LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia N97

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MariekeH
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2009 15:45

Nokia N97

Ongelezen bericht door MariekeH »

Een afrader voor iedereen deze telefoon. Ik heb 'm nu anderhalf jaar, en hij heeft echt een gebruiksaanwijzing. Niet te snel typen met sms, dat houdt hij niet bij. Ik had laatst een headsetje aangesloten, nu is er geen geluid meer zonder headset, en nergens een instelling die ik kan wijzigen.

Ik kan niet wachten tot ik een andere telefoon kan nemen op mijn abo. Dus als je twijfelt: neem geen N97!

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door BartSBB »

Vreemd, ik ben erg tevreden over de Nokia N97..

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door berndv »

gaat toch hopelijk wel over de n97 mini? Anders is het niet heel erg relevant, aangezien de gewone n97 al een tijdje niet meer gemaakt/verkocht wordt, tenzij het oude voorraad is.

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door Skann »

Toestel is -gelukkig- totaal niet meer leverbaar, dus geen relevant topic.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door berndv »

maar misschien gaat de magische telfort webcare ook hier een oplossing voor je bieden, als dit tenminste gaat over het toestel wat je met de misgelopen bestelling vorig jaar hebt ontvangen?

zakelijke klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2011 15:30

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door zakelijke klant »

Inderdaad een erg slecht toestel. Sinds 1995 heb ik Nokia gebruikt. Ik ben nu definitief klaar met Nokia. Ze zijn het kunstje kwijt en zullen de achterstand denk ik ook niet meer inlopen. De tijd van alleen bellen en gebeld worden ligt achter ons. Telefoons zijn nu heuse communicatiecomputers en geen simpele belapparaten meer. Vooral de ingewikkelde onvriendelijke software van Nokia is dramatisch.

klaasv
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 23:15

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door klaasv »

Ik heb al 10 jaar nokia toestellen gehad, maar de N97 is toch wel de
aller slechtste toestel die ik heb gehad.

Contstant geen bereik, vastlopen, zeer traag (vooral internet),
en een touchscreen waar je stapelgek van wordt.

Heb het toestel een half jaar gebruikt, en ligt kapot in de keukenla.
( nadat ik er in een driftbui mee gegooid heb :oops: ).

Heb nu m'n oude vertouwde N73 weer in gebruik, omdat ik nog niet in aanmerking kom voor een nieuw toestel. :?

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Helaas is Nokia er nog niet achter dat Symbian niet de toekomst heeft. Het is ook niet voor niks dat Android nu wereldwijd het grootste besturings systeem voor mobiele telefoons is.

Tippetje aan Nokia laat de smartphones lekker op Android draaien aangezien de hardware van Nokia wel goed lijkt mij dat een ideaale combinatie.

Met vriendelijke groet,

Henk

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door BBCS »

Met alle respect, maar als men begint over symbian dat die niet goed is, of nog meer, dan heeft men het over de oude generatie symbian.

Ik heb zelf de N8, en daar draait Symbian 3 op.
Geen enkele klachten.
Doet wat die moet doen.

N1ck
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 jan 2011 20:54

Re: Nokia N97

Ongelezen bericht door N1ck »

Uiteraard verschillen de meningen hierin, maar ik vind de Nokia N8 ook enorm achterlopen op de concurrentie. Dit deed/doet de N97 (mini) ook.

Gesloten