LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke internetprovider is kwalitatief het beste?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Echo

Re: Welke internetprovider is kwalitatief het beste?

Ongelezen bericht door Echo »

Ik heb al problemen gehad met Tele2 en de service is zeer slecht. Pas als je online klaagt krijg je antwoord van hen en dan nog duurt het eeuwen.

Ik zit nu aan een dongel van T-mobile vast (zeer sloom internet) omdat hier geen telefoonkabel verbinding is. De klusjesman is nu aan het proberen dat te regelen.

Omdat ik het abonnement kan delen met andere huisgenoten maakt prijs niet zoveel uit.
We wonen in centrum Groningen, hoe kan ik vinden welke providers daar beschikbaar zijn? 20 MB vind ik snel genoeg, 50mb hoeft niet per se.
Het liefst heb ik alléén internet van 20 mb (en niet tot 20 mb want dan heb je in de praktijk eigenlijk alleen maar 8 mb) met een redelijke service: dat als ik bel ik na 2/3 keer toch wel iemand aan de lijn heb die me ook probeert te helpen. Het is zo'n gezeik altijd dat ik maar eerst even rondvraag!

Bedankt voor alle reacties overigens.

renegade66

Ongelezen bericht door renegade66 »

het stukje van de levering van online klopt wel.
en als je dan aangeeft dat een andere provider wel veel sneller levert zeggen ze dat dit niet kan.
met andere woorden je liegt.
ik heb het zelf ook meegemaakt. kreeg ook maar 8mb terwijl ik daarvoor 20mb had via telfort en nu via kpn.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:Waar vrienden en zeker goede vrienden van balen hoeft niet perse een provider te zijn Tiptoo .

Ik baal af en toe van UPC, maar blijf er toch maar bij zitten, hopelijk leest [email protected] dit
deze vriend baalt wel van ziggo als alice goed is stapt die ook over, enne hoezo moet upc webcare het lezen? krijg je opslag
Bij eventuele probleempjes reageert [email protected] adequaat,vlg mij monitoren ze forums, dan ik daar geld voor beuren ???

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:[

Bij eventuele probleempjes reageert [email protected] adequaat,vlg mij monitoren ze forums, dan ik daar geld voor beuren ???
deze vriend heeft Ziggo Henri :mrgreen:

Henri42

tiptoo schreef:
Henri42 schreef:[

deze vriend heeft Ziggo Henri :mrgreen:
deze vriend heeft geen Ziggo maar UPC met een machtiging tot afboeking :wink:

tiptoo

Henri42 schreef:
deze vriend heeft geen Ziggo maar UPC met een machtiging tot afboeking :wink:

echt niet :mrgreen:

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

wazige

Ongelezen bericht door wazige »

Voor de meeste providers geld hetzelfde. Er zijn mensen tevreden over of niet.
Ikzelf zit al jaren bij Ziggo en de snelheid is perfect. Het ligt ook aan je systeem, waarmee je surft (google chrome) en wat je ermee wilt doen. Ik heb niet de snelste optie maar nog sneller is niet nodig.
Film downloaden in 1 uur is snel genoeg lijkt me. Ook wat service betreft heb ik geen klagen. Redelijk vlug een luisterend oor tegen normale tarieven.

Henri42

wazige schreef:Voor de meeste providers geld hetzelfde. Er zijn mensen tevreden over of niet.
Ikzelf zit al jaren bij Ziggo en de snelheid is perfect. Het ligt ook aan je systeem, waarmee je surft (google chrome) en wat je ermee wilt doen. Ik heb niet de snelste optie maar nog sneller is niet nodig.
Film downloaden in 1 uur is snel genoeg lijkt me. Ook wat service betreft heb ik geen klagen. Redelijk vlug een luisterend oor tegen normale tarieven.
Ik kan je redenatie volgen, dit gaat voor veel providers op zolang je geen klachten heb:).

Film downloaden in een uur lijkt normaal, meer werk om een geheel free aanbieder te bieden zonder intekenen of zg eenmalige betalingen, interessant om een apart lijntje hieraan te wijden:)

Fiesiekus

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Ben het met wazige eens: zit al jaren met een compleet abonnement bij Ziggo, telefoon TV én Internet. Dik tevreden: bijna altijd goed en snel internet en overige signalen.

Misschien kan je elders goedkoper uit zijn, betaal nu €42,50 per maand all in, telefoonkosten zijn gering.

tiptoo

renegade66 schreef:het netwerk van BBned is zeker goed te noemen. echter zitten ze niet overal.
dus je zit bij alice tiptoo? eindelijk ben ik er achter :lol: :lol:

blij dat je er zo tevreden mee bent. ik heb er slechte ervaringen mee.
maar net wat er gezegd wordt.
voor de 1 is een provider wel goed en voor de ander niet.
ik heb ondanks alle verhalen geen noemenswaardige problemen met all in 1 van KPN.

vraag eens in je omgeving rond. kijken welke provider dan in jou buurt komt en aan jou eisen voldoet.
nou heb er al genoeg gedoe mee dus ken niemand deze alice aanraden wat een flut bedrijf , trouwens als je niet bij tele 2 wilt zitten moet je alice niet nemen die wordt overgenomen door tele2, wat een oplichters zeg!!!

tiptoo

alice zit toch in Nijmegen? hebben ze daar ook een adres , dan ga ik langs effe duidelijk zeggen hoe ik over ze denk, zal wel niet veel helpen maar moet toch wat , wat een flutzooi!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Uit deze discussie hebben wij een aantal off topic berichten verwijderd. Gelieve de discussie on topic voort te zetten.

Yodi

Ongelezen bericht door Yodi »

Wat je ook doet neem geen Tele2, zij verschuilen zich, wanneer er iets fout gaat. direct achter KPN.

Lysette

Ongelezen bericht door Lysette »

Jarenlang Ziggo gehad, het 20+ Mb/s abonnement bij het alles in 1 pakket. In werkelijkheid tussen de 13 en 22 Mb/s. Goed te doen dus. Upload lag tussen de 3 en 4 Mb/s. Geen last van uitval of iets dergelijks. Mijn vriend is fanatiek online gamer en had nooit klachten

In december 2010 overgestapt naar Tele2 ivm de interactieve televisie, alles in 1-aanbieding. Interactieve tv is namelijk bij Ziggo veel te duur. NU AL SPIJT!! Het tot 20Mb/s abonnement bij Tele2 is in werkelijkheid max 9 Mb/s. Zet ik mijn televisie hierbij aan dan daalt de snelheid naar max 5 Mb/s. Interactieve televisie is dus helemaal niet mogelijk met deze snelheid, laat staan fatsoenlijk online gamen en tegelijk tv kijken..... Upload is (hou je hart vast) max 0.81Mb/s.
Daarnaast is de overstap ook nog eens mis gegaan en zit ik nu met dubbele abonnementen. Klacht ingediend bij Tele2 en ze zouden ermee bezig gaan (aldus Danielle)...dat was alweer ruim twee weken terug...

JohnVoorts

Ongelezen bericht door JohnVoorts »

Welke internetprovider voor jou het beste is, is geheel afhankelijk van je wensen. Verder zijn over elke provider wel horror berichten te vinden. Lees dit artikel dan weet je waar je op moet letten: Internetaanbieders vergelijken: alles in 1 pakket

tiptoo

JohnVoorts schreef:. Verder zijn over elke provider wel horror berichten te vinden.
je ken beter zeggen negatieve ervaringen in plaats van horror dat is wel heel erg ver gezocht :mrgreen:

Gesloten