Beste forumleden,
Ik had graag advies gehad over het volgende.
In december heb ik een nieuwe keuken gekocht, een hacker (type edition).
Nu heb ik wat signalen opgevangen waardoor ik ben gaan twijfelen of wij geen showroomkeuken in plaats van een nieuwe keuken geleverd gaan krijgen.
Wat ik me afvroeg. Waar kan ik een nieuwe keuken aan herkennen bij levering, hoe kan ik dit achterhalen? Kan ik iets opvragen wat aantoont dat ik een nieuwe keuken geleverd krijg?
Na levering ga ik sowieso kijken of de keuken nog in de winkel staat maar voor hetzelfde geld stond de keuken ook in een andere vestiging in de showroom, dus als ie dan weg is dan zegt dat op zich niet zo veel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Showroomkeuken geleverd als nieuwe keuken
Showroomkeuken geleverd als nieuwe keuken
Laatst gewijzigd door Robbog op 25 jan 2011 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Showroomkeuken geleverd als nieuwe keuken
De nieuwe kasten zijn verpakt in bubbeltjesfolie/karton, de showroomkeuken niet.
Nieuwe Hacker is verpakt in karton en op ieder kast staat op de achterzijde
een etiket met commissie gegevens, ordernummer, leverdatum fabrikant en keuken gegevens. Dus als er een showroommodel geleverd wordt dan is dat snel duidelijk.
een etiket met commissie gegevens, ordernummer, leverdatum fabrikant en keuken gegevens. Dus als er een showroommodel geleverd wordt dan is dat snel duidelijk.
Ok, helder, bedankt voor jullie reactie
En laat hem dan niet lossen als het de showroom keuken betreft, weigeren is beter dan accepteren, kunnen ze ook niet zeggen dat je hem zelf hebt uitgepakt!
@ rebellian; bedankt voor de tip
Showroomkeukens zijn ook iets minder 'strak', her en der boorgaten, schroefgaten, beschadigingen. Misschien niet (goed) zichtbaar als de keuken eenmaal in elkaar zit, maar wel tijdens lossen/voor plaatsen.
Deurtjes zullen waarschijnlijk ook wel gewoon dichtgetaped zitten ipv netjes verpakt.
Apparatuur zal nieuw ook in dozen zitten. Bij een showroomkeuken zal het los liggen.
Deurtjes zullen waarschijnlijk ook wel gewoon dichtgetaped zitten ipv netjes verpakt.
Apparatuur zal nieuw ook in dozen zitten. Bij een showroomkeuken zal het los liggen.