LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Lexa.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
peter_vd
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2011 17:34

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door peter_vd »

Volgens mij was dit ook al eens een onderwerp bij Opgelicht of Radar...
Ik denk dat je beter je geld kan uitgeven in de kroeg... :wink:

noujahzeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 18:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door noujahzeg »

even een update
aangifte gedaan, profiel hadden ze meteen al gesloten, geld netjes teruggekregen, en er is niets meer van onze rekening afgehaald, ik vind wel dat ze het netjes en snel hebben opgelost, wel jammer dat dit heeft kunnen gebeuren, het mag allemaal wel wat veiliger maar dat geldt voor meerdere...
wat ik ook vreemd vind is dat je ook op sommige websites dus artikelen kunt kopen en het automatisch kunt laten afschrijven, met alleen een rekeningnummer, dus geen handtekening of wat dan ook.
en ook banken zijn soms slordig, wij hadden een keer een verkeerd rekeningnummer ingevoerd, dus een ander kreeg het geld ipv de begunstigde, mooi dat we naar het geld konden fluiten....dus naam en rekeningnummer kwamen niet overeen maar de transactie ging wel door.

Claudine58
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2011 16:42

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Claudine58 »

Beste,
Ik heb ook Lexa geprobeert en heb het niet graag gehad.
Ik ben sinds een paar weken ingeschreven op Nice People, en tot nu toe heb ik nooit problemen gehad en alles is altijd goed verlopen, het is een betaalende site maar ik heb het 5 dagen gratis gebruikt door deze code in te voeren: 8QQ9EN7K
Dus ik wil Nice People [link verwijderd door de Moderator] zeker aanraden.

Groeten :)
Claudine

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Claudine58 schreef: *** spambericht ***
Alleen jammer dat deze site zo slecht loopt dat ze moeten spammen om mensen te trekken!

MaartenLinders
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:36

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door MaartenLinders »

Ik word er zelf inmiddels ook tamelijk gek van en ergens ook ietwat hopeloos.
Dat ik er tot nu toe qua vrouw nog niks aan overgehouden heb is één ding. So be it.
Maar ik krijg op geen enkele wijze contact/communicatiemogelijkheden/reacties van de 'medewerkers' van Lexa. Bellen/mailen/contactformulier etc. Niks, nada, noppes. En dat omdat ik bij hen wil vragen/melden dat er links en rechts het één en ander enigszins misleidend is. Ik tracht dikwijls in contact te komen met diverse dames. Via alle aangeboden mogelijke wegen (flirt, bericht, 'quiz' enz.). Daarop krijg ik zo goed als geen bericht. Kan gebeuren, maar komt bij mij wat gemaakt over. Een wederpartij zou ook kort maar krachtig iets kunnen laten weten, zoals ja of nee. Wel krijg ik elke dag samenvattingen en geïnteresseerden doorgemaild door Lexa, maar in de praktijk blijkt - als ik hier enigszins 'onderzoek' naar doe - eigenlijk niks van waar.
Wat nu?!
Het kost me geld, nou ja, daar heb ik zelf nog inspraak in en de keuze voor gemaakt, maar het levert mij niets op. Komt wat vaag over bij mij.

Gesloten