LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Service T mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Belting
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 17:38

Service T mobile

Ongelezen bericht door Belting »

T mobile..

Op 28 december jl. meld ik wederom een probleem met ontvangst en bereik, vaak tijdens een gesprek valt mijn verbinding weg. Als ik wil bellen krijg ik de melding "netwerk bezet"etc. Ik kan bijna niet normaal gebruik maken van mijn mobiele telefoon. Deze klacht via email ingediend en verzocht om te antwoorden via email. Immers telefonisch ben ik niet te bereiken.

3 januari belt men mij, tevergeefs verbinding valt weg en vaag hoor nog, wij nemen op een ander moment met u contact op.. Ondertussen toch naar een T mobile shop gegaan, kreeg een andere simkaart, waarop ik gelijk tracht te bellen en wederom geen toegang tot netwerk!!

Dus nog steeds ondervondt ik hinder, meerder malen gemaild met mijn grieven, geen antwoordt. Ik bel dan op 11 januari, via een vaste lijn, krijg te horen dat casus niet is ingevoerd, moet een nieuwe ingevoerd worden. Inmiddels weer een aantal malen zelf moeten bellen via een vaste lijn, zelf ben ik niet telefonisch meer goed te bereiken. 24 januari nogmaals gebeld, antwoord van T mobile, dat het nog niet is opgelost. Ik uit mijn verbazing dat mijn klacht niet van 28 december staat geregistreerd.., immers wel een ontvangstbevestiging van T mobile ontvangen op 28 december. Ik geef aan dat de maat helemaal vol is en mijn contract wil opzeggen, kon niet geregeld worden, ik moest me maar naar de T mobile shop begeven, daar was men geautoriseerd voor iets dergelijks.

25/01/11 naar de shop, mijn grieven voor zoveelste maal toegelicht. Medewerker belt met klantenservice, geen oplossing voor mijn probleem, moet nog maar een dag wachten. Dan is het volgens hen 15 dagen geleden dat ik een klacht heb ingediend, nee zeg ik, de 28e december is de datum van mijn klacht, heb ik zwart op wit. Nee men ging uit van de 11e januari.

26/01/2011 wederom ondanks de belofte dat vandaag ik geïnformeerd zou worden, GEEN reactie!

Ik heb het helemaal gehad, graag zou ik willen weten hoe ik van deze sores afkom. Al bijna 3 tot 4 maanden ervaar ik dit probleem, mensen bellen mij al niet meer omdat de verbinding wegvalt.

Graag uw reacties

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Belting,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

MAXIEM

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door MAXIEM »

T-Mobile Webcare

Onze youp heeft blijkbaar weinig zoden aan de dijk gezet. Wanneer gaan jullie de problemen eens werkelijk oplossen. Of nog beter, ga zo door, dan hebben we meer dan waarschijnlijk in 2012 een ***bedrijf minder.

Maxiem.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Oud zeer, MAXIEM? :mrgreen:

Stefanl
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2011 17:14

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Stefanl »

Uiteraard kan ik mij voorstellen dat de commotie “Youp van ’t Hek” de zaken bij T-Mobile heeft laten schudden. Echter dit mag niet de reden zijn reguliere klanten die reeds 5 jaar een abonnement hebben gehad en om ander reden het abonnement opzegging onredelijk te behandelen.

Op 20 augustus 2010 heb ik het abonnement met T-Mobile met directe ingang beëindigd opgezegd.
T-Mobile heeft op mijn opzeggingsbrief in het geheel niet gereageerd, bleef echter wel nota’s sturen. Op 13 november 2010 heb ik T-Mobile opnieuw een brief gestuurd waarin ik T-Mobile eraan heb herinnerd dat ik het contact reeds in augustus 2010 had opgezegd.
Op 22 november 2010 ontving ik van T-Mobile een sommatie inzake de kosten vanaf augustus 2010. T-Mobile ging hierbij niet in op de opzegging. Op 9 december 2010 ontvang ik een reactie van T-Mobile op de opzegging inhoudende een opzegging per 16 maart 2011, vanwaar deze datum, absurd staat ook volkomen los van de afsluitdatum.
Op 17 december 2010 ontvang ik een aanmaning waarbij wordt verwezen naar een betalingsregeling van augustus 2010, absoluut onwaar getuige mijn brief van augustus 2010.
Eind december 2010 geeft T-Mobile de zaak uit handen aan Intrum Justitia zonder in te gaan op mijn brieven.

De kwestie betrof een abonnement dat is afgesloten in op 06 december 2005 voor de periode van twee jaar, ondertekend 8 december 2005.
Na afloop van deze twee jaren heeft T-Mobile het contract jaarlijks stilzwijgend verlengd. In vervolg op wetgeving is T-Mobile eraan gehouden mij met het ingaan van een nieuw contractsjaar te vragen, of in kennis te stellen aangaande het eventueel ingaan van een nieuw contractjaar. Dit heeft T-Mobile nimmer gedaan.
Als coulance heb ik T-Mobile aangeboden nog een maand de kosten van telefonie te betalen. Ook hierop is T-Mobile niet ingegaan.
Ingevolge wetgeving kan na de reguliere termijn van het abonnement het abonnement ieder moment worden opgezegd, waarna het abonnement na een maand is ontbonden.

Ik wil dat T-Mobile de zaak terug neemt van Incassobureau Intrum Justitia zodat zij deze zaak op een nette manier kan afhandelen met een goede vaste klant die gedurende 5 jaren een abonnement bij haar heeft gehad. Ik acht de gekozen werkwijze waarbij een opzegging genegeerd wordt en stilzwijgend een contract wordt verlengd schandalig. Verder de toezegging van T-Mobile om het contract te beëindigen na meer dan een half jaar na het gedane verzoek hiertoe en geen reactie geven gedurende maanden eveneens schandalig. Daarnaast het volledig voorbij gaan aan wettelijke bepalingen.
Gewoonweg niet reageren op brieven, eveneens een incassobureau als Intrum Justitia opdracht geven om bezwaren, met wettelijke grondslag, niet te accepteren.

suikerklontje
Berichten: 40
Lid geworden op: 10 dec 2010 20:48

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door suikerklontje »

Maar als je iets opzegt, bij welk bedrijf dan ook, dan krijg je daar een bevestiging van. Heb je van t-mobile een bevestiging ontvangen?
Daar staat ook de datum in dat je abonnement stop gezet wordt.

Stefanl
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2011 17:14

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Stefanl »

Tja,

Een beetje zonde dat T-Mobile in mijn geval pas een vijf maanden na de opzegging reageert op de opzeggingsbrief en vervolgens het abonnement en de abonnementskosten nog 4 maanden wil laten doorlopen, ergo tot 9 maanden na de opzeggingsdatum.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Stefanl,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en het 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Cindy
T-Mobile Webcare

MoniqueB
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2011 21:41

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door MoniqueB »

Ik heb dat probleem ook gehad met T-Mobile zo'n 1,5 jaar geleden. Ik was niet bereikbaar, mensen die me belden kregen de voicemail meteen en de smsjes die ik stuurde of die ik ontving kwamen uren later binnen. Naar veel heen en weer gemail toen (van juni tot september), heb ik per direct mijn contract mogen ontbinden want ik werd in het gelijk gesteld. Heb van te voren wel nog een aangetekende brief verstuurd met alle mails als bijlagen en in die brief dus heel duidelijk gezegd dat ik het echt meer dan zat was. Toen ben ik gebeld door T-Mobile en toen mocht ik dus het abonnement per direct stop zetten. Van te voren heb ik 8 jaar T-Mobile gehad en nooit problemen gehad maar in juni 2009 begonnen de problemen. Ik was blij dat ik er vanaf kon. Ben nu overgestapt naar een andere provider (met nummerbehoud)en ben nu altijd bereikbaar en mijn smsen komen op tijd aan en ik ontvang ze ook op tijd.
Dus aangetekende klacht opsturen en alle mails bijvoegen als bewijs van je contact met hun.
We betalen ja niet voor diensten waar we geen gebruik van kunnen maken.
Succes ermee :wink:

Faydra
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2008 11:36

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Faydra »

Ik heb ook al tijden problemen met t-mobile (het netwerk )heb gewoon medelijden met de medewerkers allemaal leugennaars of beter gezegt liegen voor hun werkgever en hun werkgever maar geld verdienen met al die leugens wat ik allemaal al niet te horen heb gekregen.
Ik heb zoooo veel problemen met het netwerk en niemand die wat voor mij kan doen mevr wij garanderen geen binnenshuis garantie. Nee maar ik zit niet in de tuin wij mensen leven binnenshuis werken binnenshuis achtelijke idiooten.
Mevrouw het is uw toestel deze mevrouw heeft een nieuwe toestel probleem is erger.
Mevrouw het ligt vast aan uw toestel doe een kruistest.
Ik wordt er gek van heb me al zooo vaak lopen opwinden.
Ben al flink tekeer gegaan tegen zon dame aan de telefoon maar ik word er niets rijker van.
Ben nu informatie aan't verzamelen die hun toe mailen als ik een klacht heb ingedient als in voldoende onzin bij elkaar heb stap ik naar mijn rechtsbijstand want ik werk hard elke ervoor maar hun worden stinkend rijk aan oplichterij.
Maar service nee hoor dat moet ik niet verwachten.

Mijn problemen zijn dat ik niet kan bellen simoproep mislukt soms is het na 5keer gelukt en soms moet ik zelfs de simkaart eruit halen.VORIGRE WEEK zondag kon ik de hele dag niet bellen en gebelt worden terwijl ik volledig bereik had wel kwamen er internetberichten binnen maar vertraagd.
Ik ontvang ook berichten uw heeft een oproep gemist terwijl ik vol bereik heb maar mijn telefoon gaat niet over.
Minstens 1 keer per dag staat er in mij toestel sos email berchten internet berichten ontvang ik soms een dag later ofniet of een paar uur laten ergste waar ik mij aan irriteer is dat ik niet een normaal telefoontje kan plegen dat ik daar soms wel 5 pogingen voor moet doen voor ik kan bellen wordt er dan ook zo ziek van.
Ik heb me ook nog laten verleiden tot een verlenging verdorie zit nog 2jaar aan ze vast omdat ik dus dacht had me gek laten maken dat het aan mijn toestel lag nou ben ik dus 2 jaar lang een ontevreden gefrustreerde klant echt tof voor t-mobile vel me gewoon bestolen elke maand weg 70 euro.
Ook heb ik widdels bereik je ziet hem constant veranderen in mijn beeldscherm.

0Jur0
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2011 21:45

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door 0Jur0 »

Ook ik ben niet meer te berijken daar het netwerk van T-mobile 5-10 keer per minuut wegvalt. Zelfs 112 kan ik niet meer bellen als dat nodig zou zijn. Woon je in Amsterdam Zuid-Oost, werk je in het AMC of daar in de buurt, T-mobile? NIET DOEN. Zelfs hun servicdienst zegt: weten we, maar doen er niets aan. Dus duidelijk als klant laten vallen, maar wel elke maand cashen.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Yme »

112 kun je wel bellen als dat nodig zou zijn. Tenzij je op een plek bent waar geen enkele provider bereik heeft.

Noodsituatie maar geen bereik
Geen nood, wanneer u in een noodsituatie zit en u heeft geen bereik van uw eigen netwerk, kunt u ALTIJD naar het alarmnummer bellen. U kunt altijd gratis gebruik maken van een ander netwerk dat wel bereik heeft. Zelfs zonder simkaart kunt u altijd naar noodnummers bellen en dat is best een veilige gedachte.

bronnen:
gsmhelpdesk
wikipedia.org

Stefanl
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2011 17:14

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Stefanl »

Mijn gegevens zijn desgevraagd opgestuurd naar T-Mobile. Ik zal graag nader berichten.

Stefanl
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2011 17:14

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Stefanl »

Aangezien ik opnieuw een brief van Intrum Justitia heb ontvangen inzake de kennelijke vordering en mijn onterecht bevonden bezwaar. In mijn bezwaar geef ik aan dat een aanbieder van mobiel telefoonverkeer een contract niet stilzwijgend mag verlengen na de reguliere contractlooptijd, verder het contract binnen een maand dient te beëindigen.

Echter aangezien mijn bezwaren niet worden gehonoreerd, heb ik inmiddels een schikkingsbrief inzake tegemoetkoming kosten met behoud van alle rechten gestuurd om bijkomende kosten te voorkomen, daarnaast om tijd te kopen voor de rechtsgang. Eveneens heb ik een stuitingbrief gestuurd om de termijn van verjaring te stuiten en T-Mobile aansprakelijk te stellen voor alle door mij gemaakte kosten.

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Joep is weer weg uit Carré.... en T-Mobile is weer op de oude afzeik-toer.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door berndv »

en zo ook jij blijkbaar

Stefanl
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jan 2011 17:14

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Stefanl »

Geachte medewerkers van T-Mobile,



Ik dank u voor uw reactie.

In uw reactie geeft u aan dat u mijn brief van 20-08-2010 niet zou hebben ontvangen. Geeft u hiermee niet aan dat uw secretariaat of archief niet op orde is?

Wilt u werkelijk beweren dat ik een dergelijke achterstand in betalingen riskeer om een kwestie met u uit te lokken?

Op 20-08-2010 heb ik u een opzeggingsbrief gestuurd. Op deze brief heeft u pas in december gereageerd.
De brief van november 2010 waarnaar u refereert was een herinneringsbrief, waarbij de brief van 20-08-2010 was ingesloten.
U sluit voorwaarden bij, echter de voorwaarden zijn in de precontractuele fase nimmer gestuurd, overigens ook niet op een later moment.

U geeft aan dat T-Mobile een opzegtermijn aanhoudt van 3 maanden.

Het Burgerlijk Wetboek geeft u een termijn van 1 maand ongeacht uw voorwaarden. U dient zich aan de wet te houden T-Mobile, ik verwijs hierbij naar mijn brief van 1 februari 2011 voor de juiste artikelen.

T-Mobile het feit dat u uw administratie niet op orde heeft, mag niet ten koste gaan van uw klanten.

Vervolgens herstelt u niet uw fout, nee u stuurt de kenneljke vordering door naar Intrum Justitia zonder dat u de moeite neemt uw klant op de hoogte stelt van het feit dat u kennelijk een brief van mij niet heeft ontvangen.

U geeft aan dat ik mij in verbinding kan stellen met Intrum Justitia.
Dit heb ik telefonisch met veel moeite gedaan aangezien het telefoonmenu niet klopte van Intrum Justitia, geen e-mailadres was vermeld op haar website en verder de inlogcodes op dat moment niet juist waren. Eveneens bezwaarbrieven gestuurd, waarvan 1 volgens Intrum Justitia met u zou zijn besproken. Deze brieven heeft u ook niet in uw archief?


U speelt een spelletje.



Met vriendeljke groeten,








--------------------------------------------------------------------------------
From: [email protected]
To:
Date: Thu, 3 Feb 2011 16:22:35 +0100
Subject: T-Mobile houdt op de hoogte (03/02/2011 SP)


Geachte heer ,

U heeft ons een e-mail gestuurd, waarin u aangeeft dat u het niet eens bent met de einddatum voor uw T-Mobile abonnementen. Wij danken u voor uw e-mail en geven u graag de volgende reactie.

Uit onze administratie blijkt dat wij uw opzeggingsverzoek van 20 augustus 2010 voor de mobieletelefoonnummers 06 - en 06 - niet hebben ontvangen. Volgens onze gegevens hebben wij uw opzeggingsverzoek d.d. 13 november 2010 wel in goede orde ontvangen en verwerkt.

T-Mobile hanteert een opzegtermijn van drie maanden, gerekend vanaf de laatste dag van de factuurperiode waarin de opzegging door T-Mobile wordt ontvangen, zoals beschreven in artikel 10.2 van de algemene voorwaarden. Wij sturen u onze algemene voorwaarden mee als bijlage in deze e-mail. Voor alle particuliere klanten geldt sinds juli 2009 een opzegtermijn van één maand. Echter is het zo dat er bij zakelijke contracten nog steeds een opzegtermijn van drie maanden wordt gehanteerd. Wij kunnen u helaas niet anders berichten.

Volgens onze gegevens is het openstaande bedrag onder uw klantnummer reeds overgedragen aan onze externe incasso partner Intrum Justitia. Wij adviseren u om contact op te nemen met Intrum Justitia via telefoonnummer 070 – 452 8776 betreft uw openstaande vordering en de inloggegevens die u hiervoor heeft ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij deze graag per e-mail via [email protected] of via ons gratis telefoonnummer: 0800 - 7112.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Ze spelen geen spelletje hoor. Je had blijkbaar een zakelijk contract en dan is de opzegtermijn wel 3 maanden. Jammer maar helaas.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door berndv »

blijkbaar zakelijk dus. Het artikel waar stefannl aan refereert gaat over overeenkomsten tussen consumenten en bedrijven. Niet over overeenkomsten van bedrijven onderling.

En had je de brief aagetekend verstuurd? Dan heb je tenminste bewijs. Nu heb je feitelijk niets. Het is een bekend spelletje wat bedrijven helaas spelen. Niet aangetekend verstuurd? Dan hebben ze de opzegging opeens niet ontvangen. Helaas heb je hier nu niets meer aan. T-mobile staat hier helaas in zijn recht. Had je eerder gereageerd op het feit dat je geen bevestiging van de opzegging had ontvangen, was je nu al van je contract af geweest.

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Service T mobile

Ongelezen bericht door Mk »

0Jur0 schreef:Ook ik ben niet meer te berijken daar het netwerk van T-mobile 5-10 keer per minuut wegvalt. Zelfs 112 kan ik niet meer bellen als dat nodig zou zijn. Woon je in Amsterdam Zuid-Oost, werk je in het AMC of daar in de buurt, T-mobile? NIET DOEN. Zelfs hun servicdienst zegt: weten we, maar doen er niets aan. Dus duidelijk als klant laten vallen, maar wel elke maand cashen.
Rond het Amstelstation hetzelfde verhaal. Volgens het display 3G bereik, probeer je te bellen? "Oproep mislukt'. Internetten? Vergeet het maar. Al zo vaak melding van gemaakt maar totaal geen verbetering. Binnenshuis bellen? Kansloos. Tja, een nieuwbouwwoning. Vreemd dat andere providers daar geen last van hebben.

Gesloten