LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] word ehbo bezoek nu wel of niet vergoed door Agis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
lind@

word ehbo bezoek nu wel of niet vergoed door Agis

Ongelezen bericht door lind@ »

hoi lezers,

Mijn vraag gaat over een Ehbo bezoek dat ik heb gedaan verleden jaar, nu kreeg ik de rekening daarvan terwijl de huisarts mij heeft doorgestuurd op een vrijdagmiddag,deze ehbo-arts heeft op mijn buik gedrukt en zei ,ziek het maar uit niks ernstigs maar kreeg wel een rekening van 133 euro.
Nu is mijn man inmiddels ook al 2 keer op de Ehbo van een ander ziekenhuis geweest en die krijgt(gelukkig)geen rekeningen,ook in mijn omgeving vraag ik natuurlijk naar mensen of die moeten betalen als ze daar zijn geweest,maar niemand hoeft dat!
Hoe kan dat nu eigenlijk??ik toen nog een duurdere polis ook,Agis zegt dat het niet vergoed word maar in alle polisvoorwaarden kan ik niks terug vinden.als iemand mij dat kan aantonen heel graag.
groetjes
Lind@

Pindakaaspotje

Re: word ehbo bezoek nu wel of niet vergoed door Agis

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bezoek aan EHBO gaat van je eigen bijdrage af.

lind@

Ongelezen bericht door lind@ »

oke bedankt voor de snelle reactie
ik laat het los nu :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zou kunnen dat jouw mans eigen bijdrage met iets anders verrekend wordt, of de rekening komt nog.

Gesloten