LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA LEASE

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
f.v.lierop

DEXIA LEASE

Ongelezen bericht door f.v.lierop »

alle brieven die ik naar de postbus van de geschillencommissie Duisenberg-regeling in Den Haag stuur, komen retour terwijl ik het correcte adres gebruik, zoals vermeld op diverse locaties op internet.
Wie helpt me verder ??

Piet

Re: DEXIA LEASE

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo F. van Lierop,

Ik heb vandaag contact gehad met Dexia over het adres van de Geschillencommissie Duisenberg regeling.
Het adres zoals op de website van Dexia staat, http://www.dexialease.nl/duisenbergrege ... missie.asp, is nog steeds correct.
Dit adres is :
Geschillencommissie Duisenberg-Regeling
Postbus 61301
2506 AH DEN HAAG

Heb je naar dit adres geschreven en krijg je de post als onbezorgbaar retour, laat het even weten dan zoek ik het verder uit.
Je mag me ook mailen.

Groeten,
Piet

f.v.lierop

Re: DEXIA LEASE

Ongelezen bericht door f.v.lierop »

Dag Piet

Dank voor je snelle reactie. Ik probeer al vanaf 10 november ll brieven naar het ook door jou genoemde postbusnummer te sturen, maar op 1 na kwamen ze allemaal weer retour.
Een keer kreeg ik een anwoord van de Hr. mr. Bouma, die schreef dat het hem verbaasde dat hij mijn brief pas 3 weken na verzending had gekregen. Daarna heb ik hem proberen te antwoorden en gevraagde gegevens opwillen sturen maar.... helaas, alles kwam terug. Inmiddels heb ik via Dexia al een deurwaarder aan de deur gehad terwijl ik, volgens de duidenberg regeling, gelet op de eega-regeling geen restschuld zou hebben !!!!!!
Deurwaarder bracht effe € 590,00 extra in rekening !!!!

groet

Ferry

Gesloten