Hallo, hier maar weer eens een mailtje. Ik hoop dat ik deze keer wel(!) een reactie ontvang. Ordernummer is 002931. Ik wacht nog steeds op alle meubels, heb alleen de bank ontvangen!
Nu lees ik op http://www.troostwijkauctions.com/nl/me ... /01-13826/ dat jullie hele voorraad geveild wordt?? Ik mag toch hopen dat dat niet de voorraad is waar onze meubels in staan, waar jullie zogenaamd niet bij kunnen omdat er beslag op gelegd is!!
Ik wil mijn koop ontbinden (en mn geld terug), of heeeeel snel mijn meubels. En geen gezeik meer over afwachten, en we kunnen er niet bij.
En die veiling die is al langer bekend, dus ook bij jullie, en dat hebben jullie geeneen klant laten weten.
Met vriendelijke groet,
Robin de Vries
[email protected]
06 - 164 90 220
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelmarkt Montfoort
Re: Meubelmarkt Montfoort
weer een mailtje gestuurd, na e berichten van de afgelopen dagen gelezen te hebben ben ik er echt klaar mee!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 jan 2011 10:43
Re: Meubelmarkt Montfoort
Goedemorgen,
De 3 weken zijn voorbij !!!
Geen brief, geen antwoord, geen bank !
Begrijp heel goed , dat het erg veel werk is, MAAR er is een belofte gedaan naar de klanten en die is niet nagekomen. (Misschien was het beter geweest als in de tussentijd nog een bericht op de website erbij was gezet dat er wat vertraging zou zijn in de brieven, nu worden mensen nog bozer dan dat ze al waren)
Het zou toch fijn zijn als MM even contact op kan nemen over de stand van zaken van onze order. (ordernummer 203405)
Ik blijf hoop houden, maar de berichten worden er niet positiever van.
Waar ik eigenlijk ook nog mee zit, is als we de bank binnen hebben en er zou toch een probleem zijn bij wie kun je dan terecht met je klacht?????
De 3 weken zijn voorbij !!!
Geen brief, geen antwoord, geen bank !
Begrijp heel goed , dat het erg veel werk is, MAAR er is een belofte gedaan naar de klanten en die is niet nagekomen. (Misschien was het beter geweest als in de tussentijd nog een bericht op de website erbij was gezet dat er wat vertraging zou zijn in de brieven, nu worden mensen nog bozer dan dat ze al waren)
Het zou toch fijn zijn als MM even contact op kan nemen over de stand van zaken van onze order. (ordernummer 203405)
Ik blijf hoop houden, maar de berichten worden er niet positiever van.
Waar ik eigenlijk ook nog mee zit, is als we de bank binnen hebben en er zou toch een probleem zijn bij wie kun je dan terecht met je klacht?????
Re: Meubelmarkt Montfoort
Sjoegel:als het goed is heb jij (U) uitleg gehad over dit alles.
Maar om eerlijk te zijn,als ze dit in uitleg op de site zouden zetten dan scheelt dit enorm veel gezeik denk ik.dan weet je dat het gewoon goed komt maar dat je langer moet wachten.
waarom doen ze dit dan niet?
Maar om eerlijk te zijn,als ze dit in uitleg op de site zouden zetten dan scheelt dit enorm veel gezeik denk ik.dan weet je dat het gewoon goed komt maar dat je langer moet wachten.
waarom doen ze dit dan niet?
Re: Meubelmarkt Montfoort
Helaas ... niets terug gehoord, denk niet dat er een antwoord komt. Misschien zie ik de door mij bestelde bank wel terug op die veilingsite... daar dan maar gaan bieden... bah bahDiana725 schreef:Hallo allemaal,
Ben Diana, lees sinds begin januari mee, want toen ging ik bellen naar MM Beverwijk i.v.m. mijn bestelling.
Het betreft order 002465, d.d. 28-08-2010, aanbetaling van € 650,00, Bank Betty, bevestigde levertijd week 40-50
Ik heb naar aanleiding van o.a. dit forum, een mailtje gestuurd, waarop ik gelijk antwoord kreeg. Binnen 2 weken zou ik geïnformeerd worden over de gang van zaken. Tot op heden niks gehoord, heb dus net weer een mailtje gestuurd en ik wacht rustig af.
Re: Meubelmarkt Montfoort
WHOOHOOOOOO....!!!!!!!!!
Net de bank binnen gekregen.... HELEMAAL BLIJ......!!!!!!!!!
Meubelmarkt heeft zich dus maar mooi aan de afspraken gehouden.
Meubelmarkt HEEL ERG BEDANKT DAT HET ALLEMAAL GOED IS GEKOMEN...!!!
Dus mensen zoals ik al eerder zei: wacht af en het komt GOED.
Nogmaals BEDANKT.
Mvg,
Don.
Net de bank binnen gekregen.... HELEMAAL BLIJ......!!!!!!!!!
Meubelmarkt heeft zich dus maar mooi aan de afspraken gehouden.
Meubelmarkt HEEL ERG BEDANKT DAT HET ALLEMAAL GOED IS GEKOMEN...!!!
Dus mensen zoals ik al eerder zei: wacht af en het komt GOED.
Nogmaals BEDANKT.
Mvg,
Don.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Mensen we hebben met criminelen te maken, mm medewerker zal wel weer postzegels halen zijn, we moeten er maar van uitgaan dat we alles kwijt zijn, en weer opnieuw kunnen beginnen met de meubels te bestellen, bij een betrouwbare meubelorganisatie.
Zoals ik al eerder aangaf dat er alleen maar banken met mondjesmaat worden uitgeleverd, en verder geen kasten of dergelijken.
Wat de aanbetaling betreft zullen we die ook wel kwijt zijn, eerst de belastingdienst, dan de banken, dan de leveranciers, dan ........... ?
Zeg mm mederwerker waarom reageer je nu niet meer, want je wordt weer als VOETVEEG gebruikt.
Zoals ik al eerder aangaf dat er alleen maar banken met mondjesmaat worden uitgeleverd, en verder geen kasten of dergelijken.
Wat de aanbetaling betreft zullen we die ook wel kwijt zijn, eerst de belastingdienst, dan de banken, dan de leveranciers, dan ........... ?
Zeg mm mederwerker waarom reageer je nu niet meer, want je wordt weer als VOETVEEG gebruikt.
Re: Meubelmarkt Montfoort
schrobin schreef:weer een mailtje gestuurd, na e berichten van de afgelopen dagen gelezen te hebben ben ik er echt klaar mee!!
Hallo, hier maar weer eens een mailtje. Ik hoop dat ik deze keer wel(!) een reactie ontvang. Ordernummer is 002931. Ik wacht nog steeds op alle meubels, heb alleen de bank ontvangen!
Nu lees ik op http://www.troostwijkauctions.com/nl/me ... /01-13826/ dat jullie hele voorraad geveild wordt?? Ik mag toch hopen dat dat niet de voorraad is waar onze meubels in staan, waar jullie zogenaamd niet bij kunnen omdat er beslag op gelegd is!!
Ik wil mijn koop ontbinden (en mn geld terug), of heeeeel snel mijn meubels. En geen gezeik meer over afwachten, en we kunnen er niet bij.
En die veiling die is al langer bekend, dus ook bij jullie, en dat hebben jullie geeneen klant laten weten.
Met vriendelijke groet,
Robin de Vries
[email protected]
06 - 164 90 220
reactie gekregen: Ze wisten niks van een veiling, ze zijn hier pas vanmorgen achter gekomen.. (waarschijnlijk dus door mijn mailtje).
Ik blijf t vreemd vinden...
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ook alle vestigingen van it s zijn gesloten vandaag 118 vestigingen, lees daarbij dat het de hele week al rommelde, en de medewerkers zoveel mogelijk aanbetalingen binnen moesten halen van de directie, een medewerker verklaarde dat dit geen goed gevoel gaf (Lees Gelderlander op de pc)
Waar heb ik die OPLICHTERS meer gehoord !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus sorry mm markten er zijn er meer.
Waar heb ik die OPLICHTERS meer gehoord !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus sorry mm markten er zijn er meer.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ik had dus gisteravond ook gemaild om te checken of het servicemailadres nog werkte en meteen even vraag gesteld over die veilingen. Zie hier het antwoord:
Huh? Ja dus.... en nu... ? Verder geen antwoord op hoe zij dat dan gaan doen met de uitlevering.... wie snapt 'm nog....Wij proberen inderdaad zo snel mogelijk terug te e-mailen. Wij willen u er wel op wijzen dat u niet de enige klant bent die e-mailt. Wij kunnen helaas niet verklaren waarom er geveild word. Hier zijn wij vanmorgen zelf achter gekomen. Hoogstwaarschijnlijk is dit omdat de FIOD en de Belastingdienst naar hun inzicht
het koop contract niet rechts geldig achtte. Zij verkopen de meubels waarschijnlijk omdat het dan zou inhouden dat alles volgens hun nog op de naam van de oud eigenaar staat.
Met vriendelijke groet
De meubelmarkten
Re: Meubelmarkt Montfoort
Weer verwarring zaaien, hou toch op.
Niet jij Ekster, maar m.m
Niet jij Ekster, maar m.m
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17
Re: Meubelmarkt Montfoort
@kokemo
De reden waarom ik niet meer reageer is simpel.
1. Alles wat wij zeggen geloven jullie toch niet
2. Wij hebben ook de exacte antwoorden op jullie vragen niet
3. En er is geadviseerd door Tros radar geen discussies op dit forum aan te gaan
Ook worden we er niet vrolijker van om hier op dit forum te blijven kijken, gelukkig weten wij zelf hoeveel we WEL uitleveren en nog gaan uitleveren (ook meubels).
Nu werken wij volgens sommige van jullie opeens voor een curator ?!?
Het aantal mensen wat hier (terecht) op Radar hun onvrede uitspreekt weegt niet op tegen het aantal klanten waar we gewoon normaal e-mail verkeer mee hebben en gewoon leveren, of duidelijke afspraken mee maken.
Nogmaals ik snap je(jullie) reacties, maar we kunnen het helaas niet mooier maken dan het is. Als een handje vol mensen hier op Radar denken dat wij "criminelen" zijn en of oplichters: so be it (u geloofd ons toch niet als wij dit tegen spreken)
We kunnen uw onvrede toch niet wegnemen........dus concentreren wij ons op onze eigen e-mail en zullen forums zoals deze niet meer beantwoorden, omdat we het toch nooit goed kunnen doen.
En van die veiling......tja dat was voor ons ook een klap in het gezicht.
Groeten,
Medewerken MM
De reden waarom ik niet meer reageer is simpel.
1. Alles wat wij zeggen geloven jullie toch niet
2. Wij hebben ook de exacte antwoorden op jullie vragen niet
3. En er is geadviseerd door Tros radar geen discussies op dit forum aan te gaan
Ook worden we er niet vrolijker van om hier op dit forum te blijven kijken, gelukkig weten wij zelf hoeveel we WEL uitleveren en nog gaan uitleveren (ook meubels).
Nu werken wij volgens sommige van jullie opeens voor een curator ?!?
Het aantal mensen wat hier (terecht) op Radar hun onvrede uitspreekt weegt niet op tegen het aantal klanten waar we gewoon normaal e-mail verkeer mee hebben en gewoon leveren, of duidelijke afspraken mee maken.
Nogmaals ik snap je(jullie) reacties, maar we kunnen het helaas niet mooier maken dan het is. Als een handje vol mensen hier op Radar denken dat wij "criminelen" zijn en of oplichters: so be it (u geloofd ons toch niet als wij dit tegen spreken)
We kunnen uw onvrede toch niet wegnemen........dus concentreren wij ons op onze eigen e-mail en zullen forums zoals deze niet meer beantwoorden, omdat we het toch nooit goed kunnen doen.
En van die veiling......tja dat was voor ons ook een klap in het gezicht.
Groeten,
Medewerken MM
Re: Meubelmarkt Montfoort
laten we het even over radar hebben dan.die mailen ook niet terug.
wanneer komen die in actie om uitleg te geven.ze hebben een afspraak staan met de directeur.ik heb gevraagt wanneer en of er consumenten aan het woord komen.reactie noppes
wanneer komen die in actie om uitleg te geven.ze hebben een afspraak staan met de directeur.ik heb gevraagt wanneer en of er consumenten aan het woord komen.reactie noppes
Re: Meubelmarkt Montfoort
Als de meubels uit alle zaken nou geveild worden, betekend dit dan dat ze failliet zijn????
Voor mij hoop ik dat dit het geval is, dan krijg ik een gedeelte van mijn voorschot terug via het CBW en kan ik andere meubels kopen.
Hoelang gaat dit nog duren????
Voor mij hoop ik dat dit het geval is, dan krijg ik een gedeelte van mijn voorschot terug via het CBW en kan ik andere meubels kopen.
Hoelang gaat dit nog duren????
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ook wij hebben op 17 okt 2010 een bankstel besteld bij Direct Meubel in de meern.
na talloze email en telefoontjes, kregen we de ene ku. na de andere te horen,
ja we leveren in week 50, dan weer 51, dan weer 52.
uiteindelijk kregen we weer een flut email, het zou week 1 worden van 2011
Nu WEER een email met kan nog eens 12 weken duren.
Mensen dit zijn gewoon grote oplichters, ze zeggen tegen iedereen 12 weken.
Ze houden ons gewoon aan het lijntje, Nu zie je weer dat alles geveild wordt.
Zelf hebben we 500 euro aanbetaald, en 1 ding weet ik zeker of ik krijg mijn besteld bank, of ik ga persoonlijk een bankstel uit 1 van de andere winkels uit de showroom trekken, want ik laat me niet bestelen.
Wat ik ook erg merkwaardig vindt is, ik heb tot nu toe nog nooit een "medewerker" van een bedrijf hun klanten zien beantwoorden via een forum.
Ze hebben wel tijd om hier onzin op te hangen tegen de klanten, maar om klanten terug te bellen zijn ze ohhhhhhh zo druk, en hebben ze geen personeel.
na talloze email en telefoontjes, kregen we de ene ku. na de andere te horen,
ja we leveren in week 50, dan weer 51, dan weer 52.
uiteindelijk kregen we weer een flut email, het zou week 1 worden van 2011
Nu WEER een email met kan nog eens 12 weken duren.
Mensen dit zijn gewoon grote oplichters, ze zeggen tegen iedereen 12 weken.
Ze houden ons gewoon aan het lijntje, Nu zie je weer dat alles geveild wordt.
Zelf hebben we 500 euro aanbetaald, en 1 ding weet ik zeker of ik krijg mijn besteld bank, of ik ga persoonlijk een bankstel uit 1 van de andere winkels uit de showroom trekken, want ik laat me niet bestelen.
Wat ik ook erg merkwaardig vindt is, ik heb tot nu toe nog nooit een "medewerker" van een bedrijf hun klanten zien beantwoorden via een forum.
Ze hebben wel tijd om hier onzin op te hangen tegen de klanten, maar om klanten terug te bellen zijn ze ohhhhhhh zo druk, en hebben ze geen personeel.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Hallo allemaal
Na een aantal weken deze site in de gaten te hebben gehouden, vond ik na vandaag tijd dat ik zelf me reactie ga geven.
Ik heb 9/11/2010 bij de nieuwe eigenaar onder ondernummer's 003443 en 003454 me hele inboedel gekocht (staande uit eetstoelen, salontafel, dressoir, tv meubel en eettafel). kortom zonder deze meubels is het in een huis bijna niet leefbaar op een bank na.
Nu kreeg ik wat dagen later een telefoontje dat de meubelmarkt te zevenaar waar ik mijn aankopen heb gedaan, door de FIOD beslag op is gelegd en dat ik het maar moest afwachten.
Even later na het in de gaten te hebben gehouden via hun eigen website en 1x telefonisch contact te hebben gehad, las ik 4 januari dat binnen 3 weken schriftelijk contact op werd genomen gaande mijn bestellingen.
Na volle afwachting tot vandaag 3 weken later, nog steeds geen brief of mail te hebben gehad gaande de zaken.
Ik heb dan vorige week rechtsbijstandshulp ingeschakeld die nu nog steeds bezig zijn met dit gebeuren.
Ik heb al jullie reactie's gelezen dat de zaak failliet zou zijn verklaard terwijl op de cbw site word vermeld dat deze nog niet failliet is. Op dit moment weet ik ook niks meer, weten jullie nog wat wat mij kan helpen of wat meer informatie kan geven.
m.v.g
duifje** waarbij het geduld toch wel een beetje begint op te raken.
Na een aantal weken deze site in de gaten te hebben gehouden, vond ik na vandaag tijd dat ik zelf me reactie ga geven.
Ik heb 9/11/2010 bij de nieuwe eigenaar onder ondernummer's 003443 en 003454 me hele inboedel gekocht (staande uit eetstoelen, salontafel, dressoir, tv meubel en eettafel). kortom zonder deze meubels is het in een huis bijna niet leefbaar op een bank na.
Nu kreeg ik wat dagen later een telefoontje dat de meubelmarkt te zevenaar waar ik mijn aankopen heb gedaan, door de FIOD beslag op is gelegd en dat ik het maar moest afwachten.
Even later na het in de gaten te hebben gehouden via hun eigen website en 1x telefonisch contact te hebben gehad, las ik 4 januari dat binnen 3 weken schriftelijk contact op werd genomen gaande mijn bestellingen.
Na volle afwachting tot vandaag 3 weken later, nog steeds geen brief of mail te hebben gehad gaande de zaken.
Ik heb dan vorige week rechtsbijstandshulp ingeschakeld die nu nog steeds bezig zijn met dit gebeuren.
Ik heb al jullie reactie's gelezen dat de zaak failliet zou zijn verklaard terwijl op de cbw site word vermeld dat deze nog niet failliet is. Op dit moment weet ik ook niks meer, weten jullie nog wat wat mij kan helpen of wat meer informatie kan geven.
m.v.g
duifje** waarbij het geduld toch wel een beetje begint op te raken.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Beste mm medewerker, kom is met iets anders dan dat domme gezwam van je,
Elke keer mijn baas komt op radar, en dan zal hij het ons wel even haar fijn uitleggen hoe het precies zit. zelfs jullie weten nog eens niet dat de meubels geveild worden bij troostwijk, dit zijn wel de meubels die jullie moeten gaan uitleveren, dus maar weer opnieuw bestellen met een wachttijd van minstens tot 16 weken. Weet je wel eens wie jouw baas op dit ogenblik is, wij krijgen van jullie verder niks te horen.
Alleen als de mensen alles annuleren, en dat jullie de aanbetaling mogen houden dan krijgen de mensen binnen een paar minuten bericht dat dit ok is, maar er wordt er wel bij vermeld dat ze de aanbetaling niet terug gestort krijgen.
En die katvangers die in 2 dagen de meubelmarkten overneemt, met zoveel lijken in de kast die weet zogenaamd van niks.
Elke keer mijn baas komt op radar, en dan zal hij het ons wel even haar fijn uitleggen hoe het precies zit. zelfs jullie weten nog eens niet dat de meubels geveild worden bij troostwijk, dit zijn wel de meubels die jullie moeten gaan uitleveren, dus maar weer opnieuw bestellen met een wachttijd van minstens tot 16 weken. Weet je wel eens wie jouw baas op dit ogenblik is, wij krijgen van jullie verder niks te horen.
Alleen als de mensen alles annuleren, en dat jullie de aanbetaling mogen houden dan krijgen de mensen binnen een paar minuten bericht dat dit ok is, maar er wordt er wel bij vermeld dat ze de aanbetaling niet terug gestort krijgen.
En die katvangers die in 2 dagen de meubelmarkten overneemt, met zoveel lijken in de kast die weet zogenaamd van niks.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Ook wij hebben een bankstel gekocht en bericht gekregen dat het nog wel 12 weken kan duren. Wij hebben besloten niet af te wachten en hebben geannuleerd. Wij hebben Meubelmarkt laten weten dat wij onze aanbetaling terug verwachten op onze bankrekening. Al met al zijn wij niet blij, maar verder zaken doen lijkt ons niet verstandig.
Re: Meubelmarkt Montfoort
je kan wel willen annuleren,maar daar krijg je je geld niet mee terug.
denk dat de meeste mensen dan zeggen kom maar op met ons eigen poen en laat de rest maar zitten.
denk dat de meeste mensen dan zeggen kom maar op met ons eigen poen en laat de rest maar zitten.
Re: Meubelmarkt Montfoort
Mensen, mensen, annuleren is iets anders dan je geld terug krijgen. Wil je je geld terug dan moet je de koop ontbinden. Dit doe je aangetekend. Wegens overschrijding van de afgesproken levertermijn met verlenging.
Hier zijn voorbeeld brieven van. Op deze site of via google "voorbeeldbrief - ontbinden koop"
Dus niet annuleren dan geef je hen de kans annuleringskosten in rekening te brengen. (vaak 30%) Een koop annuleren kost geld. Een koop ontbinden kost niets indien je in je recht staat. Ze moeten dan je aanbetaling geheel terugstorten. Of ze daartoe nog in staat zijn is een ander verhaal.
Hier zijn voorbeeld brieven van. Op deze site of via google "voorbeeldbrief - ontbinden koop"
Dus niet annuleren dan geef je hen de kans annuleringskosten in rekening te brengen. (vaak 30%) Een koop annuleren kost geld. Een koop ontbinden kost niets indien je in je recht staat. Ze moeten dan je aanbetaling geheel terugstorten. Of ze daartoe nog in staat zijn is een ander verhaal.
Re: Meubelmarkt Montfoort
beste mensen
Wat zijn jullie bekrompen als het om jullie zelf raakt .
Er gaan wel meer zaken over de kop gegaan en dan ben je inderdaad je aanbetaling kwijt maar dit is niet het eerste en niet het laatste bedrijf wat over de kop gaat .
Reageer wat volwassener de nieuwe eigenaar probeert er het beste van te maken hij zit er voor meer geld in dan jullie maar nee hoor je eigen niet verdiepen in de zaak maar je gal spugen bij radar alsof dat helpt!!!!!!!!
Het word op deze manier alleen maar erger en jullie winnen er niks mee.
En nee ik werk daar niet en heb er geen enkel belang in maar volg jullie zielige gedrag nu al een tijdje als jullie de uren omgezet hadden in werken had je je verloren geld al terug gehad .
Dus zou zeggen pak je creditcard ga naar IT'S en dan heb je weer een paar maanden wat te doen sterkte allen
P.S door dat sommige van jullie de spullen niet meer wilden had ik binnen 3 werkdagen een bankstel haha thanks KLAGERS gr
Wat zijn jullie bekrompen als het om jullie zelf raakt .
Er gaan wel meer zaken over de kop gegaan en dan ben je inderdaad je aanbetaling kwijt maar dit is niet het eerste en niet het laatste bedrijf wat over de kop gaat .
Reageer wat volwassener de nieuwe eigenaar probeert er het beste van te maken hij zit er voor meer geld in dan jullie maar nee hoor je eigen niet verdiepen in de zaak maar je gal spugen bij radar alsof dat helpt!!!!!!!!
Het word op deze manier alleen maar erger en jullie winnen er niks mee.
En nee ik werk daar niet en heb er geen enkel belang in maar volg jullie zielige gedrag nu al een tijdje als jullie de uren omgezet hadden in werken had je je verloren geld al terug gehad .
Dus zou zeggen pak je creditcard ga naar IT'S en dan heb je weer een paar maanden wat te doen sterkte allen
P.S door dat sommige van jullie de spullen niet meer wilden had ik binnen 3 werkdagen een bankstel haha thanks KLAGERS gr