| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vreemde Wehkamp tv aktie
vreemde Wehkamp tv aktie
ik heb via wehkamp een tv besteld,
er staat op wehkamp site:
'Bij aanschaf van deze 3D LCD TV krijg je een 3D Starterkit cadeau. '
maar als je verder kijkt naar de voorwaarden dan gaat het niet meer over de tv maar over blueray of home cinema set.
op mijn besteling en wehkamp mail bevestiging staat deze 3d starterkit wel.
ik heb wehkamp gemailt en kreeg antwoord:
'' U heeft een vraag over de lopende aktie van Samsung.
Via onze website worden de spelvoorwaarden uitgelegd. Wilt u zo vriendelijk deze door te nemen. Via die informatie kunt u Samsung zelf contacten indien u meer vragen hebt. ''
de aktie van samsung gaat niet over aanschaf van tv!!
mijn vraag is : is wehkamp nu mij verplicht om de beloofde starterkit te leveren??? hebben meer mensen hetzelfde meegemaakt??
er staat op wehkamp site:
'Bij aanschaf van deze 3D LCD TV krijg je een 3D Starterkit cadeau. '
maar als je verder kijkt naar de voorwaarden dan gaat het niet meer over de tv maar over blueray of home cinema set.
op mijn besteling en wehkamp mail bevestiging staat deze 3d starterkit wel.
ik heb wehkamp gemailt en kreeg antwoord:
Via onze website worden de spelvoorwaarden uitgelegd. Wilt u zo vriendelijk deze door te nemen. Via die informatie kunt u Samsung zelf contacten indien u meer vragen hebt. ''
de aktie van samsung gaat niet over aanschaf van tv!!
mijn vraag is : is wehkamp nu mij verplicht om de beloofde starterkit te leveren??? hebben meer mensen hetzelfde meegemaakt??
Re: vreemde Wehkamp tv aktie
Het is inderdaad een fout van Wehkamp, maar als ik even op de site kijk van Wehkamp dan merk ik op dat bij de overige 3D televisies van Samsung niet deze actie vermeld staat. Als je even doorklikt kom ik de volgende tekst tegen:
Het is niet chique van Wehkamp om het zo te doen, want dat komt neer op misleiding is mij mening, maar zoals het op hun website staat klopt het wel. Enkel bij aanschaf van een BluRay speler of Home Cinema Set heb je recht op deze actie. Ik denk dat je weinig grond onder je voeten hebt om dit te winnen van de Wehkamp. Je kan er uiteraard altijd eens een belletje aan wagen!Indien je de tv i.c.m. met de BD-C6900 besteld dan valt 1 startpakket automatisch in je winkelmand. Een 2e 3D startpakket vraag je gemakkelijk aan via Samsung.nl.
Met andere woorden: We zijn te lui om uw vraag inhoudelijk te beantwoorden.elbay schreef: ik heb wehkamp gemailt en kreeg antwoord:
Zeker nu er kennelijk sprake is van onduidelijke (of zelfs misleidende) info op de website, zou je een inhoudelijk antwoord (en zelfs excuses) verwachten, maar nee hoor: Je bent slechts een klant.......
ik vind wel dat Wehkamp de startpakket wel moet leveren.Ik denk dat je weinig grond onder je voeten hebt om dit te winnen van de Wehkamp. Je kan er uiteraard altijd eens een belletje aan wagen!
los van de aktie
je hoort te krijgen wat je bestelt ( wat in de winkelmand staat ) als je gaat afrekenen.
toen ik de tv ging kopen kreeg ik startpakket automatisch in je winkelmand daarna ging ik betalen.
ik kreeg zelfs een bevestiging van mijn besteling waarin ook startpakket staat.
In dit geval is het inderdaad nogal kinderachtig dat Wehkamp je dat startpakket niet gewoon toch geeft, ongeacht de voorwaarden heeft men kennelijk een fout op/in de site en wat maakt voor een groot concern als Wehkamp dat startpakketje nou uit?elbay schreef:ik vind wel dat Wehkamp de startpakket wel moet leveren.Ik denk dat je weinig grond onder je voeten hebt om dit te winnen van de Wehkamp. Je kan er uiteraard altijd eens een belletje aan wagen!
los van de aktie
je hoort te krijgen wat je bestelt ( wat in de winkelmand staat ) als je gaat afrekenen.
toen ik de tv ging kopen kreeg ik startpakket automatisch in je winkelmand daarna ging ik betalen.
ik kreeg zelfs een bevestiging van mijn besteling waarin ook startpakket staat.
Ik zou even op "Wehkamp" zoeken binnen het forum, want ik meen mij te herinneren dat hier wel eens een zekere "Frits Pieters" van Wehkamp actief is (was) en wellicht kun je het via hem alsnog voor elkaar krijgen als je hem even een berichtje stuurt.......
-
Webcarewehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
Kijk..... Daar is Frits Pieters al 
dank u wel !fritspieters schreef:Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]
ik had een klacht ingediend op wehkamp site, en ik heb een mailje terug gekregen dat startpakket onderweg is.
supper
Ook ik heb geen starter kit ontvangen. Ik heb een tv en blue ray speler besteld op 31 januari, de laatste dag van de actie. Alles as in voorraad, ook starterkit.
TV, blue ray speler en afstandsbediening zijn aangekomen, maar starter kit zou niet meer in voorraad zijn en ook niet meer te leveren. Hiervan heb ik echter nooit enig bericht gehad. Een beetje vreemd.....maar heb al een klacht ingediend. Even afachten maar. Wel erg vervelend, je koopt voor een groot bedrag en veracht dat je lekker met zijn tweeen of drietjes 3d tv kunt kijken...... . Kan nu niet.....hebben maar 1 bril>
TV, blue ray speler en afstandsbediening zijn aangekomen, maar starter kit zou niet meer in voorraad zijn en ook niet meer te leveren. Hiervan heb ik echter nooit enig bericht gehad. Een beetje vreemd.....maar heb al een klacht ingediend. Even afachten maar. Wel erg vervelend, je koopt voor een groot bedrag en veracht dat je lekker met zijn tweeen of drietjes 3d tv kunt kijken...... . Kan nu niet.....hebben maar 1 bril>
-
Webcarewehkamp.nl
Ook u mag even contact met ons opnemen met uw klantgegevens. Mijn e-mailadres is [email protected]
Wehkamp heeft net contact met mij opgenomen. Gelukkig hebben zij het netjes opgelost. Bedankt Wehkamp en bedankt Hr Pieters!!!