LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelmarkt Montfoort
Re: Meubelmarkt Montfoort
Beste mensen,
ik ben ook een van de gedupeerden en heb op 02-10-2010 een bestelling gedaan bij meubelmarkt montfoort en een aanbetaling gedaan van 450 euro. Mijn ordernummer is : 203069. Ik heb dus ook een brief ontvangen en ik moet ook nog eens 12 weken wachten op mijn bankstel!!. Ik heb gemaild en vermeld dat ik dus niet in staat ben nog 12 weken te wachten en mijn aanbetaling teruggevorderd wil. De uiterste leverdatum is in maart dus ik sta hier toch in mijn recht want er wordt niet voldaan aan de overeenkomst. Nou krijg ik een mailtje terug met erin dat ik mijn aanbetaling niet terug kan krijgen omdat de Belastingdienst beslag heeft gedaan op hun server en ook staat er vermeld dat als ik mijn bestelling wil annuleren zij niks voor mij kunnen betekenen.
wat ik moet hiermee??
ik ben ook een van de gedupeerden en heb op 02-10-2010 een bestelling gedaan bij meubelmarkt montfoort en een aanbetaling gedaan van 450 euro. Mijn ordernummer is : 203069. Ik heb dus ook een brief ontvangen en ik moet ook nog eens 12 weken wachten op mijn bankstel!!. Ik heb gemaild en vermeld dat ik dus niet in staat ben nog 12 weken te wachten en mijn aanbetaling teruggevorderd wil. De uiterste leverdatum is in maart dus ik sta hier toch in mijn recht want er wordt niet voldaan aan de overeenkomst. Nou krijg ik een mailtje terug met erin dat ik mijn aanbetaling niet terug kan krijgen omdat de Belastingdienst beslag heeft gedaan op hun server en ook staat er vermeld dat als ik mijn bestelling wil annuleren zij niks voor mij kunnen betekenen.
wat ik moet hiermee??
Re: Meubelmarkt Montfoort
Hallo Samantha
graag ontvang ik ook nog de brief met de afgesproken leverdata.
graag ontvang ik ook nog de brief met de afgesproken leverdata.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Geachte klant,
Wij verwachten elk moment de bevestiging van de leverancier over uw order.
U kunt de schriftelijke bevestiging hiervan deze week verwachten.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten
Dit kreeg ik afgelopen week per email binnen, nadat ik eerst zelf een mailtje had gestuurd, natuurlijk, anders hoor je helemaal niks.
Heb vandaag weer een mailtje gestuurd, maar geen reactie, lees hier wel dat ze het hardstikke druk hebben, maar toch. Moet ik dat geloven???
Erg geloofwaardig komen ze toch niet over.
Heb nu weer een mail gestuurd.... dat ik mijn order wil per 7 februari wil annuleren en mijn voorschot (1000,-) terug krijg. Aankoopdatum 16 oktober in Zevenaar , hun lid van CBW 15 oktober. Wat een geluk. Maar nog steeds geen meubels, ja tuinmeubels. Staat heel leuk in me nieuwe huis, maar niet heus.
Het gaat om ordernummer 003135
Mijn geduld raakt op MM
Re: Meubelmarkt Montfoort
Begin september bank besteld en aanbetaald. Dze bank zou in december geleverd worden maar moet nu nog 12 weken wachten. In mail aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik orde wil annuleren en aanbetaling terug gestord wil krijgen. Het antwoord was dat ik bij vorige eigenaar heb gekocht en zij niets voor mij kunnen beteken qua aanbetaling. Ik weer terug gemaild dat zij lopende orders hebben overgenomen en ook verantwoordelijk zijn dan voor terug betaling van aanbetaling. Hieronder volgt hun antwoord.
Op dit moment loopt het onderzoek van de belastingdienst en de FIOD nog
steeds. Zij zijn onder andere aan het onderzoeken of het koopcontract wel rechtsgeldig
is.
Op het moment zijn zij daar nog niet over uit. Zolang dit onderzoek nog loopt
kunnen wij hoe spijtig ook niets met de aanbetalingen die gedaan zijn bij de oud eigenaar.
De nieuwe eigenaar wil graag de meubels uitleveren en de aanbetaling ervan af
trekken. Dit is voor hem een enorme kosten post die hij accepteert om de klanten van dienst te kunnen zijn.
Wij gaan er helaas van uit dat wij als organisatie deze aanbetalingen nooit terug zullen zien van de oud eigenaar.
Wij hopen op uw begrip, ook al begrijpen wij dat dat veel gevraagd is.
met vriendelijke groet,
De meubelmarkten
Ik begrijp nu dat er telkens wel een andere smoes is om aanbetalingen terug te storten.
Op dit moment loopt het onderzoek van de belastingdienst en de FIOD nog
steeds. Zij zijn onder andere aan het onderzoeken of het koopcontract wel rechtsgeldig
is.
Op het moment zijn zij daar nog niet over uit. Zolang dit onderzoek nog loopt
kunnen wij hoe spijtig ook niets met de aanbetalingen die gedaan zijn bij de oud eigenaar.
De nieuwe eigenaar wil graag de meubels uitleveren en de aanbetaling ervan af
trekken. Dit is voor hem een enorme kosten post die hij accepteert om de klanten van dienst te kunnen zijn.
Wij gaan er helaas van uit dat wij als organisatie deze aanbetalingen nooit terug zullen zien van de oud eigenaar.
Wij hopen op uw begrip, ook al begrijpen wij dat dat veel gevraagd is.
met vriendelijke groet,
De meubelmarkten
Ik begrijp nu dat er telkens wel een andere smoes is om aanbetalingen terug te storten.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ik heb vandag dus contact gehad met een medewerkster die gaf aan dat mijn bank week 9 binnen zou komen dat is dus 9 weken later als gepland ik hoop niet dat er week 9 weer gezegd word dat er weer vertraging ik zal snel uitzoeken wat mijn rechten zijn na zo een lange vertraging van meer als 2 maanden.
zijn er nog mensen die hun spullen geleverd hebben gekregen???
zijn er nog mensen die hun spullen geleverd hebben gekregen???
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 14 dec 2010 19:55
Re: Meubelmarkt Montfoort
Beste mensen,
Het is allemaal heel leuk en aardig hier op het forum. En de medewerkers van Meubelmarkten zullen ongetwijfeld het beste met ons voor hebben. Maar ik heb zojuist op www.troostwijkauctions.com gezien dat op 21 en 28 februari alsmede 7 en 14 maart de gehele voorraad en showroommodellen van alle meubelmarkten en directmeubel worden geveild in opdracht van de belastingdienst.
Ik heb zelf gelukkig geen aanbetaling gedaan maar voor degene die dat wel hebben gedaan hoop ik van harte dat het nog goed gaat komen.
Het is allemaal heel leuk en aardig hier op het forum. En de medewerkers van Meubelmarkten zullen ongetwijfeld het beste met ons voor hebben. Maar ik heb zojuist op www.troostwijkauctions.com gezien dat op 21 en 28 februari alsmede 7 en 14 maart de gehele voorraad en showroommodellen van alle meubelmarkten en directmeubel worden geveild in opdracht van de belastingdienst.
Ik heb zelf gelukkig geen aanbetaling gedaan maar voor degene die dat wel hebben gedaan hoop ik van harte dat het nog goed gaat komen.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Mensen ook ik heb nu een brief ontvangen waarin meubelmarkten aangeeft dat zij niet bij machte zijn te voldoen aan hun verplichtingen. Ik heb contact gehad met rechtsbijstand en die gaven aan dat in dit geval de order ontbonden kan worden. Ik heb dan ook bij aangetekende brief aangegeven dat ik de order niet annuleer maar onbonden wil hebben en mijn aanbetaling teruggestort wil hebben.
Uit de antwoorden van meubelmarkten dat zij niets kunnen betekenen bij het annuleren en terugbetalen van de aanbetaling is pure onzin. Hieruit blijkt duidelijk dat de "nieuwe eigenaar" zich onttrekt aan zijn verplichtingen jegens zijn klanten. Bij overname van het bedrijf neemt men alles over ook de verplichtingen van de vorige eigenaar. Ik wacht op hun antwoord en indien dat niet naar tevredenheid is zal de rechtsbijstand dit afhandelen en indien zij de aanbetaling niet terugstorten is de mogelijkheid om beslag te leggen ook nog aanwezig. Ik heb geen goed gevoel bij de berichten van allerlei tevreden klanten die ineens hun spullen krijgen geleverd en die een aantal weken na ons de bestelling hebben gedaan. Communiceren is niet hun sterkste punt. Ik las ook dat eerst betaald dient te worden alvorens de spullen in het pand worden geplaatst. Het recht om eerst te zien wat geleverd wordt is altijd aan de klant en het is te belachelijk van woorden dat men eerst betaling eist en dan pas de spullen levert. Dan moet de mogelijkheid in de wagen geschapen worden waar de klant kan zien dat het materiaal het juiste is en in goede staat gelevert wordt.
Ik heb geen vertrouwen in meubelmarkten zeker niet na de antwoorden mbt levering en retourbetalingen van de nieuwe eigenaar.
Uit de antwoorden van meubelmarkten dat zij niets kunnen betekenen bij het annuleren en terugbetalen van de aanbetaling is pure onzin. Hieruit blijkt duidelijk dat de "nieuwe eigenaar" zich onttrekt aan zijn verplichtingen jegens zijn klanten. Bij overname van het bedrijf neemt men alles over ook de verplichtingen van de vorige eigenaar. Ik wacht op hun antwoord en indien dat niet naar tevredenheid is zal de rechtsbijstand dit afhandelen en indien zij de aanbetaling niet terugstorten is de mogelijkheid om beslag te leggen ook nog aanwezig. Ik heb geen goed gevoel bij de berichten van allerlei tevreden klanten die ineens hun spullen krijgen geleverd en die een aantal weken na ons de bestelling hebben gedaan. Communiceren is niet hun sterkste punt. Ik las ook dat eerst betaald dient te worden alvorens de spullen in het pand worden geplaatst. Het recht om eerst te zien wat geleverd wordt is altijd aan de klant en het is te belachelijk van woorden dat men eerst betaling eist en dan pas de spullen levert. Dan moet de mogelijkheid in de wagen geschapen worden waar de klant kan zien dat het materiaal het juiste is en in goede staat gelevert wordt.
Ik heb geen vertrouwen in meubelmarkten zeker niet na de antwoorden mbt levering en retourbetalingen van de nieuwe eigenaar.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ik heb net gekeken en inderdaad worden de meubelmarkten Montfoort, Beverwijk en Zevenaar genoemd en de datum van de veilingen genoemd. Dit sterkt mij alleen maar in de overtuiging dat meubelmarkten, wetende dat dit gebeurt in opdracht van de belastingdienst, toch een brief stuurt dat de spullen worden bezorgd met een levertijd van 12 weken. Verklaar mij nu met droge ogen wat hiervan de bedoeling is.
Misschien moeten we maar na de veilingen beslag laten leggen op het ontroerendgoed van de nieuwe eigenaar, en krijgfen we in ieder geval onze aanbetaling terug.
Misschien moeten we maar na de veilingen beslag laten leggen op het ontroerendgoed van de nieuwe eigenaar, en krijgfen we in ieder geval onze aanbetaling terug.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Mag ik vragen naar welk adres je dit hebt gestuurd? Ik heb in beverwijk gekocht en weet eigenlijk niet of het zin heeft daar nog aangetekende brief naar toe te sturen. Ik heb al te vergeefs gevraagd om correspondentie adres.Frits255 schreef:Mensen ook ik heb nu een brief ontvangen waarin meubelmarkten aangeeft dat zij niet bij machte zijn te voldoen aan hun verplichtingen. Ik heb contact gehad met rechtsbijstand en die gaven aan dat in dit geval de order ontbonden kan worden. Ik heb dan ook bij aangetekende brief aangegeven dat ik de order niet annuleer maar onbonden wil hebben en mijn aanbetaling teruggestort wil hebben.
Uit de antwoorden van meubelmarkten dat zij niets kunnen betekenen bij het annuleren en terugbetalen van de aanbetaling is pure onzin. Hieruit blijkt duidelijk dat de "nieuwe eigenaar" zich onttrekt aan zijn verplichtingen jegens zijn klanten. Bij overname van het bedrijf neemt men alles over ook de verplichtingen van de vorige eigenaar. Ik wacht op hun antwoord en indien dat niet naar tevredenheid is zal de rechtsbijstand dit afhandelen en indien zij de aanbetaling niet terugstorten is de mogelijkheid om beslag te leggen ook nog aanwezig. Ik heb geen goed gevoel bij de berichten van allerlei tevreden klanten die ineens hun spullen krijgen geleverd en die een aantal weken na ons de bestelling hebben gedaan. Communiceren is niet hun sterkste punt. Ik las ook dat eerst betaald dient te worden alvorens de spullen in het pand worden geplaatst. Het recht om eerst te zien wat geleverd wordt is altijd aan de klant en het is te belachelijk van woorden dat men eerst betaling eist en dan pas de spullen levert. Dan moet de mogelijkheid in de wagen geschapen worden waar de klant kan zien dat het materiaal het juiste is en in goede staat gelevert wordt.
Ik heb geen vertrouwen in meubelmarkten zeker niet na de antwoorden mbt levering en retourbetalingen van de nieuwe eigenaar.
Re: Meubelmarkt Montfoort
al eerder in het forum is genoemd dat de zaken te koop staan.het bedrijf is zodanig beschadigd in naam dat het toch geen zin heeft om daar mee verder te gaan.alles wat er in staat zal dus weg moeten.
alle bestellingen worden verwerkt en dan bestaat het gewoonweg niet meer.
dat geloof heb ik dan tenminste nog,
alle bestellingen worden verwerkt en dan bestaat het gewoonweg niet meer.
dat geloof heb ik dan tenminste nog,
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 14 dec 2010 19:55
Re: Meubelmarkt Montfoort
Het is bewonderenswaardig dat je er geloof in blijft houden.
Op 4 januari hebben ze beloofd om iedere klant binnen 3 weken een brief te sturen over de status van zijn of haar order.
Ik ben eigenlijk een dag te vroeg om te reageren maar ik heb nog steeds geen enkele reactie van MM mogen ontvangen. En eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet meer. Ik hoop dat ik mijn order zonder problemen kan ontbinden zodat ik elders kan gaan kijken.
Op 4 januari hebben ze beloofd om iedere klant binnen 3 weken een brief te sturen over de status van zijn of haar order.
Ik ben eigenlijk een dag te vroeg om te reageren maar ik heb nog steeds geen enkele reactie van MM mogen ontvangen. En eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet meer. Ik hoop dat ik mijn order zonder problemen kan ontbinden zodat ik elders kan gaan kijken.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Het staat niet te koop maar wordt in opdracht van de belastingdienst verkocht dat zegt denk ik wel genoeg.jacqoost schreef:al eerder in het forum is genoemd dat de zaken te koop staan.het bedrijf is zodanig beschadigd in naam dat het toch geen zin heeft om daar mee verder te gaan.alles wat er in staat zal dus weg moeten.
alle bestellingen worden verwerkt en dan bestaat het gewoonweg niet meer.
dat geloof heb ik dan tenminste nog,
Re: Meubelmarkt Montfoort
Tjonge, jonge... ben je er een dagje niet. Wat een ontwikkelingen weer. Ik zat net bij het lezen (maar toen was ik nog niet aan het einde van de berichten) al te denken hoe 'oneerlijk' het was/is van MM dat latere bestellingen blijkbaar nog -snel- geleverd worden en ook dat er blijkbaar via oproepjes hier e.e.a. door "medewerkers MM" wel wordt opgevolgd. Meteen weer denkend dat het te gek voor woorden is dat je zo dan maar ten einde raad als consument moet communiceren door je ordernummer tig keer op een Radarforum te roepen omdat verdere communicatie absoluut onmogelijk is. (medewerker MM, ik heb 'm nog niet genoemd, maar twijfel er niet aan dat je wel weet wat ons ordernummer is....)
En Elysian, zo hebben wij ook lang gedacht (vanaf okt) zoals jij in je 1e bericht, totdat je weer met kluitjes het riet wordt ingestuurd...
Laten we elkaar niet langer voor de gek houden; er zitten er nog een paar van of namens MM te proberen te pakken wat ze pakken kunnen. Op 1 of ander zolderkamertje ergens achteraf of met een laptopje achter een keukentafel zonder telefoon en vanaf een niet te achterhalen duister adresje. In bezit van een kleurenprinter waar ze MM-logootjes mee op blanco A4-tjes kunnen printen.
Je zou toch wel hartstikke gek zijn als je nog een beetje geloofwaardig wilt overkomen en succes wilt hebben in de moordende meubelindustrie, dat je dan een bedrijf met de klinkende naam Meubelmarkt die op last van Fiod en Belastingdienst gesloten is, onder precies dezelfde fantastische naam overneemt en weer heropent? Dan ben je toch niet professioneel bezig, dat is het tegenovergestelde van eerlijk zaken doen, zeker als er verder op je officiele briefpapier van alles ontbreekt. Dan wil je niet gevonden worden, mag men niet weten wie je bent en opereer je namens een 'andere grote baas' die jouw gouden bergen heeft beloofd als je hier nog even aan meewerkt. Ik geloof die ex-werknemer hier zo langzamerhand op z'n woord als ie het heeft over crimineel gedrag.....
En Elysian, zo hebben wij ook lang gedacht (vanaf okt) zoals jij in je 1e bericht, totdat je weer met kluitjes het riet wordt ingestuurd...
Laten we elkaar niet langer voor de gek houden; er zitten er nog een paar van of namens MM te proberen te pakken wat ze pakken kunnen. Op 1 of ander zolderkamertje ergens achteraf of met een laptopje achter een keukentafel zonder telefoon en vanaf een niet te achterhalen duister adresje. In bezit van een kleurenprinter waar ze MM-logootjes mee op blanco A4-tjes kunnen printen.
Je zou toch wel hartstikke gek zijn als je nog een beetje geloofwaardig wilt overkomen en succes wilt hebben in de moordende meubelindustrie, dat je dan een bedrijf met de klinkende naam Meubelmarkt die op last van Fiod en Belastingdienst gesloten is, onder precies dezelfde fantastische naam overneemt en weer heropent? Dan ben je toch niet professioneel bezig, dat is het tegenovergestelde van eerlijk zaken doen, zeker als er verder op je officiele briefpapier van alles ontbreekt. Dan wil je niet gevonden worden, mag men niet weten wie je bent en opereer je namens een 'andere grote baas' die jouw gouden bergen heeft beloofd als je hier nog even aan meewerkt. Ik geloof die ex-werknemer hier zo langzamerhand op z'n woord als ie het heeft over crimineel gedrag.....
Re: Meubelmarkt Montfoort
Net trouwens even op site van Troostwijk geweest, jammer dat er (nog) geen foto's bij staan van de bankstellen in dit geval. Kunnen we bieden op die van onszelf want die komt dan vast voorbij..
Naar die aanbetaling kunnen we ook fluiten vrees ik, gelukkig heb ik hier nog een héél mooi 2x 2 zits bankstel in de kleur Taupe staan, slechts 6 weken gebruikt, voor een prikkie, nieuw uit het plastic gehaald... iemand interesse?
Galgenhumor, ik weet het.. excuse me. Maar heb dit écht nog nooit mee gemaakt en de afgelopen 15 jaar toch her en der aardig wat in diverse meubelzaken aangeschaft. Goh zeg, wat een spijt als haren op m'n hoofd dat ik heb geroepen "laten we eens kijken bij die nieuwe zaak in Zevenaar waar je direct uit voorraad mee kunt nemen, dat zou mooi zijn!" (en het was dus ook te mooi om waar te zijn...)
Heb er wel 1 ding van geleerd, wat jij al zegt spoonstreet: voor het nieuwe bankstel dat ik straks bij een betrouwbaar bedrijf ga uitzoeken, betaal ik helemaal niks aan, een tientje voor de moeite kunnen ze krijgen, en anders loop ik zonder blikken of blozen de tent weer uit.
Zo, ik heb mijn hart weer even kunnen luchten, ben het kwijt, sorry als iemand zich daar aan stoort, maar dan lees er maar gauw aan voorbij.
Heb trouwens net nog even mailtje naar het servicemailadres gestuurd om te kijken of ie onbestelbaar retour kwam, maar da's nog net niet het geval. Verwacht eigenlijk dat nu dat van die veilingen bekend is (hoe lang staat dat er al op eigenlijk), de hele boel wel opgedoekt zal zijn.
Het krijgt allemaal vast nog een heel raar staartje en wordt ongetwijfeld nog vervolgd. Laten we hier elkaar dan toch nog maar even op de hoogte houden dan. Misschien is het wel een idee wat Frits zegt, iets van beslag laten leggen als we tenminste tot uiterste willen gaan om geld terug te krijgen of zo. Zat eerder al te denken hoe we ons eventueel kunnen verenigen met z'n allen als gezamenlijke partij vs Meubelmarkten, maar ja of dat wat uithaalt....
Naar die aanbetaling kunnen we ook fluiten vrees ik, gelukkig heb ik hier nog een héél mooi 2x 2 zits bankstel in de kleur Taupe staan, slechts 6 weken gebruikt, voor een prikkie, nieuw uit het plastic gehaald... iemand interesse?
Galgenhumor, ik weet het.. excuse me. Maar heb dit écht nog nooit mee gemaakt en de afgelopen 15 jaar toch her en der aardig wat in diverse meubelzaken aangeschaft. Goh zeg, wat een spijt als haren op m'n hoofd dat ik heb geroepen "laten we eens kijken bij die nieuwe zaak in Zevenaar waar je direct uit voorraad mee kunt nemen, dat zou mooi zijn!" (en het was dus ook te mooi om waar te zijn...)
Heb er wel 1 ding van geleerd, wat jij al zegt spoonstreet: voor het nieuwe bankstel dat ik straks bij een betrouwbaar bedrijf ga uitzoeken, betaal ik helemaal niks aan, een tientje voor de moeite kunnen ze krijgen, en anders loop ik zonder blikken of blozen de tent weer uit.
Zo, ik heb mijn hart weer even kunnen luchten, ben het kwijt, sorry als iemand zich daar aan stoort, maar dan lees er maar gauw aan voorbij.
Heb trouwens net nog even mailtje naar het servicemailadres gestuurd om te kijken of ie onbestelbaar retour kwam, maar da's nog net niet het geval. Verwacht eigenlijk dat nu dat van die veilingen bekend is (hoe lang staat dat er al op eigenlijk), de hele boel wel opgedoekt zal zijn.
Het krijgt allemaal vast nog een heel raar staartje en wordt ongetwijfeld nog vervolgd. Laten we hier elkaar dan toch nog maar even op de hoogte houden dan. Misschien is het wel een idee wat Frits zegt, iets van beslag laten leggen als we tenminste tot uiterste willen gaan om geld terug te krijgen of zo. Zat eerder al te denken hoe we ons eventueel kunnen verenigen met z'n allen als gezamenlijke partij vs Meubelmarkten, maar ja of dat wat uithaalt....
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ik moet zeggen dat ik gematigd positief ben;
- ze hebben te kennen gegeven de bank te leveren binnen de gestelde tijd, volgens de voorwaarden van het CBW.
- Indien maar iets uitloop er op, kan ik dan kostenloos annuleren.
- Indien failliet aanbetaling overgenomen en ergens anders een bank bestellen.
Ik wacht het dus ff af. Misschien naïef, maar ik kan me wel druk blijven maken.
- ze hebben te kennen gegeven de bank te leveren binnen de gestelde tijd, volgens de voorwaarden van het CBW.
- Indien maar iets uitloop er op, kan ik dan kostenloos annuleren.
- Indien failliet aanbetaling overgenomen en ergens anders een bank bestellen.
Ik wacht het dus ff af. Misschien naïef, maar ik kan me wel druk blijven maken.
Re: Meubelmarkt Montfoort
ik ben misschien erg positief dat weet ik,maar zo ben ik ingesteld.Ga me niet onnodig zitten kwellen.Maar ik heb makkelijker praten dan mensen die al vreselijk lang zitten te wachten.mijn leverweek zou volgende week pas zijn.En wij zijn 1 van de klanten die na oktober hebben besteld.dat scheelt geloof ik ook nogal.
onze buurtgenoten hebben wel geleverd gekregen namelijk.
Maar even iets anders.Is er geen mogelijkheid om de belastingdienst uberhaupt ergens te vragen om inlichting?wat dat betreft laat de overheid de mensen wel lekker stikken.zullen we het daar eens over gaan hebben dan.Ik heb nog niemand in een programma op tv of in het nieuws hierover gehoord.
onze buurtgenoten hebben wel geleverd gekregen namelijk.
Maar even iets anders.Is er geen mogelijkheid om de belastingdienst uberhaupt ergens te vragen om inlichting?wat dat betreft laat de overheid de mensen wel lekker stikken.zullen we het daar eens over gaan hebben dan.Ik heb nog niemand in een programma op tv of in het nieuws hierover gehoord.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Als de spullen vanuit de showroom worden verkocht door de belastingdienst betekent dit toch niet dat onze spullen die nog binnenkomen van de fabrikant niet geleverd zullen worden??
Hoe zit dit precies samantha?
En ik vind het eigenlijk onlogisch dat we geen rechtstreeks contact mogen hebben met de fabrikant dalijk is er weer geen contact mogelijk met jullie en hun zitten met onze spullen daar willen ze dan toch ook vanaf ??
Hoe zit dit precies samantha?
En ik vind het eigenlijk onlogisch dat we geen rechtstreeks contact mogen hebben met de fabrikant dalijk is er weer geen contact mogelijk met jullie en hun zitten met onze spullen daar willen ze dan toch ook vanaf ??
Re: Meubelmarkt Montfoort
De curator is er financieel het meest bij gebaat dat iedereen zijn spullen krijgt. Daarom wordt er nog uitgeleverd en Samantha is gewoon met nog 2 anderen in dienst van de curator. Zoials ze zelf zegt zijn er 26 ontslagen. Met 3 personen kun je geen bedrijf zoals meubelmarkt runnen. Wel zo goed en zo kwaad als het gaat alles afronden em liquideren.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Anja vroeg mij waarheen id de brieven heb gestuurd. Ik heb het bankstel gekocht in Zevenaar maar de orderbevestiging vanuit Montfoort gekregen. daarom de brief aan Zevenaar gestuurd en in afschrift aan Montfoort.
En ja de opmerking dat de overheid (lees belastingsdienst) geen mededelingen doet mbt deze zaak geeft aan dat het de overheid niet interresseert wat het volk aan problemen heeft als zij het geld maar innen dan laat men alles toe.
Slechte zaak dat heel veel mensen treft en waar geen toezicht op wordt gehouden, tevens lijkt het mij dat de branche vereniging hier ook maar eens wat meer in moet betekenen dit soort zaken doet de branch geen goed alleen hoor je ook van hun zijde niets.
Ook voor mij is dit echt de laatste keer dat ik uberhaupt iets aanbetaal, gaat men niet accoord dan zijn er genoeg andere zaken zoals janssen uit Huissen die zonder aanbetaling de zaken regelen.
En ja de opmerking dat de overheid (lees belastingsdienst) geen mededelingen doet mbt deze zaak geeft aan dat het de overheid niet interresseert wat het volk aan problemen heeft als zij het geld maar innen dan laat men alles toe.
Slechte zaak dat heel veel mensen treft en waar geen toezicht op wordt gehouden, tevens lijkt het mij dat de branche vereniging hier ook maar eens wat meer in moet betekenen dit soort zaken doet de branch geen goed alleen hoor je ook van hun zijde niets.
Ook voor mij is dit echt de laatste keer dat ik uberhaupt iets aanbetaal, gaat men niet accoord dan zijn er genoeg andere zaken zoals janssen uit Huissen die zonder aanbetaling de zaken regelen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 jan 2011 20:57
Re: Meubelmarkt Montfoort
Beste MM,
Betreft ordernummer : 002106 d.d. 01/08/2010 !!
Leverdatum zou zijn, circa week 46/2010, behalve de bank, wordt week 3/2011
"zit"nu nog te wachten op de bank en de 4 tafelstoelen !!
Op uw site staat, "elke klant zal binnen 3 weken schriftelijk bericht krijgen over de status van zijn/haar order".
Niets gehoord en niets mogen ontvangen.
Gaarne hoor ik van u.
Betreft ordernummer : 002106 d.d. 01/08/2010 !!
Leverdatum zou zijn, circa week 46/2010, behalve de bank, wordt week 3/2011
"zit"nu nog te wachten op de bank en de 4 tafelstoelen !!
Op uw site staat, "elke klant zal binnen 3 weken schriftelijk bericht krijgen over de status van zijn/haar order".
Niets gehoord en niets mogen ontvangen.
Gaarne hoor ik van u.