LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Olwin
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 14:22

KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door Olwin »

In december 2010 stuurt KPN twee rekeningen waarvan een van bijna 283,80 euro!! en een van 60 euro. Ik heb een bundel om van alles te kunnen met mijn telefoon ook internetten en GPS. Deze GPS had ik aan staan in Duitsland om te kijken of deze het deed. Daarnaast heb ik een spelletje gedownload “ angry birds” dit is een gratis android spelletje. Dit wordt allemaal op je telefoon gezet dus is geen online spelletje samen was dit ongeveer 54 mb met mijn apple download ik dit in een paar sec. Alles waar ik mee werk op de telefoon heb ik besproken met de KPN toen ik mijn HTC legend mobiel aanschafte en bij het business center heb ik aangegeven dat ik regelmatig naar het buitenland ben.
Het lukt de KPN wederom mijn gemoed toestand op de proef te stellen. De KPN heeft wel een een SMS je gestuurd in Duitsland dat ik boven de vijftig euro had geïnternet en dat ik extra moest betalen. In Zwitserland heb ik geïnternet via wifi draadloos internet van de familie waar wij verbleven. Wij dachten dat hier geen kosten aan verbonden zouden zijn. Echter dit is niet het geval!!!! :evil:
Al meerder malen ben ik belazerd door de kpn. Op de gespecificeerde rekening staan ook spook zaken met telefoonummer is die ik niet ken, maar waar ik wel voor mag betalen.
Wij zijn er klaar mee. :? Ik ga nadat mijn abonnement is uitgediend weg, Ik zou hier terminologie willen gebruiken waar de honden geen brood van lusten. De servicedesk is uiteraard niet in staat goed antwoord te geven. Zij volgen wat het hoger echelon bepaald tegen een hongerloon. Waar voor ik niet eerder weg ben gegaan? Omdat de landelijke mobile dekking uitstekend is en dit mag ook wel voor deze prijs:-)

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door marcelxxx »

Hoe dom moet je zijn, internetten in buitenland kost 3 tot 4 euro per MB bij KPN afhankelijk van abo, staat dat duidelijk op de website, niet doen dus, wifi in het buitenland is gratis, maar als je niet snapt hoe je telefoon werkt, zul je wel niet echt op het wifi netwerk zijn geweest, het ligt dus niet aan KPN maar aan jou!!! Ik zit de hele week in buitenland, ik heb mijn eigen 3G modem bij, in Duitsland internet ik via Aldi Talk, voor 8 euro heb je 500MB of voor 15 euro heb je 5GB per maand!!! Een 3g modem is een portable wifi router waar je buitenlandse simkaart in stopt!!!

marcelxxx
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2010 19:05

Re: KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door marcelxxx »

En nog iets via mijn KPN kun je steeds volgen wat je verbruik is, en via sms 1244 saldo en dit is gratis in buitenland kun je het ook volgen!!! Onbegrijpelijk!!!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door BBCS »

Zucht..... :cry:

Weer zo'n iemand die nooit de website van KPN raadpleegd voor de kosten, niet KPN belt voor informatie en nooit de contracten e.d. leest.

Al deze klachten zijn in de meeste gevallen te voorkomen als mensen eens gaan lezen.

Maar hoe krijg je mensen aan het lezen? :?:

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door jackvdW »

BBCS schreef:niet KPN belt voor informatie en nooit de contracten e.d. leest.
KPN bellen kost je een maandabbo aan belminuten als je niet uitkijkt! ;)
Weet heel toevallig een van jullie of je dit prepaid kaartje kan gebruiken in het buitenland? Heb eigenlijk alleen ervaring met abonnementen en die schakelen dan gewoon naar een andere provider, maar kan dat met prepaid ook? en nee, ik bel kpn er NIET voor!! :P

Gyork
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2010 11:56

Re: KPN mobile internet maakt er een potje van in t buitenland

Ongelezen bericht door Gyork »

jackvdW schreef:
BBCS schreef:niet KPN belt voor informatie en nooit de contracten e.d. leest.
KPN bellen kost je een maandabbo aan belminuten als je niet uitkijkt! ;)
Weet heel toevallig een van jullie of je dit prepaid kaartje kan gebruiken in het buitenland? Heb eigenlijk alleen ervaring met abonnementen en die schakelen dan gewoon naar een andere provider, maar kan dat met prepaid ook? en nee, ik bel kpn er NIET voor!! :P
kan, maar is erg duur!

Gesloten