LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loewe en Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
htimm1948
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:20

Loewe en Ziggo

Ongelezen bericht door htimm1948 »

het heeft mij verbaasd hoe de meestal zeer objectieve manier van berichtgeving omtrent de problemen met de CI+ van Loewe werden besproken. Ik heb deze ontwikkeling al een tijdje gevolgd en het lijkt mij een monopoly positie van Ziggo waaraan Tros op deze manier meewerkt. Elke fabrikant zal mijns inziens om die certificering te krijgen met Ziggo "zaken" moeten doen. Dit moeten wij niet willen. Hier zou de Mededinging s Autoriteit naar moeten kijken.
Ook diverse Philips TV's maar ook andere fabrikanten hebben hier last van. Hier speelt mijns inziens Ziggo een heel duister spelletje.

Verder veel succes met Uw werk, waarmee U veel goeds doet maar dit onderwerp verdient zeker een objectievere benadering.

Harry Timmermans

Geenetta
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 09:30

Re: Loewe en Ziggo

Ongelezen bericht door Geenetta »

Heb hetzelfde probleem gehad bij CanalDigital (satelliet). Mijn twintuner kan ook tegelijk kijken en (gecodeerd) opnemen en ook daar zit een smartcard in met steeds wisselende codering. De oplossing was (hoewel lomp) simpel: een opname dezelfde maand 'n keertje afspelen en tegelijk kopiëren. Die kopie is vervolgens niet meer gecodeerd. Misschien kan dit ook bij de Loewe. mvg

Gesloten