dhc zegt als eerste tegen wasbeerhondje: "Ik weet alweer genoeg, je leidt aan tunnelvisie" en dat is geen beledigen???rozemarijntje schreef:@wasbeertjehondje
je gaat echt wel iets te ver door mensen te beledigen.
we hadden het over bontkragen en ik meen dat het zelfs nog een topic is die radar zelf heeft aangemaakt,
je argumenten snap ik wel,maar het komt nu wel heel erg drammerig en ik wil gewoon gelijk hebben over zeg maar...maakt niet uit hoe je het zegt,je zegt het heel bot...
start een topic en er zullen vast veel mensen in discussie gaan...
als ik ook nog een keer zie dat je mensen zoals dhc of bianca enz beledigd dien ik ook een klacht over je in....
En natuurlijk is niets zo makkelijk dan beweren, zoals dhc, alles te weten maar vervolgens niets te beargumenteren want 'daar kan de ander niet tegen'. In de maatschappij zijn dit de schreeuwers en aandachttrekkers die inderdaad niets te vertellen hebben. Kijk maar uit, je gelijk halen met kippebotjes kan gevaarlijk zijn... En natuurlijk kun je iemand adviseren een andere topic te starten als je de link met het onderwerp zelf niet ziet, maar dat hoeft helemaal niet opgevolgd te worden. Wasbeertje is gelukkig al ver in het proces van weten, geweten en eigen verantwoording wat omgang met dieren betreft maar zover is nog niet iedereen. Ik ben blij met alle aandacht die dieren krijgen waarmee iets niet goed gaat. Hoe meer er naar buiten komt, hoe beter. En of dit in binnen of buitenland gebeurd, is niet relevant want voor dieren tellen geen grenzen. Het fokken en doden van nertsen en afslachten van honden, katten en zeehondjes voor hun vacht, olifanten voor ivoor, apen voor kruiden, stierenvechten voor toerisme, hanen-en hondengevechten voor ego en geld, etc. gebeurd omdat er vraag naar is! En zo wordt het dier, na behoefte van de mens zonder respect gebruikt en misbruikt, vreemd genoeg hoe erger hoe verder de cultuur zich ontwikkelt, geaccepteerd en normaal gevonden en zodoende in stand gehouden. Ook ik vind dat het onderwerp veel breder is dan 'alleen de bontkraag'.