LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belminuten status checken bij Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
IJburger

Belminuten status checken bij Telfort

Ongelezen bericht door IJburger »

Hoi allemaal,

Ik zat vroeger zelf bij Telfort en de reden dat ik wegging was dat ik op MijnTelfort nooit maar dan ook nooit kon checken hoeveel minuten of smsjes ik nog heb.
Zo belde en smste ik altijd over mijn bundel heen.

Maar nu blijkt dat ze deze dienst toch gaan invoeren. dat las ik op DeLaagsteRekening: http://www.delaagsterekening.nl/blog/20 ... elminuten/

Komen ze een beetje laat mee vind ik.

P.S.
Ik vind die site van DeLaagsteRekening trouwens een topinitiatief. Ik recommendeer ze zelfs voor een warme douche :). Het is veilig en het heeft mij veel geld bespaard

N1ck

Re: Belminuten status checken bij Telfort

Ongelezen bericht door N1ck »

Nou mooi toch? Ik weet niet of je bekend bent met het gezegde 'Beter laat dan nooit'?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

als die belstatus net zo goed werkt als bij bijvoorbeeld t-mobile en ben zou ik er nog steeds niet al te blij mee zijn. Als dit voor mij een voorwaarde zou zijn om een contract te nemen ten minste. Ik heb gelukkig een contract om te bellen, ik bel wanneer ik dat nodig acht, en als ik daarmee buiten mijn bundel kom, dan was dat die maand nodig. Wil ik iedere maand binnen mijn bundel blijven? Dan had ik wel prepaid.

sandra56

Ongelezen bericht door sandra56 »

Het is één en al een oplichtersactie van t(h)elfort!
Ze doen niets anders dan je belminuten stelen, ik ben blij dat ik eind deze maand definitief van ze af bent! :mrgreen:

Gesloten