Ik was tot gisteren in de veronderstelling dat mijn overstap naar Eneco in orde was. Echter naar nu blijkt wordt door de netbeheerder de periode waarin ik geen eigenaar van het pand was de energielevering toch op mij verhaald. Inmiddels al weer vele telefoonkosten en negatieve energie verder wordt het probleem wat zou moeten spelen tussen Enixis en Eneco over mijn rug uitgevochten. De eerder gegeven compensatie dekt de telefoonkosten en de ellende al lang niet meer.
De bureacratie van Eneco biedt geen mogelijkheid om door te verbinden met de klachtenafdeling, dat er bij mij straks een deurwaarder staat, daar kan de klantenservice zogezegd niets aan doen.
Graag een zeer spoedige oplossing en ontbinding van het contract met Eneco alvorens ik rechtsbijstand inschakel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop
Re: Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop
Je verhaal wordt er beslist niet sterker op BasLu door het voor de tweede keer te plaatsen na een reactie van de zeer kundige Shine in het andere topic; bovendien, het meer dan eenmaal plaatsen is tegen de forumregels.
Re: Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop
De helft van uw verhaal laat u nu weg. Niet echt eerlijk!
Zo laat u nu achterwege dat u een compensatie hebt gehad. Wat u achterwege laat in uw verhaal is: De hoogte van u reeds eerder verkregen compensatie alsmede waarom u deze compensatie heebt gekregen.
Zie ook uw posting en gekregen antwoord:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1116618
Zou fijn zijn als u die vragen dan ook beantwoord!
Zo laat u nu achterwege dat u een compensatie hebt gehad. Wat u achterwege laat in uw verhaal is: De hoogte van u reeds eerder verkregen compensatie alsmede waarom u deze compensatie heebt gekregen.
Zie ook uw posting en gekregen antwoord:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1116618
Zou fijn zijn als u die vragen dan ook beantwoord!