LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet internet en snelheidsverhoging

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rempedaal

Planet internet en snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door rempedaal »

Planet internet gaat op grote schaal zijn klanten oplichten, zie hier het bewijs, overgenomen van iemand anders op een ADSL forum die het hele probleem goed uitlegt:

"Ik citeer uit net ontvangen e-mail van 12-01-2004:
"Vóór 1 februari a.s. wordt de snelheid verhoogd. Klik hier om te zien
wanneer dat voor u precies gebeurt. Uw internetverbinding wordt hiermee twee keer zo snel. Dus kunt u twee keer sneller films en muziek downloaden of andere grote bestanden ophalen. Zonder dat het u iets extra's kost en u hoeft er niets voor te doen... u hoeft alleen maar te genieten."

en nog één op de Planet website, ik citeer:
"Tussen 15 januari en 9 februari 2004 zal KPN de snelheden van de
verschillende ADSL-varianten opnieuw verhogen. Ook ADSL-abonnees van Planet Internet profiteren van deze gratis snelheidsverhoging. In het onderstaande schema staat welke snelheid na de verhoging van toepassing is op uw ADSL-abonnement."

Maar tegelijkertijd vind ik dit bericht op de website, ik citeer:
"Indien u een Comfort abonnement heeft: uw ADSL Comfort abonnement gaat in prijs omhoog. U betaalde tot nu toe €52,25 en dit wordt va. januari 2004 ? €54,95 per maand. De verhoging zit in het Planet Internet gedeelte; dit wordt €27,-. Het KPN gedeelte blijft €27,95."

Daarbij komt nog dat ADSL Comfort abonnees opeens een downloadimiet van 20GB krijgen gaan ze hier meerdere keren boven, worden ze afgesloten..."

Dit is toch belachelijk?! Echt ongelooflijk, eerst worden we door planet vanaf begin december al via de website en de mail verzekerd dat we met de snelheidsverhoging geen stijging in de kosten krijgen en dat niks zal veranderen behalve de snelheid, en nu gaan ze dus toch ineens van alle veranderen...

resp001166512

Re: Planet internet en snelheidsverhoging

Ongelezen bericht door resp001166512 »

Misschien helpt het een klacht in te dienen bij NLIP, de brancheorganisatie van internetproviders waarbij Planet is aangesloten.
http://www.nlip.nl

Harm Bosman

Ongelezen bericht door Harm Bosman »

Ehhh, hoe kan dat....
KPN verhoogd de snelheid, dat heeft niks met de provider te maken.
Ik zou maar eens naar een alernatief kijken:
Keus genoeg nu (http://www.speedtest.nl)

nickvdtje

Ongelezen bericht door nickvdtje »

Ik ben ook niet tevreden met planet. Altijd dat gezeur en stiekem dingen wijzigen. Ik had het opgezegt maar dankzij de snelheidsverhoging bedacht. Ik doe de brief op de post en juist die dag las ik s'avonds dat van de prijzen omhoog en de datalimieten. Planet gaat niet goed om met zijn klanten maar helaas zijn veel providers te duur. Is er nou geen goede internetprovider voor adsl meer in die land?

Gesloten