Hallo,
heb sinds 7 januari jl de overstap voor mijn vrouw gemaakt van Tmobile naar Tele2 door te kiezen voor de aanbieding met de Samsung Galaxy Apollo. De dag na de portering van haar mobiele nummer (het overzetten van mijn mobiele nummer van Tmobile naar Tele2) kwam ik er eigenlijk achter dat ik vanaf mijn eigen mobiele telefoon, welke nog steeds bij Tmobile is ondergebracht, en vanaf onze vaste lijn (Tele2) niet kan bellen naar het nummer van mijn vrouw. Ik krijg keer op keer te horen dat:
"het nummer dat u heeft gekozen is buiten dienst"
Na een aantal telefoontjes met de Tele2 klantenservice werd mij duidelijk dat je via sommige providers wel kunt bellen naar het betreffende telefoonnummer, maar dat dat niet mogelijk is voor klanten van Tmobile en Tele2. Tevens kwam ik er vorige week achter dat mijn vrouw geen smsjes ontvangt van vrienden en familie in Polen waar dat voorheen bij Tmobile geen enkel probleem was.
Heeft iemand anders ooit hetzelfde meegemaakt, is het probleem uiteindelijk verholpen en zo ja, hoe?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen aangezien ik dit een uiterst vervelende situatie vind.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Met nummerbehoud van Tmobile naar Tele2: nummer onbereikbaar
-
Tele2 Webcare
Re: Met nummerbehoud van Tmobile naar Tele2: nummer onbereikbaar
Beste erikm80,
Wat vervelend dat je vrouw niet bereikbaar is voor alle providers op haar telefoon. Mijn excuses daarvoor. Graag zou ik een aantal gegevens van je ontvangen, zodat ik dit probleem voor je op kan pakken. Kun je mij per e-mail de volgende gegevens sturen: het mobiele nummer van je vrouw en de telefoonnummers uit Polen waarvan je vrouw geen smsjes kan ontvangen. Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "erikm80, trosradar".
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Wat vervelend dat je vrouw niet bereikbaar is voor alle providers op haar telefoon. Mijn excuses daarvoor. Graag zou ik een aantal gegevens van je ontvangen, zodat ik dit probleem voor je op kan pakken. Kun je mij per e-mail de volgende gegevens sturen: het mobiele nummer van je vrouw en de telefoonnummers uit Polen waarvan je vrouw geen smsjes kan ontvangen. Deze gegevens kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "erikm80, trosradar".
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2