LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht service/klantenservice TELE2

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
michael755
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 apr 2010 23:34

Klacht service/klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door michael755 »

Bij deze wil ik mijn klacht kenbaar maken over tele2.

Ik heb anderhalve week geleden naar de klantenservice gebeld betreffende mijn contract, super slecht internet en mijn mediabox die niet goed werkt.

Hier is het volgende over toegezegd,

Als ik wilde overstappen kon dit per direct, dit zou mij 49,95 kosten. Ik hoefde maar op te bellen en kon mijn hele pakket per direct opzeggen. Dit staat vermeld onder mijn tele2 en dit werd bevestigd door de medewerker van de klantenservice. Ik heb dus meteen upc besteld, dit kon namelijk zei de medewerker.

Gesproken over mijn trage internet a 8 Mb i.p.v. de beloofde 20. De medewerker vond dit een mooie snelheid. Het zal wel.

Ook gesproken over mijn defecte mediabox, hiervan is mijn harde schijf vast gelopen, meneer vond het niet nodig om dit op te lossen aangezien ik deze week mijn contract zou opzeggen.

Net om 14.30 de klantenservice gesproken en daar kwam het volgende uit,

Ik kan pas vanaf 15 februari 2010 opzeggen i.p.v. direct, de afkoopkosten bedragen 2x 49,95 i.p.v. de toegezegde en op de site vermelde 49,95.

Zit dus vanaf vandaag met upc en tele2. dit is de 2de keer dat dit door tele2 gebeurd.

Ook nu kon ik ineens wel wat laten doen aan mijn medibox, ik krijg een nieuwe.

Ik ben echt zwaar ontevreden over de klantenservice en de producten die ik van jullie heb, vanaf begin af aan! Ik zal jullie ook nooit maar dan echt nooit aan iemand aanbevelen. Zelf zal ik ook nooit meer klant worden of willen worden. Ben echt super blij als ik van jullie af ben.

Naam contractant: michael

ContractID 155

Gewenste oplossing
Alles per direct stopzetten en de afgesproken 49,95 als afkoopsom. min alle telefoonkosten van 1-1-2011 en 2-2-2011.



1-2-2011 18.10 Gebeld door een medewerker van de afdeling klachten. meneer vond het heel vervelend en verteld mij dat ik het beste morgen kon terugbellen en dan optie 1 en daarna optie 5 kon kiezen. deze mensen hebben meer bevoegdheid.


2-2-2011 09.15 0900-2411602 optie 1 daarna 5. Ik heb net een zeer onbeschofte mevrouw aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij dat het een menselijke fout is en dat het zuur is maar dat ik gewoon moet betalen. Ze wil niet in discussie gaan en ik kan het lekker uitzoeken. Bij deze mijn advies aan iedereen NEEM GEEN TELE2.
Laatst gewijzigd door michael755 op 05 sep 2011 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Klacht service/klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste michael755,

Ik heb je bericht ook via een ander forum binnen gekregen. Om een beter overzicht te hebben, zal ik via dat forum je probleem verder afhandelen en reageren.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

john122
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2012 14:55

Re: Klacht service/klantenservice TELE2

Ongelezen bericht door john122 »

Bij deze wil ik mijn klacht kenbaar maken over de slechte service van Tele2.

In juni had ik telefonisch internet plus telefonie besteld bij Tele 2. Na een uitgebreide gesprek met te hebben gehad met de medewerker van Tele 2 ben ik voor internet met 50 Mb/sec gegaan. Ik had destijds weinig kennis over de snelheidsmaten van het internet. Ik wist namelijk wel dat er een verschil was tussen Megabits to Megabytes daarom had ik ook gevraagd of ik echt een bestand kon downloaden met een snelheid van 50 mb per seconde. De medewerker zei dat ik dat zeker kon doen. Ik dacht dus echt dat ik straks met een snelheid van 50 megabytes per sec. kon downloaden terwijl dit nooit kan met adsl (heb ik later begrepen). Maar de medewerker had het dus kennelijk over megabits en niet megabytes heel verwarrend voor mensen die geen verstand van hebben. Naar mijn mening moest de medewerker meer uitleg geven over het verschil tussen deze 2 snelheidsmaten.

Ook wist ik dat de beloofde maximaal snelheid vaak niet wordt behaald (door de ligging van je woning). De medewerker had mij destijds verteld dat ik de maximale snelheid van 50 Mb per seconden zeker zal halen (DUS NIET TOT 50 Mb), omdat ik dichtbij een adsl antenne woon. Om toch zeker te zijn heb ik dit meerdere malen gevraagd.
De modem was keurig op tijd bezorgd bij mij. Nadat ik alles had aangesloten volgens de handleiding had ik alsnog geen internetverbinding. Na meer dan een half uur aan de lijn te zitten (10 cent pm !) blijkt de modem defect te zijn geweest, hierdoor had ik 5 dagen geen internet !!!!!!
5 dagen later heb ik eindelijk internet en doe een speedtest waarbij die een snelheid constateert van 30 Mb per seconde. Ik vond het vreemd dat ik niet de beloofde maximaalsnelheid heb bereikt. Ik had tot vandaag geen tijd om hier achteraan te gaan. Ik had vandaag besloten om de klantenservice van Tele 2 te bellen en mijn probleem uit te leggen.

Na lang te wachten kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn ik had mijn probleem uitgelegd. Zij probeerde mij wijs te maken de medewerker die ik in juni had gesproken mij had beloofd dat ik een snelheid “tot” 50 Mb zal krijgen (HOE KAN ZIJ DAT WETEN ?!?!). Ik vertelde haar dat dit niet kan dat jullie mij iets beloven wat eigenlijk niet kan. Ik had niet eens mijn zin afgemaakt en ZE HANGT DE TELEFOON GEWOON OP !!!!!! Dit is mij tot nu toe niet voorgekomen dat iemand de telefoon ophangt terwijl ik aan het praten ben. Ik vind dit ook schandalig en ver weg de slechtste service die ik tot nu toe heb gehad. Ik werk elke dag meer dan 12 uur en heb weinig tijd, maar ik wil zeker mijn vrije tijd inleveren om mijn ervaring met tele 2 te delen met iedereen.
Ik heb direct mijn contract opgezegd en raad iedereen aan om afstand te houden van deze slechte provider.

Gesloten