50 mb) met bellen-internet-tv voor 35 euro per maand.
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen: Er zitten wat "kinderziektes" in, perfect is het nog niet, maar je krijgt wel het gevoel dat ze er wat aan proberen te doen. Daarnaast is "tot 50 mb" niet overal leverbaar, dan zit je vast aan het "tot 20 mb"-pakket.
Bij Ziggo is de service (vaak) ook wat minder, net als bij Online, internet kan een heel stuk sneller zijn bij Ziggo, maar dan betaal je ook bijna het dubbele van wat je bij Tele2 betaald.
Ik denk als je van de beste aanbieding van dit moment wilt profiteren dat je dan bij Tele2 moet zijn, geen andere provider levert wat zij leveren voor het zelfde geld. Je moet echter wel even geduld hebben voordat het perfect is.
nou tele2 zou ik nooit nemen dan zou ik nog liever naar kpn terug gaan , want tele2 spant net als ziggo de kroon wat slechte levering en dergelijke heeft maar TS vroeg niet naar de slechte dingen , want zo komt hij/zij er nooit uit.