LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prima service E-bookers.nl. Bar slechte beurt Sheraton Hotel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Mariko-chan

Prima service E-bookers.nl. Bar slechte beurt Sheraton Hotel

Ongelezen bericht door Mariko-chan »

Wegens ziekte (zie onder "Annuleren bij KLM") moesten we onze reis naar Japan annuleren. We hadden na de terugvlucht via Agoda een overnachting geboekt in het Sheraton Hotel op Schiphol omdat we niet meer thuis konden geraken na aankomst. Dat kostte ons € 309.42. We hebben geen cent teruggekregen van het Sheraton Hotel. Die hebben dus eventjes ruim 300 euro in hun zak gestoken. Wat een oplichters! Wij boeken daar nooit meer een kamer!
We hadden ons hotel in Kyoto via E-bookers geboekt. We hebben zonder problemen onmiddellijk al het geld teruggekregen! Een pluim voor E-bookers!

Mk

Re: Prima service E-bookers.nl. Bar slechte beurt Sheraton Hotel

Ongelezen bericht door Mk »

Tsja, zeker het goedkoopste non-refundable tarief geboekt. Dan heb je dat.

Mariko-chan

€ 309 voor 1 nachtje vind ik niet zo goedkoop.

Kritische reiziger

Ongelezen bericht door Kritische reiziger »

Is dit nu weer niet een duidelijk voorbeeld van een annuleringsverzekering afsluiten? Dan was er weer ellende gespaard gebleven. Nu bent u overgeleverd aan het hotel. Wil zij clement zijn of niet. Blijkbaar houdt men zich aan hun annuleringsvoorwaarden. Vervelend maar wel hun goed recht.

AGGB

Ongelezen bericht door AGGB »

Bij de reservering staat altijd de Cancellation Policy vermeld. U was een week van te voren op de hoogte van de ziekte van uw man schrijft u in een ander topic. Allemaal erg naar, maar er was voldoende tijd om het hotel af te zeggen. De tijd die er voor staat is, meen ik, 24 of 48 uur.
Dat hebt u kennelijk niet gedaan. Dus hoe naar ook voor u en uw man, u bent zelf verantwoordelijk voor uw nalatigheid.
Ik zie dat u via een hotelsite heeft geboekt. Dan gaat alles via die site, u hebt niet direct met het Sheraton te maken.
Bij het boeken van zo'n duur hotel en een dure reis is het bovendien verstandig een annuleringsverzekering af te sluiten. Erg onverstandig om op die kosten te beknibbelen.
Tip voor een volgende keer. Het vd Valk hotel Schiphol is via hotelsites te boeken aanzienlijk goedkoper (niet rechtstreeks boeken, dat is altijd duurder, ook bij andere hotels)dan waar u geboekt heeft. Men krijgt er een prima kamer en de shuttlebus rijdt vaak. Men kan tot 24 uur van te voren afzeggen zonder kosten.

Mariko-chan

Ik heb een week van te voren geannuleerd bij Agoda!
Maar bedankt voor de tip over het Van der Valk-hotel!

AGGB

Ongelezen bericht door AGGB »

Dan heeft u met Agoda te maken, die behoren het geld aan u terugtebetalen. Ik neem aan, dat als u via hen geboekt heeft, u ook aan hen heeft betaald. Dat gaat dan buiten het Sheridon om. Wat de voorwaarden van Sheridon betreft, op grond van de tijdige annulering door u, zou u het geld behoren terug te krijgen. Het lijkt erop dat Agoda er een slaatje uit slaat en het bedrag heeft vastgehouden, tenzij zij hun eigen voorwaarden hebben met bv een 10 dagen van te voren opzegtermijn, maar dat zou bij de boeking vermeld behoren te zijn.

prijk

Ongelezen bericht door prijk »

Niet gezegd dat mevrouw het geld terug moet krijgen. Dat hangt helemaal van de voorwaarden af, of ze nu via Agoda of het hotel zelf heeft geboekt. Hotels doen regelmatig kamers in de verkoop waarbij je geen cent terugkrijgt als je annuleert. Kortom: let goed op wat je boekt en sluit zo nodig een annuleringsverzekering af.
Dat deze mevrouw haar contractpartner op nogal geagiteerde toon verwijt dat ze het geld niet terugkrijgt, is op zijn zachtst gezegd ongepast, want die handelt kennelijk gewoon volgens de overeengekomen voorwaarden.

wiseger

Ongelezen bericht door wiseger »

Dit is echt een uiterst debieuze zaak. Sheraton hanteert bij een tarief van 309 euro de voorwaarde dat je tot uiterlijk zes uur 's ochtend op de dag van aankomst kosteloos mag opzeggen. Sheraton heeft een goede naam en bij mijn weten houden ze zich altijd netjes aan hun reserverings- en opzegbeleid.

Het heeft er hier dus alle schijn van dat niet Sheraton maar Agoda goed fout zit. Ik zou zeker bij Sheraton informeren en vragen of ze Agoda hebben terugbetaald danwel de reservering door Agoda tijdig is opgezegd. Hier klopt iets niet.

SeekerNL

Ongelezen bericht door SeekerNL »

Agoda heeft niet zo'n fijne annulerings voorwaarden, lees ze eens zou ik zeggen, het zou je sowieso geld kosten en als je echt op tijd annuleert hebt dan heb je ook bewijst dat die mail of hoe je ook gedaan hebt op tijd verstuurd is.

Agoda moet je ook niet gebruiken voor Nederlandse Hotels, Agoda is voornamelijk goed om in Azië hotels te boeken.

Agoda is trouwens gevestigd in Thailand.

Gesloten