LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gedonder met simpel
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
gedonder met simpel
ik heb 2 jaar geleden een abbo genomen van sim...
vervolgens heb ik alles een jaar geleden geblokeerd omdat ik rare rekeningen kreeg.
vervolgens moest ik toch ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet gebruik.
nu wil ik schriftelijk alles opzeggen.
alleen ben ik dus de papieren kwijt weer ik me nummer niet meer en duurt het een uur voordat ze opnemen bij die klanten service.
er zijn veel mensen met problemen met deze aanbieder.
ik wil graag weten hoe ik dit kan opzeggen en me geld terug kan krijgen.
nu na een half uur in de wacht te hebben gestaan wordt ik zo opgehangen en kom ik vervolgens niet verder dan maak u keuzen.
help ik wil dit opzeggen maar dat blijkt onmogelijk
vervolgens heb ik alles een jaar geleden geblokeerd omdat ik rare rekeningen kreeg.
vervolgens moest ik toch ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet gebruik.
nu wil ik schriftelijk alles opzeggen.
alleen ben ik dus de papieren kwijt weer ik me nummer niet meer en duurt het een uur voordat ze opnemen bij die klanten service.
er zijn veel mensen met problemen met deze aanbieder.
ik wil graag weten hoe ik dit kan opzeggen en me geld terug kan krijgen.
nu na een half uur in de wacht te hebben gestaan wordt ik zo opgehangen en kom ik vervolgens niet verder dan maak u keuzen.
help ik wil dit opzeggen maar dat blijkt onmogelijk
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
inmiddels na 2 uur lang in de wacht te staan nog geen contact met simpel
maar me telefoon kosten lopen wel door
maar me telefoon kosten lopen wel door
Re: gedonder met simpel
telefonisch opzeggen zal niet meevallen,
beter een aangetekende brief, met bewijs van ontvangst, simpel toch?
beter een aangetekende brief, met bewijs van ontvangst, simpel toch?
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
ja dat wil ik ook doentrappist schreef:telefonisch opzeggen zal niet meevallen,
beter een aangetekende brief, met bewijs van ontvangst, simpel toch?
maar...
simpel is gewoon een .... bedrijf dus ik heb de simkaart al 22 maanden niet gebruikt en door de verhuizing ben ik hellaas de papieren kwijt waar mijn klant nummer op staat en de andere gegevens.
dus ik wil me gegevens via internet opvragen.
kan niet: ze sturen je inloggegevens naar je mobiele nummer.
volgende probleem ik ben ook de simkaart kwijt die ook al 22 maanden geblokeerd is.
nu wil ik bellen maar na 2.5 uur in de wacht te hebben gestaan en dan gewoon grofweg de oproep wordt beeindigd weet ik niet hoe ik een aangetekende brief kan sturen zonder mijn gegevens van me simkaart.
ook zijn er nog ik weet niet hoeveel mensen met problemen met dit bedrijf en die ze ook telefonische niet te spreken kunnen krijgen.
Re: gedonder met simpel
zijn er dan geen gegevens meer uit uw bankafschriften te halen?
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
nee.trappist schreef:zijn er dan geen gegevens meer uit uw bankafschriften te halen?
je betaald 70 euro 60 euro voor bellen en 10 voor je simkaart en na 1 jaar nog eens 60 euro voor je bellen.
mijn rekening bestaat niet meer wegens verhuizing en de afschriften doet de bank niet meer aan
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48
Re: gedonder met simpel
Ze hebben toch een systeem waar alle klantgegevens in staan?
Kunnen ze de gegevens niet ophalen met postcode. achternaam ofzo?
Heel vaak doen bedrijven controles op naw gegevens.
En die controleren ze dan met hun systeem
Lijkt me dan toch ook wel mogelijk om gegevens op naw op te vragen...
Misschien heb ik het verkeerd hoor... Weet niet hoe Simpel simpel is.
Kunnen ze de gegevens niet ophalen met postcode. achternaam ofzo?
Heel vaak doen bedrijven controles op naw gegevens.
En die controleren ze dan met hun systeem
Lijkt me dan toch ook wel mogelijk om gegevens op naw op te vragen...
Misschien heb ik het verkeerd hoor... Weet niet hoe Simpel simpel is.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
ik probeer te bellen maar er ik kan geen verbinding krijgen als ik in het keuze menu kom.suikerklontje schreef:Ze hebben toch een systeem waar alle klantgegevens in staan?
Kunnen ze de gegevens niet ophalen met postcode. achternaam ofzo?
Heel vaak doen bedrijven controles op naw gegevens.
En die controleren ze dan met hun systeem
Lijkt me dan toch ook wel mogelijk om gegevens op naw op te vragen...
Misschien heb ik het verkeerd hoor... Weet niet hoe Simpel simpel is.
en ik heb 2.5 aan de telefoon gehangen en dan neemt er iemand op en voor ik iets kon zeggen werd door hun de verbinding weer verbroken.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48
Re: gedonder met simpel
Al een email geprobeerd?tijgertjex schreef:ik probeer te bellen maar er ik kan geen verbinding krijgen als ik in het keuze menu kom.suikerklontje schreef:Ze hebben toch een systeem waar alle klantgegevens in staan?
Kunnen ze de gegevens niet ophalen met postcode. achternaam ofzo?
Heel vaak doen bedrijven controles op naw gegevens.
En die controleren ze dan met hun systeem
Lijkt me dan toch ook wel mogelijk om gegevens op naw op te vragen...
Misschien heb ik het verkeerd hoor... Weet niet hoe Simpel simpel is.
en ik heb 2.5 aan de telefoon gehangen en dan neemt er iemand op en voor ik iets kon zeggen werd door hun de verbinding weer verbroken.
Zie een formulier op hun website: http://www.simpel.nl/Contact.aspx
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
Al een email geprobeerd?
Zie een formulier op hun website: http://www.simpel.nl/Contact.aspx[/quote]
Je vraag is verzonden aan de Simpel klantenservice en bekend onder nummer #0204695.
Per e-mail is een kopie van je vraag verstuurd naar het door jou ingevulde e-mailadres.
Binnen 3 tot 7 werkdagen ontvang je een reactie.
Zie een formulier op hun website: http://www.simpel.nl/Contact.aspx[/quote]
Je vraag is verzonden aan de Simpel klantenservice en bekend onder nummer #0204695.
Per e-mail is een kopie van je vraag verstuurd naar het door jou ingevulde e-mailadres.
Binnen 3 tot 7 werkdagen ontvang je een reactie.
Re: gedonder met simpel
Tja je bent zelf alles kwijt geraakt dus je bent zelf ook wel een beetje simpel niet?
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
nou ik kan er weinig aan doen dat iemand anders mijn spullen uitzoekt.sephora30 schreef:Tja je bent zelf alles kwijt geraakt dus je bent zelf ook wel een beetje simpel niet?
namelijk me schoon moeder die zich overal mee bemoeid. ik heb hier alles liggen vanaf 2007 van a tot z en ik ben bezig geweest met simpel.
we gingen verhuizen, terwijl ik en me vriend aan het werk waren gign zij onze spullen inpakken en die papieren zijn dus waarschijnlijk door haar weggegooit.
ik kan daar niks aan doen als ik met iets bezig ben wat niet in 2 tellen gebeurd laat ik die papieren liggen en dat zij dan alles in pakt en weg gooit zonder iets te zeggen.
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: gedonder met simpel
jou overkomt alles in een week, waar alle Nederlanders in hun hele leven geen last van hebben. dus is er maar 1 remedie: pak de auto/trein/fiets/benenwagen en ga naar het kantoor van Simpel [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Simpel heet volgens de Kamer van Koophandel "Simpel Consumenten BV" en is statutair op een brievenbuskantoor gevestigd: Johannes Verhulststraat 62, 1071NG Amsterdam. Dat adres is fake. De zaken worden geregeld uit [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
Simpel heet volgens de Kamer van Koophandel "Simpel Consumenten BV" en is statutair op een brievenbuskantoor gevestigd: Johannes Verhulststraat 62, 1071NG Amsterdam. Dat adres is fake. De zaken worden geregeld uit [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39
Re: gedonder met simpel
T-Mobile_opzeggen schreef:jou overkomt alles in een week, waar alle Nederlanders in hun hele leven geen last van hebben. dus is er maar 1 remedie: pak de auto/trein/fiets/benenwagen en ga naar het kantoor van Simpel,[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Simpel heet volgens de Kamer van Koophandel "Simpel Consumenten BV" en is statutair op een brievenbuskantoor gevestigd: Johannes Verhulststraat 62, 1071NG Amsterdam. Dat adres is fake. De zaken worden geregeld uit [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
sorry in 1 week?
weet niet maar simpel heeft rare dingen qua abbo.
als ik sms is de ene gratis(abbo kosten) en de ander moet ik betalen (nee ik zit niet over me bundel en nee het is gewoon een 06 nr in nederland)
ik heb me simkaart binnen 1.5 maand geblokeerd maar zit er wel 2 jaar aan vast.
nu komt de tijd dat ik hem schriftelijk kan opzeggen.
en dat kon vorig jaar niet en toen zijn die papieren zoek geraakt waar ik nu dus achter kom omdat ik ze niet eerder nodig had.
maar aan dat tel nr kan ik zeker wel wat hebben.
ik zal morgen bellen
-
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31
Re: gedonder met simpel
niet mauwen! gewoon naar het kantoor van dat bedrijf gaan.
want als jij morgen belt, struikel je over de draad, valt net je telefoon kapot, of heb je oorwurmen.
want als jij morgen belt, struikel je over de draad, valt net je telefoon kapot, of heb je oorwurmen.
Re: gedonder met simpel
hi iemand moet iets doen om deze mensen tegen te houden. Ik betaal netjes me rekening toch wordt ik afgesloten. Ik mail hun met al bankafschrift van betaling. En krijg een mail dat ik moet eterug bellen. Ok ik heb het gedaan en ik hoor u heb niet betaald ik zij ik heb alles gestuurd naar jullie wat nog meer moet ik doen? Ja Mr in de systeem staat u heeft niet betaald. Ok ik heb ook gefaxt daarna gebeld en wat krijg ik als antwoord. Mr u wordt afgesloten in de tussen tijd en u moet wachten want voor spoed geval is 2 werkdagen nodig. Deze type bedrijven moet gesloten worden. Ben zat van hun slechte service en nu ook slecht netwerk.
Re: gedonder met simpel
Nog steeds me telefoon is onterecht afgesloten. ik bel simpel elke dag en als antwoord ik moet gewoon wachten. Ze kunnen niks meer aan doen. In de tussen tijd ben ik 2 klanten kwijt door dit geval. ik kan me klanten niet terug bellen. Kan radar ingrijpen? Want het begin ver te gaan met simpel. Ook om de nieuwe klanten op de hoogte te stellen van het manier van werken van simpel. Slecht te bereiken te lange wacht tijd bij de telefoon. Trage verwerken van betalingen. Slechte intern communicatie. Dus mensen niet naar simpel overstappen.
Re: gedonder met simpel
Simpel begin een zootje te worden. Nu is het probleem met facturen. Wie kan deze berddijf tegen houden?