LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw werk,ontslag , ww??

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
vleermuisje-siem

nieuw werk,ontslag , ww??

Ongelezen bericht door vleermuisje-siem »

Hallo,
ik heb geen plezier meer in mijn werk,in Mei word mijn contract OF verlengd in onbepaalde tijd door mijn baas Of ik verleng hem niet en ga ander werk zoeken...
Nu vraag ik me af hoe ik dat moet gaan doen..ik wil niet langer in dit bedrijf werken dus ben al op zoek naar ander werk.Nu kan ik aan de slag via een uitzendburo.Wat als ik nu hier na verloop van tijd geen werk meer heb/ krijg...heb ik dan recht op WW????
Moet ik afwachten tot mijn baas doodleuk mijn contract wil verlengen en dan melden dat ik geen contract meer wil, moet ik nu al ontslag nemen of aangeven dat ik niet meer wil........
Ik zit met mn handen in mn haar....weet het even niet meer.......
Wie kan mij opheldering geven?
bedankt,groet Simone

Pareltje31

Re: nieuw werk,ontslag , ww??

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

je heb alleen recht op ww als je ontslagen wordt of je contract wordt niet verlengd. Als je zelf besluit dat je geen contractverlenging wil krijg je GEEN ww

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

vleermuisje-siem

Ongelezen bericht door vleermuisje-siem »

ok,thanx voor de reactie's
als hij mij nou geen verlenging geeft moet hij dan een reden hebben?of kan hij ook iets zeggen dat weer een negatieve invloed heeft op mijn loopbaan of aanvraag ww??bijvoorbeeld dat ik me niet aanpas op veranderingen,te vaak ziek ben geweest etc etc.....
wederom bedankt voor jullie tijd om te reageren,
groetjes

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuurr.

Gesloten