Nee, snap ik in jouw geval. Er zit blijkbaar verschil in voor en na 15/10 besteld. En da's nou net weer het rare als je ziet dat op de laatste brief bijvoorbeeld precies dezelfde algemene voorwaarden op de achterkant staan gedrukt als op de 1e orderbon die wij in de winkel hebben meegenomen. Maar goed, het gaat me al met al nu ook meer om het principe en hier en daar riekt het gewoon aan alle kanten wat mij betreft. Zeker als je een beetje gaat googlen op Meubitrans, L&F Beheer (die beide bij ons ook op bonnen staan vermeld), Meubelmarkten, miljoenenfraude meubelzaken en katvangers...mglashouwer schreef:Goed bezig Ekster9...ik wacht even met actie ondernemen totdat ik antwoord heb op mijn mail. Misschien is het allemaal niet nodig
Zoals gezegd, principekwestie. Ik wil gewoon weten of ik rechtsgeldig mijn geld terug kan krijgen. Ben sowieso als ik ergens anders een bankstel besluit te kopen ook weer 12 weken of nog langer verder, dus bespaar je de moeite zou je kunnen denken maar ja... als ik me dan ergens in vastbijt...
(En dan te bedenken dat ik hier niet eens was geweest als mijn bankstel in week 48, later week 2 gewoon was geleverd )