Op 8 november is er een monteur geweest voor reparatie en heeft de regel unit vervangen.
Echter, bij de eerstvolgende wasbeurt brandde deze weer door.
11 november is daar een monteur voor langsgeweest.
Vervolgens duurt het een week voordat het onderdeel binnen is
en nog eens bijna een week voordat er weer een monteur van HAS/E-care langs zal komen.
Deze kwam niet omdat: "De onderdelen niet zijn afgeleverd aan de monteur en de bestelde motor kwijt is".
Nieuwe motor bestellen dus. Mij niet op tijd terugbellen, dus zelf weer bellen:
"De motor is al 2 dagen binnen". Afspraak maken: Dat word dan woensdag 8 december inmiddels.
Gevraagd om een monteur in de middag en graag minimaal een half uur tevoren te bellen, zodat er iemand naar huis komt.
8 december: 11 uur gaat de telefoon. "Ik sta bij uw woning, maar er is niemand thuis."
Vervolgens gebeld met E-care/HAS: uiteindelijk een voorstel gekregen voor een omruiling.
Het is inmiddels 20 december en ik heb nog steeds geen datum voor wanneer de machine word omgeruild.
Zulke buitengewoon slechte service verwacht ik dus niet van een groot merk als Samsung.
Ik hoop dus nog voor kerst op een nieuwe wasmachine, maar hou al rekening met januari 2011
Bedankt Samsung!!!!
Bij deze geen fijne kerstdagen en een financiële klap voor het nieuwe jaar toegewenst.
Gr, T.E. Leurs