LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] loc te venray

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
versace1

loc te venray

Ongelezen bericht door versace1 »

:(

hallo allemaal,

ik heb ook 2 weken terug een 'vertrouwelijke' brief van LOC ontvangen.
ik heb de laatste weken niets over LOC op tv gezien bij radar.
daarom had ik me te snel ingeschreven om dus die serieus gewonnen geldprijs van 50.000 euro te innen. ik zit namelijk financieel niet goed omdat ik getrouwd en eenverdiener ben. met zo'n mooie prijs kan ik eindelijk een huisje gaan kopen en een nieuw leven met mijn echtgenote beginnen.
maar kan ik die schweine hund -oplichters nog aanklagen of iets dergelijks ??? ik zal maandag direct naar de bank vliegen om door te geven dat het oplichters zijn en dat ze al hun geldopname moeten blokkeren. LOC heeft namelijk nog geen geld van mijn rekening gehaald !!!
wie heeft er echt serieus advies voor me ????? :cry: :cry:


versace1

Gast

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door Gast »

Een heel serieus advies om die brief van LOC nog maar eens goed te lezen. Daar staat namelijk helemaal niet in dat je 50.000 gewonnen hebt.
Er staat "slechts" in dat je kans maakt op 50.000

Gast

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al meerdere van die brieven van loc gehad
En overal stond op u maakt kans hierop.
Vandaag kreeg ik een nieuwe brief en hier stond dus daawerkelijk op dat ik 6500.00 had gewonnen.
Eerst dacht ik mm alweer zo'n brief ,maar ik heb hem wel 10x doorgelezen en ik kon nergens uit opmaken dat het niet zo was.
Ook niet in de kleine letertjes.
Ik heb hem deze maal maar opgestuurt.
Ik heb me verder ook nergens voor aangemeld,want er stond in de voorwaarden dat dit niet verplicht was.
Ik zie wel wat er van komt.

Tommie51

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door Tommie51 »

DEZE HEB IK VERSTUURD EN DIE WERKT ECHT WEL

betreft: illegaal contract loterij

Mijne heren,

Op 18 september 2003 heeft de rechter in Utrecht de speelstijl van uw loterij illegaal verklaard. Daarom is het contract dat ik met u heb ook illegaal.

Ik vernietig hierbij mijn contract. Ik heb daarvoor meerdere redenen.

1. Er is sprake van dwaling. Zie boek 6, artikel 288 uit het Burgerlijk Wetboek.
U had mij moeten inlichten dat uw loterij illegaal is. U wist dat bij het begin van mijn contract en ik niet. Ik zou nooit op de huidige voorwaarden een contract hebben getekend, als ik had geweten dat uw loterij illegaal was. Dat is de reden dat. Zie boek 3, artikel 50 van het BW.
2. Er is sprake van misbruik van omstandigheden. Zie boek 3, artikel 44 uit het Burgerlijk Wetboek. U houdt er een agressieve verkoopmethode op na. U heeft van mijn onervarenheid misbruik gemaakt.

Mijn contract heeft vanaf het begin niet bestaan. Ik hoef mij dan ook niet te houden aan de opzegtermijn van vier weken. Als het zo is dat U automatisch van mijn rekening geld heeft afgeschreven dan verwacht ik binnen 14 dagen na datum brief dit weer teruggestort op rekening ………… t.n.v. …………... Mocht dat niet binnen twee weken gebeurd zijn dan stel ik u hierbij alvast in gebreke.

Bij het 0900 nummer krijgen wij alleen een bandje en ook het gratis nummer 0800 0226563 blijkt niet bereikbaar te zijn daar ik al tientallen malen dit nummer gebeld heb en alleen maar het ingesprektoon te horen krijg.

Verder is mij opgevallen dat alle door u aangeschreven deelnemers net als ik een aanzienlijk bedrag gewonnen zouden hebben als ze zich zouden aanmelden voor uw loterij. (in mijn familie zo al 6 personen). Dit alleen al lijkt mij zeer onwaarschijnlijk / ongeloofwaardig en is de reden dan ook dat ik twijfel aan uw eerlijkheid en af zie van verdere deelname.

Ik trek hierbij meteen mijn machtiging voor automatische incasso in. Vanaf heden mag u geen enkel bedrag meer afschrijven van mijn bankrekening. Gebeurt dat toch dan zal ik een klacht indienen bij uw huisbankier, dat u misbruik maakt van het vertrouwen in de automatische incasso.

Ook ontvang ik graag van u een bevestiging van dit schrijven.

Mocht u toch nog bedragen van mijn rekening af schrijven dan doe ik aangifte bij de Politie en span ik een kort geding aan tegen uw bedrijf.

Deze brief heb ik aangetekend naar u verstuurd.

Met vriendelijke groet,

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door annemaria »

Ik die brief te gebruiken voor alle illegale loterijen? Wie kan mij van een lijstje voorzien van alle loterijen die hier onder vallen? CLW valt ook hieronder heb ik begrepen; ik ben helaas hierin getrapt. Ik zal de voorbeeldbrief gebruiken om op te zeggen; al heb ik begrepen dat je eigenlijk niets hoeft te doen. Omdat de loterij illegaal opereert, kan er geen sprake zijn van een rechtsgeldig contract. Maar wel lastig dat ze steeds geld (maar liefst 72 euro) van mijn rekening afboeken!

Tweede vraag: valt BOESHE ook onder deze caterie? Hebben al meer mensen ervaring met dit bedrijf? Ik kende deze Duitse loterij helemaal niet, maar op 18 november schreven ze zomaar 55 euro van mijn postrekening met een automatische incasso via de ABN AMRO. Heb uiteraard direkt het geld terug laten boeken, maar kon ze niet zo'n mooi rood kaartje sturen, had niet eens een adres van ze. Maar nu wel, jawel: een brief met een rekening van 112,56 euro van "mijn"staatsloterijcollecteur. Gelukkig heb ik nu een adres in Duitsland. Zal de opzegbrief hier ook werken? Wie heeft ook ervaringen met dit bedrijf? :oops: Groetjes, Anemaria.

jb2468

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door jb2468 »

Halo Allemaal

Op de eerste plaats iedereen nog de beste wensen voor 2004.

Ik heb een prijs ontvangen van Loc Club te Venray
Inplaats van 50000 euro kreeg ik 1 euro op mijn Girorekening gestort

Gelijk mijn bank opdracht gegeven van terugstorting van 67,05
van de deelmame aan de Lotto

Groetjes

Jan

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door annemaria »

Ik heb ook zo'n fantastische prijs gewonnen! Van CLW gekregen, nou dat is toch wel fantastisch! Die 72 euro die ze van mijn rekening hadden afgeschreven, hebben ze er in ieder geval dik uit! :oops:

Elisabeth

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door Elisabeth »

:twisted:
Naar aanleiding van alle reacties over deze 'fantastische' loterij heb ik vandaag bewust NIET gekozen om de voor mij reeds bestelde Mercedes C200 op te vragen. Bedankt!

Beste Radar redactie:
Kan aan dit soort praktijken geen halt worden toegeroepen of ...
kun je aan bepaalde kenmerken herkennen (bijvoorbeeld inschrijving bij KvK o.i.d.) of dat soort clubjes koosjer is (of juist niet).

Groetjes.

MATHIAS BERTRAND

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door MATHIAS BERTRAND »

BESTE JB2468

IK HEB OOK MET MIJN GROTE VOETEN ERIN GEVALLEN.EN IK HEB NAVRAAG GEDAAN BIJ DE KAMER VAN KOOPHANDEL.
ZIJ STAAN NERGENS IN.HET ZIJN ILLEGALE PRAKTIJKEN DIE ZIJ VETOEVEN.
IK HEB DAN OOK BIJ DE POLITIE AANGIFTE GEDAAN EN IK HEB EEN AAGETEKENDE BRIEF NAAR MIJN ADVOKAAT GESTUURD.
DIE HEEFT MIJ GISTER NOG GEBELD EN DIE ZEI,IK ZOU MAAR HEEL VLUFG DIE INCASSO GAAN STAGNEREN LATEN,EN DAT DOE IK MANDAG.BIJ DEZE
HOOP IK ER EENS VOOR ALTIJD AFTE ZIJN.EN DAT ZE DIE SCHWEINE HUND MAAR OPPAKKEN
GROETJES MATHIAS

iemand
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jan 2004 15:56

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door iemand »

Hallo
even een tip. als ik u was zou ik op al deze rekening nummers van loc een blokader doen. deze tegen rekening nummers van loc is(49.46.24.728)(15.36.43.390)(44.03.39.464)want ik heb namelijk gezien dat deze alle 3 de rekening nummers van hun zijn en misschien zijn het er wel meer. want wij waren er jammer genoeg ook in getuint :cry:

Gast

Re: loc te venray

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.

Gesloten