LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door wolk4life »

Aangezien ik ADHD heb en me medicatie nie vergoed krijg van Agis zorg en ik al een mega premie had elke maand besloot ik om over te stappen na FBTO welke wel mijn medicijnen vergoed. Aanmelden is geen probleem en afsluiten ook niet.
Allemaal goed gegaan ook netjes de brief gehad van Agis zorg dat mijn polis per 31-12-2010 beeindigd werd.
Vanaf daarna begon de ellende ik kreeg ineens een brief dat ik premie achterstand had. ik ben er maar nie op ingegaan want ik had ook geen premie achterstand... Dit speelt al vanaf november. Inmiddels heb ik na Agis zorg al meerdere brieven gestuurd telefonisch contact gehad. Via twitter me beklag gedaan en ene Kim van Agis webcare zal t allemaal wel even uitzoeken. Dat is nu zo'n 1,5week geleden. Tot op heden heb ik niets gehoord maar tot mijn verbazing ben ik nu wel me nieuwe zorg verzekering uitgegooid. Terwijl ik al een premie betaald heb er zelfs gebruik van gemaakt heb. enz enz. Bovendien heb ik hier alle bewijzen liggen dat ik al mijn verplichtingen voldaan heb. Ben t echt zo zat wat je ook doet of zegt of welke stappen je ook onderneemt Agis wil en kan t niet begrijpen en doen dan nog waar ze zelf zin in hebben.
Ja AGIS WEBCARE EN MET NAME KIM DE SNELLE SERVICE ik heb t gezegd ik zal alle consumenten site's inschakelen en maandag schakel ik meteen de rechtsbijstand in. en premie krijgen jullie niet van mij want ik sta gelijk.

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Schakel de SKGZ in Zeist in. Vraag eerst telefonisch om advies. Zij hebben vaker met dit bijltje gehakt. De verzekerde krijgt bijna altijd gelijk in dit soort zaken.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door wolk4life »

ok bedankt voor de tip die ga ik zometeen meteen bellen ook.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door wolk4life »

inmiddels eindelijk een reactie van Agis... conclusie Agis heeft fouten gemaakt en durven t niet toe te geven. nog steeds aan t uitzoeken.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door wolk4life »

eindelijk opgelost

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: overstappen van Agis zorg na een andere 1 groot drama

Ongelezen bericht door crazyme »

Hoe dan ?

Gesloten