LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
BasLu
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 nov 2010 11:50

Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop

Ongelezen bericht door BasLu »

Ik was tot gisteren in de veronderstelling dat mijn overstap naar Eneco in orde was. Echter naar nu blijkt wordt door de netbeheerder de periode waarin ik geen eigenaar van het pand was de energielevering toch op mij verhaald. Inmiddels al weer vele telefoonkosten en negatieve energie verder wordt het probleem wat zou moeten spelen tussen Enixis en Eneco over mijn rug uitgevochten. De eerder gegeven compensatie dekt de telefoonkosten en de ellende al lang niet meer.

De bureacratie van Eneco biedt geen mogelijkheid om door te verbinden met de klachtenafdeling, dat er bij mij straks een deurwaarder staat, daar kan de klantenservice zogezegd niets aan doen.

Graag een zeer spoedige oplossing en ontbinding van het contract met Eneco alvorens ik rechtsbijstand inschakel.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop

Ongelezen bericht door AGGB »

Je verhaal wordt er beslist niet sterker op BasLu door het voor de tweede keer te plaatsen na een reactie van de zeer kundige Shine in het andere topic; bovendien, het meer dan eenmaal plaatsen is tegen de forumregels.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Eneco is een puinhoop, blijft een puinhoop

Ongelezen bericht door Shine »

De helft van uw verhaal laat u nu weg. Niet echt eerlijk!
Zo laat u nu achterwege dat u een compensatie hebt gehad. Wat u achterwege laat in uw verhaal is: De hoogte van u reeds eerder verkregen compensatie alsmede waarom u deze compensatie heebt gekregen.
Zie ook uw posting en gekregen antwoord:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1116618

Zou fijn zijn als u die vragen dan ook beantwoord!

Gesloten