helaas heeft oxio dit allemaal niet ingevoerd in hun geweldige systeem.
hierdoor kregen we dus ook geen post meer.....met gevolg jawel gebeld worden door het fijne incasso bureau wat oxio dan inschakeld.
de fout toegeven doen ze niet een excuus al helemaal niet.
dat je moet betalen oke maar die incasso kosten zijn naar mijn insiens echt niet redelijk.
oke om van alles af te zijn alles maar betaald alles zou opgelost zijn en we zouden geen last meer hebben van oxio.
niets is minder waar nu ontving ik vanmorgen weer een rekening ditmaal over de huur van de slimme meter

weer gebeld en het verhaal uitgelegd dat wij helemaal geen oxio meer hebben
nu zou het weer onze fout zijn dat we de huur van die slimme meter niet opgezegd hebben???
het moet toch niet gekker worden
de medewerkers zijn niet meewerkend aan de telefoon en willen gewoon weg niets oplossen.
je praat gewoon tegen een blok beton en het kost een hoop tijd en geld en nog steeds geen oplossing, het word tijd dat er eens iets aangedaan word!