En op januari 2011 de eerste termijn vd regeling ging fout geen genoeg saldo op de rekening. En ik kreeg geen één keer de kans om deze regeling voor als nog te nakomen. Ik had van nuon een brief verwacht graag u afspraak nakomen dit is ook niet van toepassing hopaaala geheel bedrag in één keer op eisen? Is dit nou normaal het kan toch iedereen voorkomen?
Beste mensen we kunnen wel zeggen dat nuon één van de beste is wel nee het zijn allemaal zakken vullers! Waarom ik zo reageer in 2010 heb ik zelfde werk gedaan op de zaak als 2009
En ik kreeg een rekening van 3175,03 extra verbruik. En ik vraag me af waarom heb ik dan voor 2010 niet het zelfde rekening gekregen? Wij hebben in 2009 het bedrijf net overgenomen en na 8 maanden tijd heb ik ruim 2700 euro vebruikt onmogelijk vind ik.
En mijn ouders hebben het zelfde gehad zij waren verhuisd naar een nieuwe woning zij waren als eerste ongebruikt. En na 5 maanden tijd kreeg mijn ouders een flinke rekening waarbij hij niet blij mee was. En hij gat het aan dat ie niet eens was met het jaar rekening. Maar zo als altijd zij hebben altijd gelijk en wij proberen de boel te naaien.
Dus beste mensen ik verwacht wel een nuon medewerker dankzij Radar te spreken hoe dit kan en diegene die mij gaat te woord staan verwacht ik wel zo snel mogelijk anders wordt ik bedreigd door nuon dat zij een incasso bureau gaan inschakelen!
U kunt mij via deze site benaderen of belt u maar mag ook!