LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glas vezel programma gemist

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
niceman

KPN Glas vezel programma gemist

Ongelezen bericht door niceman »

IK zie met me n stome verbazing dat kpn nu een reclame op tv heefd dat me n voetbal insite op de programme gemist heefd wat een onzin ik heb dat kastje ook maar je kunt dat helemaal er niet op krijgen zoals meerdere gemiste programma s ze houden de mensen voor gek ja journaal kun je vaak terug kijken maar niet alleprogramaa s ik kijk dan naar een gemiste programma en wil dan volgens de volgende week weer kijken maar dan is het gewoon gewist ik heb nog een jaar contrakt maar dan ga ik over na ziggo ben dan blij dat ik er vanaf ben :D :D

tiptoo

Re: KPN Glas vezel programma gemist

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: kpn verliest klanten dus proberen ze toch wat he :lol:

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Programma Gemist
Uitgezonden tv-programma's van Nederland 1, 2 en 3, van gisteren en vandaag, kun je met Interactieve TV alsnog in hoge digitale kwaliteit gratis terug zien op je tv. Handig toch!

Programma Gemist in het Pluspakket
Wil je langer kunnen genieten van Programma Gemist? In het Pluspakket kun je vanaf nu recent uitgezonden tv-programma's van Nederland 1, 2, 3, RTL 4, RTL 5, RTL 7, RTL 8, Net5, SBS6 en Veronica tot tien dagen na uitzending in hoge digitale kwaliteit bekijken. Daarnaast ontvang je nog 40 extra zenders

niceman

Ongelezen bericht door niceman »

Ja :) maar niet bij kpn :mrgreen:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

niceman schreef:Ja :) maar niet bij kpn :mrgreen:
:lol:

anna84

Ongelezen bericht door anna84 »

Het citaat van Sir Peter is van de KPN site. De commerciele zenders zitten voor programma gemist in het pluspakket, net als het langer dan 3 dagen terugkijken van programma's.

Gesloten