LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen blijf weg bij het NTI!

Problemen met jouw opleiding of ervaringen? Bespreek ze hier.
Free

Mensen blijf weg bij het NTI!

Ongelezen bericht door Free »

Ik betaal ruim 160 euro per maand. En heb enkel wat boeken in de kast staan. Je wordt amper op weg geholpen, krijgt hooguit wat standaard mailtjes en voor de rest zoek je het zelf maar uit.
Nu was ik aangemeld voor een praktijkdag, helaas kan ik vanwege gezondheidsklachten niet gaan, daarvoor kan je je niet meer afmelden. Hooguit 35 dagen van te voren omzetten naar een andere dag. Tja, soms weet je dat zo lang van te voren nog niet. Ik vond zelf ruim een week van te voren als héél netjes!
Als ik echt niet kan en een andere dag wil gaan kost me dit 140 euro extra!
Belachelijk!!!!!!!!!

Mensen studeren via het NTI is flut, ze willen enkel snel geld vangen en er weinig voor doen.

Dit jaar kost me dit geintje dus zo'n 2000 euro en ik heb niet meer dan wat boeken...2000 die ik echt wel anders had kunnen besteden!

MAXIEM

Re: Mensen blijf weg bij het NTI!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

free

Je had vooraf het kaf van het koren moeten scheiden, dan was je nu 2000 euro rijker geweest.

Maxiem.

NTI
verified

Ongelezen bericht door NTI »

Beste Free,
De annuleringsvoorwaarden voor praktijktrainingen en examens liggen vast in het reglement en zijn dus tevoren bekend. Wel is er natuurlijk ruimte voor een calamiteitenregeling, dus als u aangeeft dat u wegens ziekte niet aanwezig hebt kunnen zijn op een praktijktraining volstaat het een verklaring van uw huisarts naar uw mentor te sturen, waarop u de volgende praktijktraining kosteloos kunt deelnemen. E.e.a. kunt u met uw mentor doornemen.
Inderdaad heeft het NTI ook de mogelijkheid praktijktrainingen te verplaatsen. Dat dit tot 35 dagen voor de bewuste datum kosteloos kan heeft alles te maken met het feit dat wij niet studenten willen teleurstellen omdat dagen volgeboekt zijn, terwijl later blijkt dat studenten niet op komen dagen en anderen dus wel deel hadden kunnen nemen.
De begeleiding van het NTI houdt zeker niet op bij het versturen van de boeken en de uitvoerige handleidingen, iedere student heeft de beschikking over een prima geoutilleerde digitale leeromgeving, begeleiding door docent en mentor, en voor de algemene zaken de klantenservice.
Bent u het niet eens met de geboden service, of ondervindt u op een van de gebieden een probleem, dan verneem ik dat heel graag via [email protected] .
Verder wil ik nog melden dat het NTI een erkende Hogeschool is, dat opleidingen qua erkenning niet afwijken van het reguliere onderwijs, en dat door de overheid geïnitieerde onderzoeken ( Choice ) een heel grote tevredenheid van studenten over ons onderwijs tonen, zowel voor de inhoud van opleidingen als de geboden service en begeleiding.

Met vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Altijd wat anders

Ongelezen bericht door Altijd wat anders »

Eigenaardig dat Els Beltman nu via een ander account met weinig berichtgeschiedenis reageert, NTI vond zeker dat onder haar eigen account al teveel klachten over NTI terug te vinden zijn.

Gesloten