LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag dus toch mijn bank mogen ontvangen!
Een Valentino 2 hoek 3 zit. Ben erg blij. Heb vandaag ook mijn origineel Protexx certificaat over de post ontvangen.
Dus helemaal top!

Bedankt hiervoor! :D

Jullie allemaal succes, maar heb er goede hoop in....

Groetjes
Cindy

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

dyllan schreef:Hoi allemaal,

Ik heb vandaag dus toch mijn bank mogen ontvangen!
Een Valentino 2 hoek 3 zit. Ben erg blij. Heb vandaag ook mijn origineel Protexx certificaat over de post ontvangen.
Dus helemaal top!

Bedankt hiervoor! :D

Jullie allemaal succes, maar heb er goede hoop in....

Groetjes
Cindy
Beste Cindy,

Heel veel plezier met jullie nieuwe meubels! Ik ga het precies zo aanpakken als jij :wink: Heb je ook pas betaald toen alles binnen stond en was gecontroleerd?

dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

Nee daar deden ze wel erg moeilijk over!
Ik heb het buiten, in zoverre, gecontroleerd.
En binnen heb ik hem een melding op de bonnen laten zetten dat ik er geen gelegenheid voor heb gekregen om het te kunnen/mogen controleren op gebreken. Inclusief voorzien van een handtekening van die meneer.
Ik raadt je wel aan om dat ook zo te doen, dan sta je namelijk sterker!

Nou succes, ik hoop dat jullie ook gauw de meubels mogen ontvangen!

Groetjes
Cindy

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Ik heb ook mijn brief nu binen bedankt Sam!!!
Ik krijg hem in week 9 hou jullie op de hoogte :D

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Wat mij opviel, is dat ze de tekst behoorlijk hebben afgezwakt.....:

Geachte klant,

Op moment van schrijven zijn wij helaas nog steeds in afwachting van de uitkomst van het onder van de FIOD en de Belastingdienst. Gedurende dit onderzoek zijn wij nog in beperkte mate actief om bestelde goederen uit te leveren.

Zoals u wellicht reeds vernomen heeft, heeft de Belastingdienst besloten om alle voorraad, aanwezig in onze panden, te veilen. Wij hebben daarop een verzoek ingediend bij de Belastingdienst om deze goederen zelf aan onze klanten uit te leveren, in plaats van ze te laten veilen. De Belastingdienst komt op dit verzoek terug, maar heeft wel reeds aangegeven dat zij enkel de vrije voorraad en het inventaris zullen veilen. De klantvoorraad valt hier dus niet onder.

Inmiddels is bekend geworden dat Meubelmarkten niet meer open zal gaan voor nieuwe klanten. Wij zullen enkel nog binnenkomende orders uitleveren en vervolgens de bedrijfsvoering definitief staken.

Klanten die nog een lopende order in onze portefeuille hebben, hebben de afgelopen weken een brief ontvangen met hierin een nieuwe levertijd. In deze brief vroegen wij per e-mail aan te geven of u de goederen in ontvangst wilt nemen, of dat wij de order als geannuleerd mogen beschouwen. Naar aanleiding van uw antwoorden, hebben wij gesprekken met onze leveranciers gehad en bestellingen in nota laten nemen. De gegevens van klanten die niet meer tot afname over gaan, hebben wij aan de Belastingdienst doorgegeven. Wat deze hier verder mee doet, weten wij tot nu toe nog niet. Aangezien onze complete bedrijfsvoering momenteel onder curatele staat, zijn wij niet in staat om aanbetalingen terug te storten zolang het onderzoek loopt.

Wij zullen alle orders die wij nog binnenkrijgen aan onze klanten uitleveren.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

Stemt mij weer tot onrust...

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Ja inderdaad, was mij ook al opgevallen. En het feit dat over enige tijd toch zoals al te verwachten viel, alle bedrijfsvoering zal worden gestaakt...
Denk dat 'mijnheer de nieuwe eigenaar' dan toch ook vast niet zal verschijnen in Radar om alles eens uit te leggen, zoals hier door Medewerker MM al eens werd geroepen...
Medewerker MM schreef:Natuurlijk kan ik mij in jullie situatie verplaatsen.
Ik snap jullie allemaal voor de volle 100%
Daarom werken we er juist zo hard aan.
Nogmaals: we willen en gaan ook niemand duperen.
Maar goed, mij baas heeft een afpraak met Radar, dus binnenkort op TV !
En leggen we alles prima uit !
MM

Anyway, als ze zich wel gaan houden aan de uitspraak 'we willen en gaan ook niemand duperen' krijgt die Medewerker MM van mij een grote bos bloemen (moet je wel even jullie adres geven natuurlijk... :wink: ).
Laatst gewijzigd door Ekster9 op 02 feb 2011 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Frits255
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jan 2011 21:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Frits255 »

Beste mensen, ondergetekende heeft een aangetekende brief gestuurd en aangegeven dat ik de order ontbind en niet annuleer, dit om eventuele " annuleringskosten" te vermijden.
Ik krijg antwoord (per mail) dat zij de order wel willen annuleren maar dat mijn aankoopbedrag niet kunnen terugbetalen omdat de FIOD hun aankoop ongeldig heeft verklaard. Hierdoor zijn zij (volgens hun) niet verantwoordelijk meer voor de verplichtingen aangegaan door de oude eigenaar.
Zij zijn dus geen nieuwe eigenaar, maar naar mijn mening de oude ploeg die onder deze noemer onder de aangedane verplichtingen willen uit komen.
Tevens lees ik bij mglashouwer dat zij ook de bedrijfsvoering willen stoppen zodra de leveringen een feit zijn.
A. Mag ik die mensen die zo blij zijn dat zij hun spullen hebben erop wijzen dat
zij dan nergens meer terecht kunnen indien iets niet goed is of kapot gaat
en zij aanspraak willen maken op de GARANTIE!!!!!
B. Door hun stelling dat zij gezien het feit dat de FIOD de aankoop ongeldig heeft verklaart niet aansprakelijk zijn voor de verplichtingen gedaan door de oude eigenaar, zullen zij indien men met garantie aangelegenheden bij hun aankomt ook dit verwijzen naar de " oude eigenaar" waardoor u dus ook geen response zult krijgen. Weg centen!!!

Veel geluk allemaal.

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Wordt er nog geleverd, het is zo stil op het forum?

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

[/quote]

@Samantha
Wederom keurig telefoon/mail contact gehad.
Er is moiete genomen een foto te mailen van het alternatief, maar deze kon ons niet bekoren.
Nubuck i.c.m een opgroeiend kleintje is niet helemaal praktisch, en de kleur.......
Jammer, anders was ik er van overtuigt dat we op zeer korte termijn waren voorzien van een bankstel.
Ondertussen vernomen dat de 2 en 3 zits op de boot is gezet.
Dan maar geduld tot week 2, en een bankstel verwachten die aan de verwachtingen voldoet.

Iedereen, prettige dagen en tot volgend jaar :mrgreen:[/quote]

Goedemorgen medewerkers van MM.

De brief/orderbev. die wij recent hebben mogen ontvangen, melde dat het bankstel week 5/6 binnen zou komen.
Telefonisch was de toezegging dat ondertussen het bankstel ergens op zee rond dobberd.
Kunnen jullie even een reactie geven, of het nog volgens planning verloopt?

Zit met smart op een reactie van Samantha te wachten :mrgreen:[/quote]

En jawel, keurig een telefoontje ontvangen :D
Alles verloopt nog volgens planning, super!!![/quote]


Morgen moet hij dan eindelijk binnen zijn, na de lange bootreis.
Samantha zou je even een belletje kunnen geven, of het volgende week leveren gaat lukken :D
Ben bereikbaar op het huisadres (0226)
Laatst gewijzigd door Slot_R op 03 feb 2011 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

kokemo schreef:Wordt er nog geleverd, het is zo stil op het forum?
Ik heb geen idee. Ik denk dat veel mensen op dit moment aan het wachten zijn. Mijn bankstel komt maximaal in week 9...dus heb nog even geduld ;)

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Slot,
Lijkt veel op het verhaal van Sinterklaas, die komt ook weer op 5 December 2011 weer aan na lang te dobberen op de grote zeeen.

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

In week 7 krijgen wij te horen wanneer we onze kast kunnen ophalen...
Ben benieuwd, nog 2 weken wachten OF we wel bericht krijgen...

stoethaspel
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2010 17:15

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door stoethaspel »

Ja, dat met die uitlopende levertijden is een bekend verhaal,en je wordt gewoon door de desbetreffende bedrijven aan het lijntje gehouden met allerlei smoesjes van het ligt hier aan of daar aan.Als nou deze bedrijven eens echt toegaven waar de kneep zit waren ze al een klein beetje eerlijk,maar ja toegeven dat de meubels uit de Oostblok of uit China komen valt schijnbaar moeilijk,omdat ze liever gigantisch geld willen verdienen met bedenkelijke kwaliteit meubelen,dan de klanten eerlijk en op tijd te leveren.EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT HIER VOOR VIER,want als men met een eerlijke winkelier een afspraak maakt over het leveren van meubels en men koopt meubelen van NEDERLANDSE makelij heeft men gegarandeerd kwaliteit,en op tijd geleverd.Het is misschien een heel klein beetje duurder maar kwalitatief niet te evenaren,en ook nog goed voor de werkgelegenheid in de Nederlandse meubelindustrie.Dus een advies van de kenner, negeer die Oost Europese en Chinese rommel en ga voor echt.

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

is er 1 iemand die behalve een bankstel of stoelen iets anders binnen heeft gekregen?zoals kasten ,tafels enz?

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

kokemo schreef:Slot,
Lijkt veel op het verhaal van Sinterklaas, die komt ook weer op 5 December 2011 weer aan na lang te dobberen op de grote zeeen.
Nou, voordat je in december weer voor de schoorsteen liedjes staat te blaten, en je de winterpeen uit je vrouw der nachtkastje hebt gehaald, voor het paard van sinterklaas, bespaar je de moeite, HIJ BESTAAT NIET :mrgreen:

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Die winterpeen in het nachtkastje kan niet, want die is nog niet geleverd, net zo als de rest.
Maar als de sint niet bestaat, dan bestaan de meubelmarkten helemaal niet meer.
Wie zoet is krijgt meubels, wie stout is krijg de aanbetaling niet terug.

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Heeft er al iemand enige info omtrent de garantie indien er toch
meubels worden geleverd door mm ?
Gr. Richard

markus01
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 feb 2011 10:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door markus01 »

hallo beste gedupeerden,

ook wij zitten met hetzelfde probleem,
een 2 en een 3 sits aangeschafd en ook nog 6 eetkamerstoelen, zouden voor de kerst geleverd worden maar helaas nog steeds niks binnen.
wie weet of je ze dan in montfoort kan gaan halen en evt openings tijden

zou ik graag willen weten want wil er morgen heen rijden
wie o wie heeft er ervaring in
gr markus

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

naar montfoort hoef je zeker niet te gaan.daar vind je alleen een briefje op de deur.geen personeel.alleen gesloten deuren.wij hebben wel daar besteld en hebben geleverd gekregen.heb je wel een brief of telefoon gehad??

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Hallo MM/Samantha,

Aangezien het morgen week 6 is en wij bericht krijgen in week 7 willen we graag weten of we dat wel kunnen verwachten want dat is al over anderhalve week. We zitten echt op de kast te wachten en willen graag in week 7 weten waar we aan toe zijn...

Hoop iets te horen.

Vissers
de Ridder

Gesloten