LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TAV Nuon Medewerker Met spoed aub

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
apc2008

TAV Nuon Medewerker Met spoed aub

Ongelezen bericht door apc2008 »

Ik ben weer erg teleurgesteld over de service van nuion en ben niet de enige mensen nuon probeerd helaas bij iedereen. Wij hebben Betalingsregeling aangetroffen op 17 nov 2009 terwijl ik het verbruik niets van af weet. Wat is er gebeurd, tot en met december 2010 ging de automatische incasso zo goed geen een keer achterstand op gelopen.

En op januari 2011 de eerste termijn vd regeling ging fout geen genoeg saldo op de rekening. En ik kreeg geen één keer de kans om deze regeling voor als nog te nakomen. Ik had van nuon een brief verwacht graag u afspraak nakomen dit is ook niet van toepassing hopaaala geheel bedrag in één keer op eisen? Is dit nou normaal het kan toch iedereen voorkomen?

Beste mensen we kunnen wel zeggen dat nuon één van de beste is wel nee het zijn allemaal zakken vullers! Waarom ik zo reageer in 2010 heb ik zelfde werk gedaan op de zaak als 2009

En ik kreeg een rekening van 3175,03 extra verbruik. En ik vraag me af waarom heb ik dan voor 2010 niet het zelfde rekening gekregen? Wij hebben in 2009 het bedrijf net overgenomen en na 8 maanden tijd heb ik ruim 2700 euro vebruikt onmogelijk vind ik.

En mijn ouders hebben het zelfde gehad zij waren verhuisd naar een nieuwe woning zij waren als eerste ongebruikt. En na 5 maanden tijd kreeg mijn ouders een flinke rekening waarbij hij niet blij mee was. En hij gat het aan dat ie niet eens was met het jaar rekening. Maar zo als altijd zij hebben altijd gelijk en wij proberen de boel te naaien.

Dus beste mensen ik verwacht wel een nuon medewerker dankzij Radar te spreken hoe dit kan en diegene die mij gaat te woord staan verwacht ik wel zo snel mogelijk anders wordt ik bedreigd door nuon dat zij een incasso bureau gaan inschakelen!

U kunt mij via deze site benaderen of belt u maar mag ook!
:oops: 0642994162

snepke

Re: TAV Nuon Medewerker Met spoed aub

Ongelezen bericht door snepke »

Jij vind het onmogelijk dat je zoveel bij moet betalen?
Kloppen de meterstanden wel?
Daar hangt toch een meter in je pand.
Je kan toch zelf bijhouden wat je verbruikt.

Op je jaar afrekening staat wat je verbruikt hebt.
Als je het daar niet mee eens bent,zal je toch met gegevens over de brug moeten komen.Bij nuon.

Beetje warrig verhaal,veel bijbetalen en je weet niet wat je hebt verbruikt.
Je hebt vanaf dec 2009 een betaalregeling.
En nu moet je nog een x bedrag in een keer betalen.
Dan had je een behoorlijk verbruik en jij weet van niets.

Check je meter eens of die niet kapot is.
Alles uitzetten en kijken of de meter ook stilstaat.
Laatst gewijzigd door snepke op 25 jan 2011 22:21, 3 keer totaal gewijzigd.

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

apc2008 schreef:06XXXXXXXX
Wees verstandig en verwijder uw 06-nummer!!!

Indien iemand van Nuon uw bericht leest zal hij/zij vanzelf verzoeken om uw gegevens en/of uw klantnummer in een persoonlijk bericht.

Vattenfall Webcare
verified

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Beste apc2008,

In uw bericht op dit forum stelt u enkele vragen over een vervallen betalingsregeling.

Wanneer een klant een hoog bedrag moet bijbetalen naar aanleiding van bijvoorbeeld de jaarafrekening, is Nuon niet verplicht om een betalingsregeling aan te bieden. Toch biedt Nuon deze service naar haar klanten graag aan. Daarbij verwacht Nuon wel dat de klant zich aan zijn/haar betalingsverplichting houdt en de termijnen van de regeling tijdig voldoet. Gebeurt dat niet, dan komt een regeling automatisch te vervallen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om bij een automatische incasso te zorgen voor voldoende saldo.

Ik heb uw mobiele nummer genoteerd en ik zal op korte termijn contact met u opnemen voor een nadere toelichting. Ik adviseer u wel om uw telefoonnummer van deze site te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Gert
Nuon Webcare

Gesloten